quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:36 schreef Haushofer het volgende:
Zal ik em dan maar ff voor je stickyen?
alle links?quote:Ik heb je sites trouwens gezien, maar die had ik al es eerder van je gekregen. Had nog allemaal bootlegjes enzo van die Poolse site af gehaald.
het is wel weer een koffie topic hequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:00 schreef Doffy het volgende:
*latenighttvp*
De film was weer... eh... een film
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:51 schreef miss_sly het volgende:
Op naar de (Senseo Rio de Janeiro) koffie!
Als ik hem gezien heb laat ik zeker weten wat ik er van vond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen. De aanhouder wint, Alicey! Ben benieuwd naar je recensie!
Krijgen we een recensie van je nieuwe vlam?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
Als ik hem gezien heb laat ik zeker weten wat ik er van vond.
Nee, daar moeten jullie nog even op wachten..quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Krijgen we een recensie van je nieuwe vlam?![]()
Hm, ik kopieer posts meestal eerst op het klembord voordat ik op 'Invoeren' klik. Vooral met van die lange postsquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:25 schreef Mobious het volgende:
Ik hoop dat het vandaag een beetje up blijft. Gisteren al twee posts in de bittenbak zien eindigen omdat het forum down ging. Erger is nog, dat de kans dat het forum down gaat tijdens het typen van je post recht evenredig is met de tijd die je aan je post besteedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |