quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:36 schreef Haushofer het volgende:
Zal ik em dan maar ff voor je stickyen?
alle links?quote:Ik heb je sites trouwens gezien, maar die had ik al es eerder van je gekregen. Had nog allemaal bootlegjes enzo van die Poolse site af gehaald.
het is wel weer een koffie topic hequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:00 schreef Doffy het volgende:
*latenighttvp*
De film was weer... eh... een film
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:51 schreef miss_sly het volgende:
Op naar de (Senseo Rio de Janeiro) koffie!
Als ik hem gezien heb laat ik zeker weten wat ik er van vond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen. De aanhouder wint, Alicey! Ben benieuwd naar je recensie!
Krijgen we een recensie van je nieuwe vlam?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
Als ik hem gezien heb laat ik zeker weten wat ik er van vond.
Nee, daar moeten jullie nog even op wachten..quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Krijgen we een recensie van je nieuwe vlam?![]()
Hm, ik kopieer posts meestal eerst op het klembord voordat ik op 'Invoeren' klik. Vooral met van die lange postsquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:25 schreef Mobious het volgende:
Ik hoop dat het vandaag een beetje up blijft. Gisteren al twee posts in de bittenbak zien eindigen omdat het forum down ging. Erger is nog, dat de kans dat het forum down gaat tijdens het typen van je post recht evenredig is met de tijd die je aan je post besteedt.
Zoekfunctie is denk ik uitgeschakeld ivm een flood er op.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:15 schreef ReCreative het volgende:
Hee doet bij jullie de Zoekfunctie het ook niet?
bouncede, h. gebounced.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:45 schreef Mobious het volgende:
Het bouncet weer lekker vandaag.. (Wat is de vervoeging van bouncen eigenlijk, mocht het ooit in de Vandale worden opgenomen?).
Kloptquote:
Waar staat jouw feed?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef ReCreative het volgende:
Gisteren mijn eigen RSS aggregator gescript. Leuk werk
. Nu nog even een scraper bouwen voor de MyAT
.
zolang fok! het een beetje doet gaat t goedquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
Hoe is het verder zo eigenlijk met de LFC'ers?
Ik heb nu alleen een aggregator gebouwd, die dus feeds kan lezenquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:08 schreef qu63 het volgende:
Waar staat jouw feed?
CTRL-F5 en dan Yes drukken, dan blijft je post bewaard.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:25 schreef Mobious het volgende:
Ik hoop dat het vandaag een beetje up blijft. Gisteren al twee posts in de bittenbak zien eindigen omdat het forum down ging. Erger is nog, dat de kans dat het forum down gaat tijdens het typen van je post recht evenredig is met de tijd die je aan je post besteedt.
TerugVindPostVoorKoffieTopicquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:39 schreef Alicey het volgende:
vkt?
Ja gaat hard jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan op deze manier wel goed afkicken van Fok! Mijn postgemiddelde is in vrij korte tijd gedaald van 42 naar 38.
Ik een rok en parfum van mezelf! Lang leve mezelf!quote:Ik heb vandaag een nieuwe broek en een nieuw truitje van mijn moeder gekregen! Lang leve moeders!![]()
![]()
Gewoon zelf lekker tegendraads zijn.quote:Ook geshopt naar een leuk lingeriesetje, maar als ik echt iets leuks wil hebben, dan ben ik gewoon minstens ¤ 75,- kwijt.Al dat leuke, niet zo dure spul is er nooit in mijn maat.
Ik vind de huidige modekleuren wel zwaar walgelijk trouwens, het is een en al pasteltinten wat de klok slaat.
Heerlijk hè, om jezelf te verwennen met cadeautjes. Wil morgen nog graag een paar leuke oorbellen en een ringetje kopen. Met veel glitters!quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:45 schreef Alicey het volgende:
Ik een rok en parfum van mezelf! Lang leve mezelf!
Dan moeten ze het alleen wel verkopen.quote:Gewoon zelf lekker tegendraads zijn.
Weet je al wat je ongeveer wilt?quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heerlijk hè, om jezelf te verwennen met cadeautjes. Wil morgen nog graag een paar leuke oorbellen en een ringetje kopen. Met veel glitters!
Zoeken naar een beetje alternatieve winkeltjes, hoewel ik misschien makkelijk praten heb vanuit Rotterdam.quote:[..]
Dan moeten ze het alleen wel verkopen.![]()
Ja, glitters. Heel veel hele glitterige glitters.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Weet je al wat je ongeveer wilt?
Er zijn hier in Leeuwarden twee echt goede lingeriewinkels, maar wat die verkopen gaat gewoon mijn huidige budget te boven...quote:Zoeken naar een beetje alternatieve winkeltjes, hoewel ik misschien makkelijk praten heb vanuit Rotterdam.Misschien ben je een paar uur op zoek, maar je kunt toch hele leuke dingen tegenkomen.
Hm, heb je soms een geheim weekendleven?quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:53 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan ook nooit lingerie in mijn maat vinden. Ik vind de huidige kleurtjes wel dolletjes, eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |