Johquote:
en al die afk ook ok?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Doffy het volgende:
En we zijn er weer. De OP is best een OK ID BTW
quote:
Please me, Tease mequote:
Klinkt heel leuk op die manier!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel leuk verdeeld bij hun.
Mijn schoonzusje is dus van de spinnen en het niet zo huishoudelijk ingesteld zijn, maar als ze 's nachts een geluid hoort, moet mijn zusje gaan kijken of er niet iets isBovendien doet mijn zusje klussen (verven, laminaat leggen, dingen in elkaar zetten) en mijn schoonzusje steekt de helpende hand toe
Een bepaald slag inderdaad. 1 op de 10 mensen is homoseksueel. Zie jij dat op straat ook? Hoe zou je mijn geaardheid inschatten als je mij blanco op afstand zou zien? (Even losgezien van het feit dat ik het zelf niet eens lijk te weten).quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.
Wat is daar gek aan? Ik weet ook pas sinds kort dat ik hetero ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
sommige zijn idd zwaar overdreven.
ik ben er ook eens bij iemand heel laat achter gekomen dat ie "het' was.. is ook best gek hoor
diegene was het al lang, maar ik kwam er pas laat achter..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Ik weet ook pas sinds kort dat ik hetero ben.
OK ID? Was da?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Doffy het volgende:
En we zijn er weer. De OP is best een OK ID BTW
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Please me, Tease me(ala het nummer van The Scorpions)
Done. In de toekomst zal het echter niet altijd zo snel gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef qu63 het volgende:
Alicey, je moet wel weer ff je tekstje updaten he
Op die manier.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
diegene was het al lang, maar ik kwam er pas laat achter..
je hebt niet mijn OP gekopieerdquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Done. In de toekomst zal het echter niet altijd zo snel gaan.
Ligt aan de persoon of ik het op straat zie. Nu heb ik ook vaak gehoord van mensen dat ze denken dat ik homo benquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
Een bepaald slag inderdaad. 1 op de 10 mensen is homoseksueel. Zie jij dat op straat ook? Hoe zou je mijn geaardheid inschatten als je mij blanco op afstand zou zien? (Even losgezien van het feit dat ik het zelf niet eens lijk te weten).
Is het ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk op die manier!
(Even copy van mijn laatste reactie).
Je hebt vaag in de verte best wel wat homo-trekjes ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon of ik het op straat zie. Nu heb ik ook vaak gehoord van mensen dat ze denken dat ik homo ben![]()
ja, de datum, en de laatste regel met verwijzing naar downtime forumquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen deel 108 er bij gezet. Had je verder dan nog iets veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |