Johquote:
en al die afk ook ok?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Doffy het volgende:
En we zijn er weer. De OP is best een OK ID BTW
quote:
Please me, Tease mequote:
Klinkt heel leuk op die manier!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel leuk verdeeld bij hun.
Mijn schoonzusje is dus van de spinnen en het niet zo huishoudelijk ingesteld zijn, maar als ze 's nachts een geluid hoort, moet mijn zusje gaan kijken of er niet iets isBovendien doet mijn zusje klussen (verven, laminaat leggen, dingen in elkaar zetten) en mijn schoonzusje steekt de helpende hand toe
Een bepaald slag inderdaad. 1 op de 10 mensen is homoseksueel. Zie jij dat op straat ook? Hoe zou je mijn geaardheid inschatten als je mij blanco op afstand zou zien? (Even losgezien van het feit dat ik het zelf niet eens lijk te weten).quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.
Wat is daar gek aan? Ik weet ook pas sinds kort dat ik hetero ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
sommige zijn idd zwaar overdreven.
ik ben er ook eens bij iemand heel laat achter gekomen dat ie "het' was.. is ook best gek hoor
diegene was het al lang, maar ik kwam er pas laat achter..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Ik weet ook pas sinds kort dat ik hetero ben.
OK ID? Was da?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Doffy het volgende:
En we zijn er weer. De OP is best een OK ID BTW
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Please me, Tease me(ala het nummer van The Scorpions)
Done. In de toekomst zal het echter niet altijd zo snel gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef qu63 het volgende:
Alicey, je moet wel weer ff je tekstje updaten he
Op die manier.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
diegene was het al lang, maar ik kwam er pas laat achter..
je hebt niet mijn OP gekopieerdquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Done. In de toekomst zal het echter niet altijd zo snel gaan.
Ligt aan de persoon of ik het op straat zie. Nu heb ik ook vaak gehoord van mensen dat ze denken dat ik homo benquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
Een bepaald slag inderdaad. 1 op de 10 mensen is homoseksueel. Zie jij dat op straat ook? Hoe zou je mijn geaardheid inschatten als je mij blanco op afstand zou zien? (Even losgezien van het feit dat ik het zelf niet eens lijk te weten).
Is het ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk op die manier!
(Even copy van mijn laatste reactie).
Je hebt vaag in de verte best wel wat homo-trekjes ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon of ik het op straat zie. Nu heb ik ook vaak gehoord van mensen dat ze denken dat ik homo ben![]()
ja, de datum, en de laatste regel met verwijzing naar downtime forumquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen deel 108 er bij gezet. Had je verder dan nog iets veranderd?
Dat had ik ook zeker niet verwacht hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het ook.
Ze lopen ook niet in tuinbroeken, trouwens
Mijn zusje zei laatst nog dat ze op vrouwen viel, niet op halve kerels in onflatteuze kleding
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
Je hebt vaag in de verte best wel wat homo-trekjes ja.
Sommige gezichtsuitdrukkingen, en je beweegt soms best met een elegantie die je niet bij veel mannen ziet.quote:
Ik schat hem in op 13% bij mezelfquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:
ik wil een andere TT: [WFL-LFC #108] Hoe homo ben jij?
quote:
ah k ik verwerk het in de volgende update.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, de datum, en de laatste regel met verwijzing naar downtime forum
Ik word nu wel heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige gezichtsuitdrukkingen, en je beweegt soms best met een elegantie die je niet bij veel mannen ziet.
Ik doe 't voor ergens rond de 80%.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef livEliveD het volgende:
Ik schat hem in op 13% bij mezelf
Nicequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
Sommige gezichtsuitdrukkingen, en je beweegt soms best met een elegantie die je niet bij veel mannen ziet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed, nog meer mensen met hun coming-out?
Mijn gaydar sloeg op de vorige meet niet echt uit bij liv, eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
Ik schat hem in op 72% dat je op vrouwen valtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Ik weet het niet.
Iemand feedback in hoeverre ik hetero/lesbi/bi lijk?
Heel erg snel. Ik heb een keer een weekje tussen een stel Hagenezen gezeten, en het heeft me enige moeite gekost om van echt Hagenees weer terug te komen naar echt Rotterdams.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nice
Nou ff een zijdelings onderwerp dan: Hoe snel kopieren jullie de ander? Ik best snel. Ik was ooit een week op vakantie in Limburg en toen heb ik 6 maanden met een zacht G gepraat
Ik moet leren. Heb er afgelopen week al te weinig aan gedaan, door omstandigheden. Ik kan me niet veroorloven weer een dag te missen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je alsnog opgeven voor de meet, als je dit voor maandag doet!
Misschien zat je met je hoofd meer bij je eigen vriendje (hij was tijdens de meet toch ziek?)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef Doffy het volgende:
Mijn gaydar sloeg op de vorige meet niet echt uit bij liv, eigenlijk
Ikzelf schat het denk ik op zo'n 20%.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik schat hem in op 72% dat je op vrouwen valt
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed, nog meer mensen met hun coming-out?
Misschien als liv dan kan.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet leren. Heb er afgelopen week al te weinig aan gedaan, door omstandigheden. Ik kan me niet veroorloven weer een dag te missen.
Maar misschien de volgende mini-meet?
Niet met praten, want ik ben heel slecht met diverse accenten enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nice
Nou ff een zijdelings onderwerp dan: Hoe snel kopieren jullie de ander? Ik best snel. Ik was ooit een week op vakantie in Limburg en toen heb ik 6 maanden met een zacht G gepraat
Voor homo's geldt misschien ook de regel "Takes one to know one".quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn gaydar sloeg op de vorige meet niet echt uit bij liv, eigenlijk
maar misschien is ie gewoon stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |