Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
Heb je een linkje voor me? Ik heb er volgens mij ook een hoop namelijk.
mail eensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimte
Ik kijk ook wel naar mooie vrouwen, maar toch minder dan naar mannen. Ik vind vrouwen sowieso vaak mooiere wezens dan mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk naar mooie mannen. En mooie vrouwen. Hoewel ik volgens mij gewoon hetero ben uiteindelijk.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel naar mooie vrouwen, maar toch minder dan naar mannen. Ik vind vrouwen sowieso vaak mooiere wezens dan mannen.
Tuuwk is dat zo. Maar waarom zou een bloedbank daar rekening mee houden? Hooguit kun je daarmee het selectie proces verfijnen maar blijkbaar is dat niet nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Alicey het volgende:
De stelling dat hetero's net zo goed risicovol gedrag uitvoeren, en een homo die er geen wisselende contacten op nahoudt niet onveilger is dan een hetero.
Thx!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.
soms ben ik best jaloers op mijn zusje en haar vrouw; het heeft ook voordelen namelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar je zou er maar mee moeten samenleven.. Volgens mij kunnen alleen mannen dat.
Gooi dan het hele selectieproces er uit, dat merk je dan waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk is dat zo. Maar waarom zou een bloedbank daar rekening mee houden? Hooguit kun je daarmee het selectie proces verfijnen maar blijkbaar is dat niet nodig.
gevonden, gedownload, geïnstaller en nu bezig met zoeken!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.
Dat is de naam. In google raggen en je hebt hem. Hij heeft een limiet om maar 30 items per keer te kunnen weggooien maar 100000 keer op die knop rammen mag dan weer welquote:
Hmm.. aan wat voor dingen denk je nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
soms ben ik best jaloers op mijn zusje en haar vrouw; het heeft ook voordelen namelijk.
Nee want dan zouden ze meer vervuild bloed vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef Alicey het volgende:
Gooi dan het hele selectieproces er uit, dat merk je dan waarschijnlijk ook niet meer.
ik had je reply niet gezien!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat is de naam. In google raggen en je hebt hem. Hij heeft een limiet om maar 30 items per keer te kunnen weggooien maar 100000 keer op die knop rammen mag dan weer wel![]()
Ding kost 27 dollar. Als het ding het mi goed doet koop ik hem denk ik gewoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat is de naam. In google raggen en je hebt hem. Hij heeft een limiet om maar 30 items per keer te kunnen weggooien maar 100000 keer op die knop rammen mag dan weer wel![]()
Waarom dan het proces niet verfijnen, wat nog als toegevoegde waarde heeft dat er niet meer gediscrimineerd wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee want dan zouden ze meer vervuild bloed vinden![]()
Ohquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
ik had je reply niet gezien!
81108720 .quote:
Ze zijn bijvoorbeeld ook vriendinnen, dat is toch anders dan met je mannelijke partner, denk ik?quote:
Nou ja vragen of iemand homo is geeft een eenduidiger beeld dan vragen van: Joh wat is je levenstijl. Verder hoef je ook geen persoonlijke vragen te stellen over rubber enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:28 schreef Alicey het volgende:
Waarom dan het proces niet verfijnen, wat nog als toegevoegde waarde heeft dat er niet meer gediscrimineerd wordt?
dat kan met sommige mannen ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn bijvoorbeeld ook vriendinnen, dat is toch anders dan met je mannelijke partner, denk ik?
Er is altijd maandverband enzo in huis
Je kunt gemakkelijk kleren en schoenen, make-up en parfum delen.
Ja, maar een vriendin is toch een vriendin, aan een partner stel ik toch eisen die een vriendin niet zou kunnen waarmaken..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn bijvoorbeeld ook vriendinnen, dat is toch anders dan met je mannelijke partner, denk ik?
Da's natuurlijk wel een voordeel.quote:Er is altijd maandverband enzo in huis
Met de mijne nietquote:
Idealiseer je het nu niet een beetje? Bij een man is er altijd iemand in huis om spinnen te vangen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef miss_sly het volgende:
Er is altijd maandverband enzo in huis
Dat kan bij mij ook niet hoorquote:
De vraag wat iemands geaardheid is is tenslotte niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja vragen of iemand homo is geeft een eenduidiger beeld dan vragen van: Joh wat is je levenstijl. Verder hoef je ook geen persoonlijke vragen te stellen over rubber enzo.
ik nog ongeveer 65 gig..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
81108720 .
Oftewel 81,1 GB
Moet het ding nog draaien, nu geen zin om een Windows systeem te starten.
Inderdaad. Mannen zijn ook sterker en zeuren niet zoveel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idealiseer je het nu niet een beetje? Bij een man is er altijd iemand in huis om spinnen te vangen bijvoorbeeld
Nou zonder lippenstift zie je mij de deur niet uitgaanquote:
Nee, dat geeft dus helemaal geen eenduidig beeldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja vragen of iemand homo is geeft een eenduidiger beeld dan vragen van: Joh wat is je levenstijl.
quote:Verder hoef je ook geen persoonlijke vragen te stellen over rubber enzo.
Mits de vrouw de 3 meter zone respecteert tijdens voetbaluitzendingenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. Mannen zijn ook sterker en zeuren niet zoveel.
Waarschijnlijk is je partner niet voldoende als enige vriendin, maar het kan wel voordelig zijn dat je partner ook je vriendin is, dnek ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar een vriendin is toch een vriendin, aan een partner stel ik toch eisen die een vriendin niet zou kunnen waarmaken..
Tijd om de schade in te gaan halen dan?quote:Best vreemd, ik vraag me eik af wat ik in vrouwen heb gezien als partner en waarom ik mannen links heb laten liggen.
De schoenen van mijn lief zijn me 8 maten te groot, zijn broeken zijn me te nauw, zijn aftershave ruikt niet lekker bij me. Het enige fijne zijn sommige truien en shirtsquote:Da's natuurlijk wel een voordeel.
Alsof ik zin heb in een voetbaluitzending. Dan ga ik de hond wel uitlaten ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mits de vrouw de 3 meter zone respecteert tijdens voetbaluitzendingen
De vrouw van mijn zusje doet dat er nog bij!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idealiseer je het nu niet een beetje? Bij een man is er altijd iemand in huis om spinnen te vangen bijvoorbeeld
Mag een vrouw niet meekijken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mits de vrouw de 3 meter zone respecteert tijdens voetbaluitzendingen
Nou vragen of je homo bent is: Ja/Nee/Weet nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef Doffy het volgende:
Nee, dat geeft dus helemaal geen eenduidig beeld
Gespeelde interesse om bij de ander te kunnen zijn? No fucking wayquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar op sommige vlakken op een manier waarop een man nooit een vrouw zal begrijpen. Het klinkt erg prettig om altijd bij zo iemand terecht te kunnen, maar de keerzijde is ook dat het je ontbreekt aan tegenwicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je partner niet voldoende als enige vriendin, maar het kan wel voordelig zijn dat je partner ook je vriendin is, dnek ik.
Het staat er krom, maar misschien begrijp je me toch wel?
quote:Tijd om de schade in te gaan halen dan?
Wat jij zoekt in een partner, kan een vrouw dat allemaal bezitten denk je?quote:Ik heb me wel eens afgevraagd waarom ik vrouwen nooit als potentiele partner heb gezien. MIsschien als ik nog eens ooit single word.....:)
Maar die zijn dan ook lekker warm zeker?quote:De schoenen van mijn lief zijn me 8 maten te groot, zijn broeken zijn me te nauw, zijn aftershave ruikt niet lekker bij me. Het enige fijne zijn sommige truien en shirts
Nee dat zie je vaak welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:32 schreef Alicey het volgende:
De vraag wat iemands geaardheid is is tenslotte niet persoonlijk.
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef qu63 het volgende:
Alicey, wat was de link voor de OP?
Praat je nu uit eigen ervaring, of zijn mensen die bloed willen geven allemaal achterlijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:36 schreef livEliveD het volgende:
Nou vragen of je homo bent is: Ja/Nee/Weet niet
Vragen of je levenstijl wild is resulteert in: Wat bedoel je daarmee?
Niettemin zijn dat de relevante criteria. En voor jouw informatie: ik weet niet wat ik erger vind, iemand die vraagt 'ben je homo', of iemand die vraagt naar mijn seksuele patroon.quote:Belangrijk is of je bv vaak voorbehoedsmiddelen gebruikt of vaak onveilige seks hebt. Das persoonlijk en schrikt mensen af denk ik.
Je kan toch ook gewoon "een goede vriendin" hebben? Ik heb er zatquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar op sommige vlakken op een manier waarop een man nooit een vrouw zal begrijpen. Het klinkt erg prettig om altijd bij zo iemand terecht te kunnen, maar de keerzijde is ook dat het je ontbreekt aan tegenwicht.
Tssk, generalisatiequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gespeelde interesse om bij de ander te kunnen zijn? No fucking way![]()
Dat bedoel ik dan ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon "een goede vriendin" hebben? Ik heb er zat![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Praat je nu uit eigen ervaring, of zijn mensen die bloed willen geven allemaal achterlijk?![]()
Is het ook zo dat je schoonzusje een stuk "mannelijker" is dan je zusje, of is dat weer niet zo?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tssk, generalisatie
Besides, daarover hebben mijn zusje en schoonzusje wel eens woorden: mijn schoonzusje is gek op sport en met name voetbal en mijn zusje hoeft dat niet te zien.
Je begrijpt het inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar op sommige vlakken op een manier waarop een man nooit een vrouw zal begrijpen. Het klinkt erg prettig om altijd bij zo iemand terecht te kunnen, maar de keerzijde is ook dat het je ontbreekt aan tegenwicht.
You go girlquote:
Ik denk dat er wel vrouwen zijn die dat allemaal bezitten. Maar ik denk dat in the end ik toch altijd terug zal komen bij mannen; ergens hebben die toch net iets meer dat me aantrekt.quote:Wat jij zoekt in een partner, kan een vrouw dat allemaal bezitten denk je?
Nee, een van de laatste keren dat ik bloed ging geven vulde ik een ja in bij drugsgebruik en toen kon ik weer naar huis. De laatste keer konden ze blijkbaar niet goed prikken en toen raakte ze me ader (of slagaderquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
Praat je nu uit eigen ervaring, of zijn mensen die bloed willen geven allemaal achterlijk?![]()
Mja ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik denk dat het op zich wel terechte kritiek is van jullie en de methode is zeker niet optimaal maar de bewering dat het discriminatie is daar ga ik niet in mee.quote:Niettemin zijn dat de relevante criteria. En voor jouw informatie: ik weet niet wat ik erger vind, iemand die vraagt 'ben je homo', of iemand die vraagt naar mijn seksuele patroon.
Nee, dat is echt heel leuk verdeeld bij hun.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het ook zo dat je schoonzusje een stuk "mannelijker" is dan je zusje, of is dat weer niet zo?
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.quote:
sommige zijn idd zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.
Maar hoe is je relatie dan? Ik bedoel meer dat evenwicht in een relatie ontstaat doordat je een paar uitersten hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je begrijpt het inderdaad
De keerzijde vind je dan bij mannen uit je omgeving, dat hoeft niet per se je eigen man te zijn.
Ik denk dat er weinig vrouwen bestaan die hebben wat ik in een partner zoek, zonder dingen mee te nemen die ik juist niet wil in een partner..quote:Ik denk dat er wel vrouwen zijn die dat allemaal bezitten. Maar ik denk dat in the end ik toch altijd terug zal komen bij mannen; ergens hebben die toch net iets meer dat me aantrekt.
Je weet natuurlijk nooit.quote:Maar ach, ik ben immers voorzien enzo, het is allemaal hypothetisch
Overigens kan ik me zo'n vraag goed voorstellen. Je gaat als 'wild' persoon toch vaak om met mensen die ook wild zijn en ergo: Je gaat het normaal vinden en dus niet meer wild.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |