quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
qu!
Ik heb gekeken, maar kan het niet vinden
I know.quote:
ik heb het nog nergens kunnen vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know.
Ik ga mijn mp3's nog maar eens bekijken en organiseren, en als ik het alsnog vind, dan laat ik het wel weten. Maar misschien heb je het in de tussentijd al wel
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:57 schreef Doffy het volgende:
Heb ik me voor Jan Doedel ingeschreven op qu's forum
welke stijl is dat???quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait zijn nieuwe cd van Antony & The Johnsons
Geen idee. 't Is iig vrij rustig. Sommigen zouden het depressief noemen. Het is hoe dan ook erg mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
welke stijl is dat???
De link blijft bewaard voor als er weer eens downtime is.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:57 schreef Doffy het volgende:
En misschien is Jan Doedel wel een heel lekkere vent!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:57 schreef Doffy het volgende:
Geen idee, maar 't zal me ook niet boeien, want ik heb mijnquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
En misschien is Jan Doedel wel een heel lekkere vent!
Maar kijk je dan ook niet meer naar mooie mannen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't zal me ook niet boeien, want ik heb mijn![]()
En zie je dan niet meer dat er nog andere lekkere mannen zijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't zal me ook niet boeien, want ik heb mijn![]()
ftp/msn?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee. 't Is iig vrij rustig. Sommigen zouden het depressief noemen. Het is hoe dan ook erg mooi.
Ow tuurlijk wel. Met de regelmaat waarin ze voorbij lopen. Maar dat is op dezelfde manier als waarop je (ik) naar mooie auto's kijk: zo van, leuk, apart, het risico van een nekblessure waard, maar daar houdt het dan ook opquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:13 schreef Alicey het volgende:
Maar kijk je dan ook niet meer naar mooie mannen?
Voor de verandering staat deze op een echte cd. Je weet wel, zo'n ding die je in een muziekwinkel kooptquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:15 schreef qu63 het volgende:
ftp/msn?
Ik kijk helemaal niet naar mooie auto's.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow tuurlijk wel. Met de regelmaat waarin ze voorbij lopen. Maar dat is op dezelfde manier als waarop je (ik) naar mooie auto's kijk: zo van, leuk, apart, het risico van een nekblessure waard, maar daar houdt het dan ook op
okiquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Voor de verandering staat deze op een echte cd. Je weet wel, zo'n ding die je in een muziekwinkel koopt![]()
En ik heb op dit moment niet de apparatuur bij me om het naar mp3 te vertimmeren. Maandag weer
Blijkbaar is er statistisch onderzoek naar geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:28 schreef Alicey het volgende:
Waarom wordt hetero's dan niet naar hun levensstijl gevraagd?Of homo's, waarom wordt aangenomen dat homo's een bepaalde levensstijl hebben?
Dat doe ik dus wel. En naar mooie mannen ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar mooie auto's.
Dat is geen antwoord op de stelling.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Blijkbaar is er statistisch onderzoek naar geweest![]()
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimtequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef Doffy het volgende:
En ik heb op dit moment niet de apparatuur bij me om het naar mp3 te vertimmeren. Maandag weer
Ik kijk naar mooie mannen. En mooie vrouwen. Hoewel ik volgens mij gewoon hetero ben uiteindelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel. En naar mooie mannen ook
Heb je een linkje voor me? Ik heb er volgens mij ook een hoop namelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimte
Welke stelling doel je precies op?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
Dat is geen antwoord op de stelling.
De stelling dat hetero's net zo goed risicovol gedrag uitvoeren, en een homo die er geen wisselende contacten op nahoudt niet onveilger is dan een hetero.quote:
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
Heb je een linkje voor me? Ik heb er volgens mij ook een hoop namelijk.
mail eensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimte
Ik kijk ook wel naar mooie vrouwen, maar toch minder dan naar mannen. Ik vind vrouwen sowieso vaak mooiere wezens dan mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk naar mooie mannen. En mooie vrouwen. Hoewel ik volgens mij gewoon hetero ben uiteindelijk.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel naar mooie vrouwen, maar toch minder dan naar mannen. Ik vind vrouwen sowieso vaak mooiere wezens dan mannen.
Tuuwk is dat zo. Maar waarom zou een bloedbank daar rekening mee houden? Hooguit kun je daarmee het selectie proces verfijnen maar blijkbaar is dat niet nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Alicey het volgende:
De stelling dat hetero's net zo goed risicovol gedrag uitvoeren, en een homo die er geen wisselende contacten op nahoudt niet onveilger is dan een hetero.
Thx!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.
soms ben ik best jaloers op mijn zusje en haar vrouw; het heeft ook voordelen namelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar je zou er maar mee moeten samenleven.. Volgens mij kunnen alleen mannen dat.
Gooi dan het hele selectieproces er uit, dat merk je dan waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk is dat zo. Maar waarom zou een bloedbank daar rekening mee houden? Hooguit kun je daarmee het selectie proces verfijnen maar blijkbaar is dat niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |