Toe maar, gewerkt wordt er geloof ik nergens meer vandaag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, even rapportje schrijven en wat data uploaden. dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag. daarna tijdens etentje in Scheveningen nog evt. lang weekend regelen in Marokko met wat collega's tijdens hemelvaartdagen.
werkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toe maar, gewerkt wordt er geloof ik nergens meer vandaag.
Anders vragen of Lupa haarquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar Lupa's vriendje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar Lupa's vriendje
creatief met TT'squote:Op vrijdag 22 april 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijstje is anders een initiatief van boe, hoor.
Ik denk eigenlijk niet dattie mee wil, maar ik vraag het hem dit weekend wel even.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Anders vragen of Lupa haarmeeneemt naar de meet.
Jequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dattie mee wil, maar ik vraag het hem dit weekend wel even.
Maar waarom niet als je jezelf bent?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik hem was.
Ik zou dezelfde neiging hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Pff... Ik moet wat gaan eten geloof ik. Net las ik een DIG-topic waar een instructie begon met "Ga naar start". Ik had de neiging om er op te replyen met "en ontvang 200 euro".
dan verwacht ik een grote drukte op de WFL-meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dattie mee wil, maar ik vraag het hem dit weekend wel even.
Ja, zeg, komen jullie voor mij of voor mijn vriendje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
dan verwacht ik een grote drukte op de WFL-meet
ik kom voor de WFL-meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg, komen jullie voor mij of voor mijn vriendje?![]()
Wij zijn allemaal hele lieve, zachtaardige mensjes hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik hem was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |