Die is wel erg melig ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hij gaat lekker
Zap de neger lijkt me tof
Tuuwk, en als ik dat doe is boebiedoe nou niet degene aan wie ik het het eerst zou vertellen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
Jullie zorgen toch wel dat jullie niet in deze lijst komen heh? Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14
Krikken met een fokker
Tis best een knap jochie alleen wat jongquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk, en als ik dat doe is boebiedoe nou niet degene aan wie ik het het eerst zou vertellen.
Ik ben bang dat ik niet meer zou kunnen typen door me vriendinquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef het_fokschaap het volgende:
wil jij in Boe's wie neukt wie lijstje ?
angst is een slechte raadgever !quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet meer zou kunnen typen door me vriendin![]()
Wie? Wie? Wie?quote:
Mij zou het weinig uitmaken, maar... You know.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Nou, dan niet. Je vroeg er anders wel om.
Mwoah. Ik heb er toch een iets andere mening over.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis best een knap jochie alleen wat jong![]()
Vertrouwen op het spel zetten voor een orgasme van gemiddeld 11 seconden ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:
angst is een slechte raadgever !
Ah, je fok-vriendje kan er niet tegen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mij zou het weinig uitmaken, maar... You know.
Nee, sorry. M'n vriendje is een fokker en we kennen elkaar via Fok, maar ik zeg verder niet wie het is. Geen WFL-er in elk geval.quote:
Geen regular, maar ik heb hem toch wel een paar keer in WFL gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, sorry. M'n vriendje is een fokker en we kennen elkaar via Fok, maar ik zeg verder niet wie het is. Geen WFL-er in elk geval.
Ophouwe nou!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Geen regular, maar ik heb hem toch wel een paar keer in WFL gezien.
Veto.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
TT voor het volgende deel "Wie is Lupa's fok-vriendje?"
Alicey. IRC nu! Spoilersquote:
Nee, maar hij heeft het liever niet en dat is voldoende reden voor mij om het dan ook niet te vertellen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:20 schreef livEliveD het volgende:
Alicey. IRC nu! Spoilers![]()
Is het zo erg om te vertellen LS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.. Het klinkt wel lekker dubieus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op mijn status als lieveling van de moderator.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
Het vriendje van Lupa is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
Het vriendje van Lupa is....Hoe weet je dat zo zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, maar hij heeft het liever niet en dat is voldoende reden voor mij om het dan ook niet te vertellen.
Je begrijpt toch zeker wel dat men liever niet met mij geassocieerd wordt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga toch eens aan hem vragen waarom ie dat zo erg vind
Ah, good thinking!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
anders was het een vriendinnetje
Misschien heeft hij iets tegen Friesland?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zeker wel dat men liever niet met mij geassocieerd wordt?
Ja absoluut. Voor je vriend dan heh want die wordt gebashed door jaloerse usersquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je begrijpt toch zeker wel dat men liever niet met mij geassocieerd wordt?
Have fun / Succes!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nu even mijn hondenkinders uitlaten. Tot in het volgende topic waarschijnlijk.
Je kunt soms heerlijk slijmen, liv.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja absoluut. Voor je vriend dan heh want die wordt gebashed door jaloerse users
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
hou nou op met die hints !quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je schoonheid?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je schoonheid?
Ik ben ff werken. uurtje of 7
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je schoonheid?
Ik ben ff werken. uurtje of 7
ja, even rapportje schrijven en wat data uploaden. dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag. daarna tijdens etentje in Scheveningen nog evt. lang weekend regelen in Marokko met wat collega's tijdens hemelvaartdagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |