Die ouwe geilerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Of hij vindt ons gewoon niet interessant genoeg en gaat pas weer posten als Lupa teurg is
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Of hij vindt ons gewoon niet interessant genoeg en gaat pas weer posten als Lupa teurg is
Nou, ik dacht dat het wel een beetje te begrijpen was..... de grote lijnen zijn toch wel een beetje duidelijk? Of ben ik nou echt zo kansloos?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
Enne, maar weer eens een TVP.. ik snap trouwens ook niks van je topic haushofer (maar ik kan ook niet zeggen da ik me erin verdiept heb)
Je gebruikt formules, en dat is eng.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat het wel een beetje te begrijpen was..... de grote lijnen zijn toch wel een beetje duidelijk? Of ben ik nou echt zo kansloos?![]()
Dat valt me dan echter toch weer reuze mee.quote:Je krijgt dus een differentiaalvergelijking waar je je toilet mee zou kunnen behangen. Iets wat ikzelf trouwens niet gedaan heb.
Mja, E=mckwadraat is mijn steun en toeverlaat, weet je nog.quote:
Ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan.. Misschien wordt mij dan nog wel gaandeweg duidelijk waar het over gaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, E=mckwadraat is mijn steun en toeverlaat, weet je nog.
Maar zo lastig is het toch niet geformuleerd? Bovendien zijn het niet eens afleidingen. Nou ja, misschien vinden Yos of Maethor het wel een leuk topic... Moet toch ergens mn ei kwijt
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Wilde jij zo graag een naamtopic hebben dan? [afbeelding]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan.. Misschien wordt mij dan nog wel gaandeweg duidelijk waar het over gaat.
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.![]()
Als je mij een halve fles whisky geeft geloof ik zelf wel dat ik dat uit sta te leggen ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |