Die ouwe geilerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Of hij vindt ons gewoon niet interessant genoeg en gaat pas weer posten als Lupa teurg is
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Of hij vindt ons gewoon niet interessant genoeg en gaat pas weer posten als Lupa teurg is
Nou, ik dacht dat het wel een beetje te begrijpen was..... de grote lijnen zijn toch wel een beetje duidelijk? Of ben ik nou echt zo kansloos?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
Enne, maar weer eens een TVP.. ik snap trouwens ook niks van je topic haushofer (maar ik kan ook niet zeggen da ik me erin verdiept heb)
Je gebruikt formules, en dat is eng.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat het wel een beetje te begrijpen was..... de grote lijnen zijn toch wel een beetje duidelijk? Of ben ik nou echt zo kansloos?![]()
Dat valt me dan echter toch weer reuze mee.quote:Je krijgt dus een differentiaalvergelijking waar je je toilet mee zou kunnen behangen. Iets wat ikzelf trouwens niet gedaan heb.
Mja, E=mckwadraat is mijn steun en toeverlaat, weet je nog.quote:
Ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan.. Misschien wordt mij dan nog wel gaandeweg duidelijk waar het over gaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, E=mckwadraat is mijn steun en toeverlaat, weet je nog.
Maar zo lastig is het toch niet geformuleerd? Bovendien zijn het niet eens afleidingen. Nou ja, misschien vinden Yos of Maethor het wel een leuk topic... Moet toch ergens mn ei kwijt
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Wilde jij zo graag een naamtopic hebben dan? [afbeelding]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reacties die komen gaan.. Misschien wordt mij dan nog wel gaandeweg duidelijk waar het over gaat.
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.![]()
Als je mij een halve fles whisky geeft geloof ik zelf wel dat ik dat uit sta te leggen ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie instelling. En voor je het weet sta je iemand in de kroeg uit te leggen waarom de kosmische constante één van de grootste onopgeloste problemen in de fysica is. Echt waar.![]()
De basis kan ik wel uitleggen, maar Haushofer gaat meteen een stukje verder.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoor
Nee, dat zeg ik. Dan moet je er eerst flink wat drank ingooienquote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb nou een klein beetje begrepen hoe het met de relativiteitstheorie zit, maar uitleggen aan een ander kan ik het nog niet hoor
Als ik een fles whisky op heb, dan wordt ik zo geniaal dat zelfs Einstein mij niet meer zou begrijpen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dan moet je er eerst flink wat drank ingooien
Kom maarrrrrrrrrrr met die foto'squote:Op maandag 2 mei 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Op Mon, 2 May 2005 21:57:03 +0200 (CEST) schreef Lupa_Solitaria:
Vandaag aangekomen in Wroclaw, een op het prachtige historische centrum na enorm ranzige stad. Vandaag lekker geshopt; bling-bling-schoenen en een prachtige leren jas gekocht (zie foto). Groeten aan alle slowchatters van Petra!
[afbeelding]
Dat is een uitnodiging die ik niet kan afslaan. Volgende meet dan maar.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik een fles whisky op heb, dan wordt ik zo geniaal dat zelfs Einstein mij niet meer zou begrijpen.
Prima, je zorgt er dan echter persoonlijk voor dat ik thuis kom, en dat doe je niet op de Rotterdamse methode!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is een uitnodiging die ik niet kan afslaan. Volgende meet dan maar.![]()
Ja ej, dacht je dat ik genoeg had aan 1 foto?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
De foto die ze stuurde is toch gewoon zichtbaar?
Dat gebeurt me tegenwoordig eigenlijk veel te weinigquote:Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dan moet je er eerst flink wat drank ingooien
Pfff! Je wil zeker weer een heel album?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja ej, dacht je dat ik genoeg had aan 1 foto?![]()
Hoezo "te" weinig? Ik drink ook doorgaans bijna niets, maar om dat nou te weinig te noemen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gebeurt me tegenwoordig eigenlijk veel te weinig
Misschien helpen een scheiding en een financiele crisis wel. Ga je binnen no-time zuipenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gebeurt me tegenwoordig eigenlijk veel te weinig
Heb je die?quote:
Nee, een album versturen via MMS is niet echt efficient. Ik denk dat je Luupje maar heel lief moet aankijken wanneer ze terug is.quote:
Och, ik fladder een beetje hier en daarquote:
wie is die zwaaiende kerel op de achtergrond ?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Op Mon, 2 May 2005 21:57:03 +0200 (CEST) schreef Lupa_Solitaria:
Vandaag aangekomen in Wroclaw, een op het prachtige historische centrum na enorm ranzige stad. Vandaag lekker geshopt; bling-bling-schoenen en een prachtige leren jas gekocht (zie foto). Groeten aan alle slowchatters van Petra!
[afbeelding]
Of SC is een kloon van Lupa !quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
LOLquote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Och, ik fladder een beetje hier en daar
serieus, is de titel van album dat ik nogal veel draai laatste tijd
Lupje!
En een bakkie koffie in de Francken kamerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:25 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen!
En wederom een mooie lenteochtend.![]()
Ik loop er nu heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En een bakkie koffie in de Francken kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |