Dat heb ik ook. Ik ben zèèèr, zèèèr gezegend met mijn huidige situatiequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Als je dat zo weinig tegenkomt, dat je erover na moet denken hoe een rij auto's ook al weer heet, heb je het getroffen, RC
ik zal eens even kijken...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat dat voetballen wordt, SC
Er zit al iemand klaar op de bank....
Komt er iets leuks?
Neuh. Of je moet van 'Schatjes' houden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat dat voetballen wordt, SC
Er zit al iemand klaar op de bank....
Komt er iets leuks?
en zeker belangrijk! Wat vond je ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:00 schreef DionysuZ het volgende:
heb zojuist n enquete over pils ingevuld, interessant![]()
Welcome backquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:55 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Ben weer terug uit Utrecht
.
Wat heeft u gegeten? Ik heb gekruide aardappeltjes gebakken, vegaschnitzeltje en worteltjes erbij en toen was het smullen geblazenquote:bordje eten op, nu lekker uitbuiken.
In Friesland schieten ze met deeltjes, en in Groningen geloof ik ook. Verder heb je er niet veel. Dus ik zou maar uitkijken als ik jou was.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik ben zèèèr, zèèèr gezegend met mijn huidige situatie. En in het weekend rij ik veel naar Groningen of Fryslân, maar dan heb je ook geen files
. Ja, als de brug open staat. Maar dan ga ik gewoon een rondje lopen
.
Aaaah dàààr ben jequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het stemt me triest dat de wereld van de SC gewoon doordraait zonder mij. Ik dacht dat ik onmisbaar was.Het lijkt zelfs wel of het hier allemaal nog sneller gaat nu ik druk bezig ben met het maken van werkstukken en het voorbereiden van tentamens.
Dat is niet waar! Hij stond stil, ik weet het zeker! We hebben je zo enorm gemist, dat we er niet eens goed op gelet hebben!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het stemt me triest dat de wereld van de SC gewoon doordraait zonder mij. Ik dacht dat ik onmisbaar was.Het lijkt zelfs wel of het hier allemaal nog sneller gaat nu ik druk bezig ben met het maken van werkstukken en het voorbereiden van tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |