Dat heb ik ook. Ik ben zèèèr, zèèèr gezegend met mijn huidige situatiequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Als je dat zo weinig tegenkomt, dat je erover na moet denken hoe een rij auto's ook al weer heet, heb je het getroffen, RC
ik zal eens even kijken...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat dat voetballen wordt, SC
Er zit al iemand klaar op de bank....
Komt er iets leuks?
Neuh. Of je moet van 'Schatjes' houden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat dat voetballen wordt, SC
Er zit al iemand klaar op de bank....
Komt er iets leuks?
en zeker belangrijk! Wat vond je ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:00 schreef DionysuZ het volgende:
heb zojuist n enquete over pils ingevuld, interessant![]()
Welcome backquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:55 schreef ReCreative het volgende:
Navond. Ben weer terug uit Utrecht
.
Wat heeft u gegeten? Ik heb gekruide aardappeltjes gebakken, vegaschnitzeltje en worteltjes erbij en toen was het smullen geblazenquote:bordje eten op, nu lekker uitbuiken.
In Friesland schieten ze met deeltjes, en in Groningen geloof ik ook. Verder heb je er niet veel. Dus ik zou maar uitkijken als ik jou was.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik ben zèèèr, zèèèr gezegend met mijn huidige situatie. En in het weekend rij ik veel naar Groningen of Fryslân, maar dan heb je ook geen files
. Ja, als de brug open staat. Maar dan ga ik gewoon een rondje lopen
.
Aaaah dàààr ben jequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het stemt me triest dat de wereld van de SC gewoon doordraait zonder mij. Ik dacht dat ik onmisbaar was.Het lijkt zelfs wel of het hier allemaal nog sneller gaat nu ik druk bezig ben met het maken van werkstukken en het voorbereiden van tentamens.
Dat is niet waar! Hij stond stil, ik weet het zeker! We hebben je zo enorm gemist, dat we er niet eens goed op gelet hebben!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het stemt me triest dat de wereld van de SC gewoon doordraait zonder mij. Ik dacht dat ik onmisbaar was.Het lijkt zelfs wel of het hier allemaal nog sneller gaat nu ik druk bezig ben met het maken van werkstukken en het voorbereiden van tentamens.
Zenksquote:
Ik heb daar gedarteld door het park en de weilanden rond een enorm landhuisquote:Jeez, wat was ik graag naar Utrecht gegaan vandaag met dit weer! Lekker door de Utrechtse heuvelrug dartelen.
quote:Wat heeft u gegeten? Ik heb gekruide aardappeltjes gebakken, vegaschnitzeltje en worteltjes erbij en toen was het smullen geblazen![]()
.
Alsjeblieft zeg...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Neuh. Of je moet van 'Schatjes' houden?
ik moest o.a. opgeven welke pilzen ik lekker vond en welke ronduit smerig warenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en zeker belangrijk! Wat vond je ?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:04 schreef SingleCoil het volgende:
Verder heb je er niet veel.
Je hebt in ieder geval een goede smaakquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:11 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik moest o.a. opgeven welke pilzen ik lekker vond en welke ronduit smerig wareneindelijk kan ik mijn mening laten horen. Grolsch en Hertog Jan als überbier neergezet en Heineken als troep
Hoezo, moet je ze schoonhouden of zo ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mijn vriendin hebben ze daar. Dus let op je woorden. En bovendien een enorme hoeveelheid kerken, musea en hunebedden, dus zat te doen daar voor de komende 430 jaar
.
Hunebeddenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mijn vriendin hebben ze daar. Dus let op je woorden. En bovendien een enorme hoeveelheid kerken, musea en hunebedden, dus zat te doen daar voor de komende 430 jaar
.
Nee: bekijken, bestuderen, er diep over nadenken en er boeken over schrijvenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:15 schreef SingleCoil het volgende:
Hoezo, moet je ze schoonhouden of zo ?![]()
Bijna na-aperquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:09 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb dus gekruide aardappeltjes gebakken, vegaburgertje en doperwtjes erbij en toen was het smullen geblazen.
Hmmm. Doe mij maar een Amstel Gold. Grolsch is voor boeren, ik geloof om mee te gooien, dat moet je niet drinken hoor, sly! Hertog Jan is wel OK.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een goede smaak![]()
Grolsch toch wel nog een stapje hoger dan Hertog Jan, neem ik aan?![]()
uiteraard!!!!!!! Grolsch is goddelijk. Je hebt bier en je hebtquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een goede smaak![]()
Grolsch toch wel nog een stapje hoger dan Hertog Jan, neem ik aan?![]()
Ga een keertje met ons meequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Hunebedden
Niet te vinden, op tienertoer met mijn vriendinnetje. Kilometers gelopen vanaf de bushalte, een armzalig klein hunebedje dat niet eens boven ons uitstak
Praat me niet van hunebedden [afbeelding]
amstel is water. Die heb ik ook ergens bij heineken gezetquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hmmm. Doe mij maar een Amstel Gold. Grolsch is voor boeren, ik geloof om mee te gooien, dat moet je niet drinken hoor, sly! Hertog Jan is wel OK.
Misschien is D27 in Borger meer iets voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hunebedden
Niet te vinden, op tienertoer met mijn vriendinnetje. Kilometers gelopen vanaf de bushalte, een armzalig klein hunebedje dat niet eens boven ons uitstak
Hunebedden zijn half-opgeruimde zwerfkeien. Ze hebben ze al bij elkaar gelegd maar nog niet opgeruimd. Noordnederland ligt er vol mee, wachtend op de vuilnisman...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hunebedden
Ja hoor. En je hebt bier en je hebt Grolsch. Claro ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:18 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
amstel is water. Die heb ik ook ergens bij heineken gezetUiteraard wel een stukje hoger, maar toch. Amstel is voor mensen die wel bier willen drinken, maar niet tegen de smaak van bier kunnen en dus óf echt bier moeten aanlengen met water, of amstel drinken
Het zijn bouwwerken. Bouwwerken die net zo oud zo niet ouder zijn dan de piramiden in Egypte. Ben je er wel eens bij één geweest?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef SingleCoil het volgende:
Hunebedden zijn half-opgeruimde zwerfkeien. Ze hebben ze al bij elkaar gelegd maar nog niet opgeruimd. Noordnederland ligt er vol mee, wachtend op de vuilnisman...
Knappe vuilnisman die ze daar weg krijgt..quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hunebedden zijn half-opgeruimde zwerfkeien. Ze hebben ze al bij elkaar gelegd maar nog niet opgeruimd. Noordnederland ligt er vol mee, wachtend op de vuilnisman...
In Almere-buiten hebben ze de knapste vuilnismannen van de wereld!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:21 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Knappe vuilnisman die ze daar weg krijgt..
jupquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja hoor. En je hebt bier en je hebt Grolsch. Claro ?
Grolsch is lekker, vooral uit een beugelfles! Alleen al bij het openen van de fles loopt het water je in de mondquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hmmm. Doe mij maar een Amstel Gold. Grolsch is voor boeren, ik geloof om mee te gooien, dat moet je niet drinken hoor, sly! Hertog Jan is wel OK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |