Alleen dat? Dat valt wel mee... Hmm, doe jij met huishoudfolie wat ik denk wat je er mee doet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou.. je kent me toch wel een beetje nu![]()
ow ja.. zoek eens in onzin op huishoudfolie topic
Best wel aardig wat mentals.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:46 schreef Bensel het volgende:
Doorzoek de database voor je favoriete FOK!ker opnieuw
ElemenTAL
Funkamental
justmental
mental
Mental Twins
mental-power
mental1
MentalB
mentalcoacher
MentalDerf
MentalFloss
MentalFlosss
MentalLownoise
mentalmaarten
MentalMatthew
mentalmidget
MentalMind
MentalTheo
Mental_Aad
Mental_Freefall
Mental_Freeze
Mental_Phoenix
mental_power
Mental_Ravager
mental_remmy
mental_theo
MeNTaL_TO
MeNTaL_TO_v2.0
Mental_Wreckage
Pain_Elemental
Refragmental
RobsMentalCoach
X-Mental
XPerimental_Concept
Deze bestaan wel (fotoboek althans)
Sex is ook correcte spelling.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Seks.
Omdat je die jezelf toeeigent.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Bensel het volgende:
Waarom krijg ik steeds de smerige topicnames?
Ik heb er al vragen over gesteld in deze topic.quote:Voor alicey:
nou.. je kent me toch wel een beetje nu
ow ja.. zoek eens in onzin op huishoudfolie topic
Neehoor, gewoon nadat de andere topic sloot..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Bensel het volgende:
WTF? Wie heeft al zo snel een topic aangemaakt? Toch niet al in het voren gewerkt he?
Niet volgens Het Groene Boekje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
Sex is ook correcte spelling.
[WFL-LFC#62] Verdorven zielen eten chocola tijdens anale sexquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef Bensel het volgende:
Waar?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Bensel het volgende:
En: TADA: avond TVP
...dan zou je de hele dag een stijve hebben?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik borsten had...
Je hebt gelijk. Ik zit hier met een woordenboek van voor 1995, toen het is veranderd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet volgens Het Groene Boekje.![]()
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat verdient de prijs voor Het Intelligentste Topic Van De Week.
De fles vodka raakt leger en leger?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef Bensel het volgende:
hoe ka ik dara over kijken.. en als je dat topic wbekijket (wel deel 2 trouwens, dan snap je het wel)
Ja halloooo je hebt dus die hele geweldige spellingswijziging niet eens meegekrenen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zit hier met een woordenboek van voor 1995, toen het is veranderd.
Doe niet zo raar! Dan zou ik er de hele dag lekker aanzitten...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
...dan zou je de hele dag een stijve hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |