Ik weet het niet waarom. Zo zit ik in elkaar. Op het gebied van sexualiteit zit ik sowieso raar in elkaar.quote:
Daar vertrouw ik je ook wel in hoor, daar niet van. Samen iets nieuws proberen lijkt mij echter wel.... ehm... iets hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We kunnen vast genoeg andere spannende dingen bedenken.
Nog over dat plaatje : Ik zie daar eerder een soort pauw in dan een explosie.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig voor de evangelisten is mij dit nog niet overkomen. Ik vrees dat ik wel eens zou kunnen exploderen.
[afbeelding]
In dit geval vind ik het geloof ik wel prettig om geleid te worden door iemand met enige ervaring, gewoon omdat het iets is dat ik wel een tikkeltje eng vind.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Daar vertrouw ik je ook wel in hoor, daar niet van. Samen iets nieuws proberen lijkt mij echter wel.... ehm... iets hebben.
Teveel gedronken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
Nog over dat plaatje : Ik zie daar eerder een soort pauw in dan een explosie.
OK!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet het niet waarom. Zo zit ik in elkaar. Op het gebied van sexualiteit zit ik sowieso raar in elkaar.
In die zin is het wel "veiliger", ja..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het geloof ik wel prettig om geleid te worden door iemand met enige ervaring, gewoon omdat het iets is dat ik wel een tikkeltje eng vind.
Je kunt het toch ook eerst eens alleen proberen ? Met je vingers is toch lekkerder...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het geloof ik wel prettig om geleid te worden door iemand met enige ervaring, gewoon omdat het iets is dat ik wel een tikkeltje eng vind.
Ik ben ook wel een beetje solo aan het oefenen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt het toch ook eerst eens alleen proberen ? Met je vingers is toch lekkerder...
Was er wel veel vreterij, en heb je dus veel gevreten, of wil je veel vreten, maar is en was er niets?quote:
Heb een zak chips en een doosje chocolaatjes weggewerkt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Was er wel veel vreterij, en heb je dus veel gevreten, of wil je veel vreten, maar is en was er niets?
Vreet de laatste tijd veel minder, en voel me ook beter. Heb er ook geen behoefte aan, moet ik zeggen. Nu danquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb een zak chips en een doosje chocolaatjes weggewerkt.
Viespeuk! Heb je er enig idee van hoe dat er nu uitziet ? chips en chocolade...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik snoep eigenlijk zelden. Hooguit in 't weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef Haushofer het volgende:
Vreet de laatste tijd veel minder, en voel me ook beter. Heb er ook geen behoefte aan, moet ik zeggen. Nu danVolgende week worden er vast weer complete Bonbonblocs weg gewerkt
Ok, dat is dan toch nog redelijk wat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn buikwand is gelukkig niet doorzichtig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef SingleCoil het volgende:
Viespeuk! Heb je er enig idee van hoe dat er nu uitziet ? chips en chocolade...
Als ik zelf kijk in grotere hoeveelheden eigenlijk ook vooral in het weekend.. En waarom dat zo is weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik snoep eigenlijk zelden. Hooguit in 't weekend.
Ik mag van mezelf alleen in het weekend snoepen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Als ik zelf kijk in grotere hoeveelheden eigenlijk ook vooral in het weekend.. En waarom dat zo is weet ik niet.
Snoepte je veel omdat je je minder goed voelde, of voel je je beter omdat je minder snoept?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vreet de laatste tijd veel minder, en voel me ook beter.
BonBon-blocs zijn dan ook wel gigantisch lekker.quote:Heb er ook geen behoefte aan, moet ik zeggen. Nu danVolgende week worden er vast weer complete Bonbonblocs weg gewerkt
Ik heb mezelf niet die restricties opgelegd, dus voor mijzelf weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf alleen in het weekend snoepen.
m'n moeder zegt altijd: eeet maar op.. waar het heen gaat hangen ook geen schilderijenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Viespeuk! Heb je er enig idee van hoe dat er nu uitziet ? chips en chocolade...
Doe je aan anale sex? Snoep je wel eens?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef Bensel het volgende:
Kom op, deze nog even vol, dan kna ik een avond TVP doen
Wat een geweldige uitspraak!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef Bensel het volgende:
m'n moeder zegt altijd: eeet maar op.. waar het heen gaat hangen ook geen schilderijen
We hebben inderdaad een uitgekiende combinatie aan onderwerpen hedenavond.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
Doe je aan anale sex? Snoep je wel eens?
Dat is kort, krachtig en on-topic!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:33 schreef Bensel het volgende:
anale sex: doe eerst maar gewone sex.. En ik heb net het laatste gedeelte van m'n milka reep op..
As usual of coursequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We hebben inderdaad een uitgekiende combinatie aan onderwerpen hedenavond.
jaja.. ik bagger NOOI.. ehm.. nuquote:
okee.. verkeerde gedachtes...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Chocola eten tijdens anale sex... Hmmm....![]()
tis maar wat je verdorven noem.. Muhahahahahahmuaaquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook een verdorven ziel?
Wat is er verkeerd aan het eten van chocola tijdens anale sex?quote:
Vast niet... Nu wel wilde je zeggen?quote:*must ban mental image.. (bestaat er zo'n user trouwens?)
Noodgedwongen denk ik, want veel posts zijn er niet meer te gaan. Dan moeten anderen wel heel hard gaan opschieten..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:44 schreef Bensel het volgende:
okee: moet ik dit hele topic nou samen met alicey en lupa-solitaria (moeilijke naam trouwens) volspammen om ook nog een avond TVP te verkrijgen?
Of Lupje (Terwijl ik Luupje veel beter vind klinkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Onder WFL'ers sta ik gewoon bekend als Lupa, hoor.
Vertel eens, wat noem jij verdorven?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
tis maar wat je verdorven noem.. Muhahahahahahmuaa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |