Zijn er nog inwijdingsrituelen? (En zijn die inwijdingsrituelen betaalbaar, dat het me geen krat vodka gaat kosten ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik jou, SingleCoil, tot verdorven ziel.
Gelukkig voor de evangelisten is mij dit nog niet overkomen. Ik vrees dat ik wel eens zou kunnen exploderen.quote:[b]Op vrijdag 15 april 2005 21:47
Ik bedoelde het anders serieus hoor. Ik kan ongeveer 60-70 seconden met een evangelist praten voordat deze mij vertelt dat de hel echt bestaat, en dat het er niet prettig is enzo.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik jou, SingleCoil, tot verdorven ziel.
Seks met jonge maagden en bloed drinken enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog inwijdingsrituelen? (En zijn die inwijdingsrituelen betaalbaar, dat het me geen krat vodka gaat kosten ofzo?)
Het is al rond !quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn er nog inwijdingsrituelen? (En zijn die inwijdingsrituelen betaalbaar, dat het me geen krat vodka gaat kosten ofzo?)
ho...het moet nog beginnen! Ben ik op tijd voor dat met die maagden ? Drink ik hun bloed ook of is het ander bloed ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Seks met jonge maagden en bloed drinken enzo.
Ik had een afspraak en was veel te vroeg, liep door de stad en zag daar een stel evangelisten enthausiast evangeliseren (Wat die mensen daar dus iedere week doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig voor de evangelisten is mij dit nog niet overkomen. Ik vrees dat ik wel eens zou kunnen exploderen.
[afbeelding]
Toch niet meer dan een halve liter bloed? Ik weet niet of ik meer kan missen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Seks met jonge maagden en bloed drinken enzo.
Je drinkt natuurlijk hun bloed. Je weet toch dat elke vrouw bloedt als een rund als ze wordt ontmaagd?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:53 schreef SingleCoil het volgende:
ho...het moet nog beginnen! Ben ik op tijd voor dat met die maagden ? Drink ik hun bloed ook of is het ander bloed ?
Je mag ook mijn bloed drinken (Uiteraard wordt dit op film vastgelegd, zodat ik bewijs heb dat sommige mensen mijn bloed kunnen drinken), als je maar niet te dorstig bent.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ho...het moet nog beginnen! Ben ik op tijd voor dat met die maagden ? Drink ik hun bloed ook of is het ander bloed ?
En heb je hem nog bekeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben vandaag nog aangesproken door een straatpredikant.
Hoe zou ik dat nou moeten weten ? Ik heb nog nooit een vrouw ontmaagd. Denk ik. Vaginaal althans.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je drinkt natuurlijk hun bloed. Je weet toch dat elke vrouw bloedt als een rund als ze wordt ontmaagd?
Ben jij bijkans een van die jonge maagden ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je mag ook mijn bloed drinken (Uiteraard wordt dit op film vastgelegd, zodat ik bewijs heb dat sommige mensen mijn bloed kunnen drinken), als je maar niet te dorstig bent.
Nee, hij vroeg mij of ik al op de hoogte was van het Woord van de Heer. Ik zei dat ik dat ben, maar dat ik niet kan begrijpen, waarom ik nooit antwoorden krijg. Helaas verviel de beste man weer in standaardtaal als: "hij praat tot je via je gevoel" enzovoort. Een echte verbale dialoog kon ik wel vergeten, helaasquote:
Wel anaal?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe zou ik dat nou moeten weten ? Ik heb nog nooit een vrouw ontmaagd. Denk ik. Vaginaal althans.
Ik weet niet wat Lupa van plan was.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ben jij bijkans een van die jonge maagden ?
Dat laatste vind ik ook jammer aan evangelisten zoals je die vaak tegenkomt.. Echte discussie of een gesprek zit er niet in, alleen wat holle zinnen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg mij of ik al op de hoogte was van het Woord van de Heer. Ik zei dat ik dat ben, maar dat ik niet kan begrijpen, waarom ik nooit antwoorden krijg. Helaas verviel de beste man weer in standaardtaal als: "hij praat tot je via je gevoel" enzovoort. Een echte verbale dialoog kon ik wel vergeten, helaas.
Ikzelf ben daar nog niet achter. Vind het een beetje eng.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:59 schreef FuifDuif het volgende:
Is anaal lekker?
Ik moet er zelf eigenlijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikzelf ben daar nog niet achter. Vind het een beetje eng.
...dentaal lijkt me wel extreem !quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was de enige andere manier die ik kon verzinnen.
Ja, dat is jammer inderdaad. En om terug te komen over het 100% Druifje zijn IRL, daarin hebben jullie gelijk. Ik ben in het echt heel vrijdenkend op het religieuze vlak. Af en toe geef ik de Fok!ker wat hij wil, namelijk een hardnekkige christen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook jammer aan evangelisten zoals je die vaak tegenkomt.. Echte discussie of een gesprek zit er niet in, alleen wat holle zinnen..
Ik ook. Zullen we wat afspreken om het samen te ontdekken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikzelf ben daar nog niet achter. Vind het een beetje eng.
Of nasaal danquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...dentaal lijkt me wel extreem !
Oh, ik wil het wel eens proberen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Ik moet er zelf eigenlijk niet aan denken.
Deze beschrijving is eigenlijk min of meer hoe ik je had ingeschat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer inderdaad. En om terug te komen over het 100% Druifje zijn IRL, daarin hebben jullie gelijk. Ik ben in het echt heel vrijdenkend op het religieuze vlak. Af en toe geef ik de Fok!ker wat hij wil, namelijk een hardnekkige christen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze beschrijving is eigenlijk min of meer hoe ik je had ingeschat.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat is jammer inderdaad. En om terug te komen over het 100% Druifje zijn IRL, daarin hebben jullie gelijk. Ik ben in het echt heel vrijdenkend op het religieuze vlak. Af en toe geef ik de Fok!ker wat hij wil, namelijk een hardnekkige christen.
Ik zal het vast nog wel eens proberen (Iets niet geprobeerd hebben ervaar ik meestal erger dan iets geprobeerd hebben met slecht resultaat), maar heb momenteel niet het idee dat het iets kan toevoegen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wil het wel eens proberen.
Ik heb al eenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ook. Zullen we wat afspreken om het samen te ontdekken?
Het is niet echt gedacht, het is meer het beeld wat ontstaat op basis van wat ik van je gezien heb.quote:
Jij bent zeker een beetje preutsig...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet er zelf eigenlijk niet aan denken.
Je bedoelt vooral wat rellerig en stokerig, maar met soms een vleugje respect, sociale bewogenheid en vriendelijkheidquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet echt gedacht, het is meer het beeld wat ontstaat op basis van wat ik van je gezien heb.
Dat laatste rijtje weet je inderdaad vaak niet te verbergen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bedoelt vooral wat rellerig en stokerig, maar met soms een vleugje respect, sociale bewogenheid en vriendelijkheid?
Ja, best wel, denk ik..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jij bent zeker een beetje preutsig...
Heeft jequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb al eenmet wie ik dat wil gaan ontdekken...
Maar je merkt ook wel waarschijnlijk dat ik die kant voornamelijk aan jou toon, gezien het feit dat jij mijn engel bent met fluwelen haarquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste rijtje weet je inderdaad vaak niet te verbergen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar je merkt ook wel waarschijnlijk dat ik die kant voornamelijk aan jou toon, gezien het feit dat jij mijn engel bent met fluwelen haar.
We kunnen vast genoeg andere spannende dingen bedenken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Voor hem is het dus minder spannend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |