Oei, je weet toch wel dat mijn ziel in- en in verdorven is?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef FuifDuif het volgende:Alicey, mijn lichtpuntje in de duisternis!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Oei, je weet toch wel dat mijn ziel in- en in verdorven is?
Soms wel, er wordt hier over een beetje van alles gekletst en gediscussierd. Soms vormen discussies hier ook aanleiding voor nieuwe topics of worden er topics onder aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:17 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo miss_sly.
Ja ik heb het gevonden. Is het hier gezellig?
Meer haat dan liefde.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Zo Lupa, ik zie dat je onze verhouding ziet van het haat-liefde type?
Laten wij bidden van niet.quote:@Alicey, dat is een mooi streven. Zullen hier ook echte FuifDuif-topics uit voort kunnen komen, denk je?
Misschien wel.. Maar dat hangt vooral van jou zelf af, Druifje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Zo Lupa, ik zie dat je onze verhouding ziet van het haat-liefde type?
@Alicey, dat is een mooi streven. Zullen hier ook echte FuifDuif-topics uit voort kunnen komen, denk je?
Ik weet niet welke standaard ik daarvoor zou moeten gebruiken om dat te bepalen. Mijn ziel heeft zo haar goede kanten en haar slechte kanten denk ik..quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:23 schreef miss_sly het volgende:
For what it's worth: mijn ziel is niet verdorven hoor, in ieder geval vind ik van niet, en dat is toch het belangrijkste
Ik vermoed zelfs dat Druifje Druifje niet is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
He, wat flauw.. Zo intens slecht is Druifje nou ook weer niet.
Ervan uitgaande dat je een ziel hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet welke standaard ik daarvoor zou moeten gebruiken om dat te bepalen. Mijn ziel heeft zo haar goede kanten en haar slechte kanten denk ik..
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs dat Druifje Druifje niet is.
Inderdaad. Maar zo niet, dan mag je mijzelf daarvoor in de plaats zetten. Blijkbaar wordt dat dan niet veroorzaakt door een ziel, maar ben ik zelf verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je een ziel hebt.
Je realiseert je wel dat dat het allemaal nog vele malen erger maakt?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. Maar zo niet, dan mag je mijzelf daarvoor in de plaats zetten. Blijkbaar wordt dat dan niet veroorzaakt door een ziel, maar ben ik zelf verantwoordelijk.
Integendeel, het is héérlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef SingleCoil het volgende:
Als je verdorven bent, is dat dan eigenlijk erg ?
Is er een gemakkelijke manier om er achter te komen of je het bent ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Integendeel, het is héérlijk!
Natuurlijk, maar kun je verdorvener zijn dan verdorven?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat dat het allemaal nog vele malen erger maakt?
Als je geniet van je leven is er een gerede kans dat je het bent.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:35 schreef SingleCoil het volgende:
Is er een gemakkelijke manier om er achter te komen of je het bent ?
Sommigen claimen van wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef SingleCoil het volgende:
Als je verdorven bent, is dat dan eigenlijk erg ? - en een goedenavond, kinderen van Fok!
Je zou een handlanger van Satan zelf kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk, maar kun je verdorvener zijn dan verdorven?
Zo wordt ik soms ook wel gezien hoor (In die gevallen dat ik niet wordt gezien als een incarnatie van Satan zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zou een handlanger van Satan zelf kunnen zijn.
Ik zal mijn bijbels meenemen de 23e.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
Zo wordt ik soms ook wel gezien hoor (In die gevallen dat ik niet wordt gezien als een incarnatie van Satan zelf.).
aanwijzingen...maar hoe weet ik het zeker ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je geniet van je leven is er een gerede kans dat je het bent.Een passie voor vodka is ook een aanwijzing.
Neem ook een groot zilveren kruis en wijwater mee!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal mijn bijbels meenemen de 23e.
As usual.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat zal ook niet al te lang duren voordat die er is.
Knoop een gesprek aan met een evangelist in de stad waar je woont, en kijk hoe lang het duurt eer deze begint over de hel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
aanwijzingen...maar hoe weet ik het zeker ?
Bij deze benoem ik jou, SingleCoil, tot verdorven ziel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef SingleCoil het volgende:
aanwijzingen...maar hoe weet ik het zeker ?
Wat is er de 23ste?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal mijn bijbels meenemen de 23e.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Druifje op het forum is anders dan Druifje buiten het forum. Y
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
Knoop een gesprek aan met een evangelist in de stad waar je woont, en kijk hoe lang het duurt eer deze begint over de hel.
Dan ga ik lunchen met Satan bij de croissanterie.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:44 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is er de 23ste?
Hm, heb ik niet in huis momenteel. Maar even langs de plaatselijke RK kerk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Neem ook een groot zilveren kruis en wijwater mee!
Ik bedoelde het anders serieus hoor. Ik kan ongeveer 60-70 seconden met een evangelist praten voordat deze mij vertelt dat de hel echt bestaat, en dat het er niet prettig is enzo.quote:
Maria-beeldjes helpen misschien ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, heb ik niet in huis momenteel. Maar even langs de plaatselijke RK kerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |