Ik vermoed dat ik achteraan in de rij sta...quote:Op donderdag 11 november 2004 14:15 schreef Doffy het volgende:
En eentje voor Quarks: [afbeelding]
Doe mij dan maar liever koffie die zo zwart is dat zelfs licht er niet aan ontsnapt.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:16 schreef gr8w8 het volgende:
Engels? Nee hoor. Vergeet gewoon het theezakje uit de pot te halen als ik ga douchen. En scheren. En de PC aanzwengel. En eet. En telefoneer. En dan is het weer een paar uur later. Ach, je went eraan.
Ow, wil jij ook. Mag hoor! Espresso of cappuccino?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:17 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vermoed dat ik achteraan in de rij sta...![]()
Dat is ook volledig consistent met wat er gebeurt : Het zwarte wordt opgenomen door je lichaam, en verdwijnt daardoor uit je omgeving. Hierdoor kun je het licht weer zien.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:20 schreef gr8w8 het volgende:
Ik drink meestal koffie juist om het licht weer aan te kunnen.
Ristretto?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow, wil jij ook. Mag hoor! Espresso of cappuccino?
Ok, alsjeblieft:quote:Op donderdag 11 november 2004 14:24 schreef gr8w8 het volgende:
Ristretto?
Gevuld speculaas.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Koekje erbij?
Een café noir graagquote:Op donderdag 11 november 2004 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Koekje erbij?
Sterke koffie.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:34 schreef ghostarmor het volgende:
Dit is een sterk topic.
Hiquote:The coffee is gone.
The coffee is dead.
I'd like to say that
I am gone.
I'd like to say that
I am dead.
But really,
I only need more coffee.
-- Wes Strath
heh.... ik heb even zitten zoeken maar -blijkbaar- is er nog geen plaatje waarin Marv. koffie drinkt...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:01 schreef gr8w8 het volgende:
Is het Starvin Marvin?
Is het Marvin, the Paranoid Android?
Nee, het is.... Marvin the Martian!
ASCII artquote:Op donderdag 11 november 2004 14:58 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hiik = weer van de partij
\_/7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |