Goed he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Alicey en Lupa zijn er weer, en het gaat weer erg hard
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Ik steek mijn stokje toch ergens voor, toch niet ergens in?
Hoewel je natuurlijk niet weet waar dat stokje allemaal in is geweest.
Maar laten we nu even kijken naar de feiten. Ik stak alleen een onschuldig stokje ergens voor, waar misschien wel helemaal niets aan mankeert. Misschien is het wel een gloednieuw stokje.quote:
Je kent me toch...?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
Jij begon echter weer te bedenken wat er allemaal met een stokje kan gebeuren op diens levensweg...
En je geeft mij vervolgens de schuld, erg gemeen.. En dan nog wordt ik 2 stukjes harder gestraft in de hel dan jij.quote:
Jahoor, alles weer goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:42 schreef SingleCoil het volgende:
In de wandelgangen reeds opgevangen: "Ratzi die Nazi"...
Goedenavond lieve foK!kertjes, toch alles wel ?
Da's toch al een paar tientallen jaren terug? Je loopt achter in je dromen.quote:Ik droomde dat de katholieken een nieuwe wereldleider kozen, het werd een duitser...
raar kan je soms dromen he ?
Soms komen dromen uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:42 schreef SingleCoil het volgende:
In de wandelgangen reeds opgevangen: "Ratzi die Nazi"...
Goedenavond lieve foK!kertjes, toch alles wel ?
Ik droomde dat de katholieken een nieuwe wereldleider kozen, het werd een duitser...
raar kan je soms dromen he ?
Tja, aan mij heb je weinig wat betreft slowchat.quote:
Dat was verplicht. Maar het is evengoed een nare man.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
Hai MS.
Ik hoor net dat 'ie bij de hitler-jugend heeft gezeten, staat in zijn memoires...
Verplicht door zijn ouders wellicht dan? Hij schrijft dat hij er niet uit vrije wil bij zat. Maar goed, het doet er wat mij betreft ook geen reet toe. Hij was toen nog een kind.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:24 schreef SingleCoil het volgende:
Niks verplicht. Mijn vader woonde tijdens de oorlog ook in duitsland en zat niet bij de hitlerjugend. Er was wel (wat) sociale druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |