mja, begin me beter te voelen. morgen moet ik hoe dan ook naar kantoor dus vannacht hopen dat ik slaap als doornroosjequote:Ik zie dat het hier kezellik is. Gaat het alweer een beetje, Fokschaapje? Nog naar de drogist gekropen?
Je hebt hopelijk geen vieze dingen moeten doen, zoals kotsen enzo?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, begin me beter te voelen. morgen moet ik hoe dan ook naar kantoor dus vannacht hopen dat ik slaap als doornroosje
![]()
19 uur, 58 minuten, 15 seconden en 12 honderdste. And the winner is...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
kan jer ergens in het systeem nog zien welke nou echt de eerste was
niet kotsen, wel roggelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk geen vieze dingen moeten doen, zoals kotsen enzo?
als het helpt vind ik het primaquote:Ik zal voor je bidden dat je morgen beter bent!![]()
Ja, aan het topicid kun je dat zien. Deze is de eerste, en zal als parent dienen. Als er een FA wakker wordt, worden de andere topic toegevoegd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
kan jer ergens in het systeem nog zien welke nou echt de eerste was
Bah! Viespeuk!quote:
De Heer is je Goede Herder, Hij zorgt goed voor zijn schaapjes.quote:als het helpt vind ik het prima
zelfs de koningin roggelt wel eensquote:
toch niet voor niks deze nick gekozenquote:De Heer is je Goede Herder, Hij zorgt goed voor zijn schaapjes.
Ja maar poepen doet ze niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zelfs de koningin roggelt wel eens
Hoe weet je zo zeker dat je een van zijn schaapjes bent?quote:[..]
toch niet voor niks deze nick gekozen
Nee. Dat is gewoon niet waar. De koningin rochelt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
zelfs de koningin roggelt wel eens
Denk je niet dat het een voorteken is?quote:toch niet voor niks deze nick gekozen
Van wie anders? Ik ken maar één Goede Herder!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:10 schreef Alicey het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat je een van zijn schaapjes bent?
Maar wie weet hoeveel slechte herders er zijn, of nog erger, wolven die zich vermommen als herder!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van wie anders? Ik ken maar één Goede Herder!
[afbeelding]
ben wel benieuwd wat voor synoniem ze gebruiktquote:
dat weet ik niet zeker, daarom heet het ook geloof.quote:Hoe weet je zo zeker dat je een van zijn schaapjes bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |