mja, begin me beter te voelen. morgen moet ik hoe dan ook naar kantoor dus vannacht hopen dat ik slaap als doornroosjequote:Ik zie dat het hier kezellik is. Gaat het alweer een beetje, Fokschaapje? Nog naar de drogist gekropen?
Je hebt hopelijk geen vieze dingen moeten doen, zoals kotsen enzo?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, begin me beter te voelen. morgen moet ik hoe dan ook naar kantoor dus vannacht hopen dat ik slaap als doornroosje
![]()
19 uur, 58 minuten, 15 seconden en 12 honderdste. And the winner is...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
kan jer ergens in het systeem nog zien welke nou echt de eerste was
niet kotsen, wel roggelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk geen vieze dingen moeten doen, zoals kotsen enzo?
als het helpt vind ik het primaquote:Ik zal voor je bidden dat je morgen beter bent!![]()
Ja, aan het topicid kun je dat zien. Deze is de eerste, en zal als parent dienen. Als er een FA wakker wordt, worden de andere topic toegevoegd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
kan jer ergens in het systeem nog zien welke nou echt de eerste was
Bah! Viespeuk!quote:
De Heer is je Goede Herder, Hij zorgt goed voor zijn schaapjes.quote:als het helpt vind ik het prima
zelfs de koningin roggelt wel eensquote:
toch niet voor niks deze nick gekozenquote:De Heer is je Goede Herder, Hij zorgt goed voor zijn schaapjes.
Ja maar poepen doet ze niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zelfs de koningin roggelt wel eens
Hoe weet je zo zeker dat je een van zijn schaapjes bent?quote:[..]
toch niet voor niks deze nick gekozen
Nee. Dat is gewoon niet waar. De koningin rochelt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
zelfs de koningin roggelt wel eens
Denk je niet dat het een voorteken is?quote:toch niet voor niks deze nick gekozen
Van wie anders? Ik ken maar één Goede Herder!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:10 schreef Alicey het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat je een van zijn schaapjes bent?
Maar wie weet hoeveel slechte herders er zijn, of nog erger, wolven die zich vermommen als herder!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van wie anders? Ik ken maar één Goede Herder!
[afbeelding]
ben wel benieuwd wat voor synoniem ze gebruiktquote:
dat weet ik niet zeker, daarom heet het ook geloof.quote:Hoe weet je zo zeker dat je een van zijn schaapjes bent?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:17 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even een paar asielzoekers uit het land zetten
niet zelf verzonnen helaasquote:
Wat voor honden heb je? (incl. foto's graagquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga trouwens even mijn honden uitlaten. En dat heeft niets met poep te maken.
Nou ja, eigenlijk ook weer wel. Maar niet met mijn poep.
ik ook, helaas is poep inherent aan het leven.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:20 schreef Bensel het volgende:
ik heb een schijthekel aan poep
ik had em op MP3quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet zelf verzonnen helaas
kreeg ooit eens een lijst met 50 synoniemen in m'n inbox.
waaronder ook: de wc-eend voeren
Ik gebruikte vroeger wel eens het nick-achtervoegsel |eendjes voor een toilet-bezoek. Het is in ieder geval niet zo evident, daar er regelmatig gevraagd werd wat ik in godsnaam aan het doen was wanneer mijn nick op |eendjes stond.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
waaronder ook: de wc-eend voeren
Alleen van die voedingsupplementendingenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
Is dat zo? Zou het niet mogelijk zijn om zorgvuldig voedingsstoffen uit te kiezen, dat het niet meer nodig is?
Tijd Voor Poepquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:31 schreef livEliveD het volgende:
Training Voor Pater
tja, wie weet. open er een topic over zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
Is dat zo? Zou het niet mogelijk zijn om zorgvuldig voedingsstoffen uit te kiezen, dat het niet meer nodig is?
Stabij-wetterhoun-bastaards.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Wat voor honden heb je? (incl. foto's graag).
Nee, ik laat ze eigenlijk bijna nooit los. Eén van tweeën is af en toe agressief naar andere honden en ik neem liever geen risico (ze is dan wel klein, maar ze is een kreng!). De ander is niet helemaal vertrouwd met vee (gaat achter schapen en konijnen aan), maar die laat ik nog wel eens los, gewoon in de wijk of ergens anders waar geen vee rondloopt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef het_fokschaap het volgende:
moeten ze altijd aan de lijn of mogen ze ook los ? het ziet er nou niet echt gevaarlijk uit op de foto
soort van wolven in schattige hondsvachtjesquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik laat ze eigenlijk bijna nooit los. Eén van tweeën is af en toe agressief naar andere honden en ik neem liever geen risico (ze is dan wel klein, maar ze is een kreng!). De ander is niet helemaal vertrouwd met vee (gaat achter schapen en konijnen aan), maar die laat ik nog wel eens los, gewoon in de wijk of ergens anders waar geen vee rondloopt.
Zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
soort van wolven in schattige hondsvachtjes
ziet er een stuk rustiger uit dan mijn buurt ! foto op 200 mtr van mijn huis levert een NS station op en aan de andere kant een tram.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die foto is trouwens op nog geen tweehonderd meter van mijn huis genomen. Ik woon precies aan de rand van de stad.
Ja, het is hier errug rustig. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat héérlijk vind. Amsterdam is geweldig voor een weekje, maar als het langer duurt word ik gillend gek. Bovendien woont het hier natuurlijk lekker goedkoop.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ziet er een stuk rustiger uit dan mijn buurt ! foto op 200 mtr van mijn huis levert een NS station op en aan de andere kant een tram.
ik betrap me er tegenwoordig wel eens op dat ik ook naar een rustiger oord zou willen vertrekken, terwijl ik er een paar jaar geleden op stond om naar Amsterdam te verhuizen. Overigens zie ik een move naar de echte binnenstad dan ook wel weer zitten soms. Tja, niet echt duidelijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het is hier errug rustig. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat héérlijk vind. Amsterdam is geweldig voor een weekje, maar als het langer duurt word ik gillend gek. Bovendien woont het hier natuurlijk lekker goedkoop.
Hier in Friesland hebben we terpen!quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:
Dan moet ik het wat hogerop gaan zoeken.
Friesland. Mmmm tja, dan moet ik ook Fries lerenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier in Friesland hebben we terpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |