ik was al gestoptquote:Op maandag 21 maart 2005 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Mensen, wat gaan we doen. Gaan we topics volbaggeren of gaan we slowchatten over WFL en wat meer of minder verwante zaken?
ja, halal geslacht !quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef Bensel het volgende:
@fokschaap: over je sig: 4 schaap word shoarma?
onze huismod is verdwenenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:34 schreef Bensel het volgende:
Fok! ALICEY!!!! tags please
Klinkt als een rustige week.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werk maar liefst 7,5 uur per week. Plus 8 uur college maakt 15,5 uur.![]()
sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
In twee-en-een-half-uur hebben jullie een topic volgebaggerd.
net m'n wekelijkse praatje gehad met m'n manager. hij vond dat ik het wel erg druk had gehad lately en dat we maar eens moesten gaan praten over vakantiedagen opnemenquote:
Rusten moet je ook zo nu en dan eens doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
net m'n wekelijkse praatje gehad met m'n manager. hij vond dat ik het wel erg druk had gehad lately en dat we maar eens moesten gaan praten over vakantiedagen opnemenheb er nog 36 staan voor dit jaar
Niet mijn smaak, maar als je het zelf maar lekker vindt.quote:en net even m'n lunch gehaald bij de keurslager, 2 broodjes filet americain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |