ik was al gestoptquote:Op maandag 21 maart 2005 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Mensen, wat gaan we doen. Gaan we topics volbaggeren of gaan we slowchatten over WFL en wat meer of minder verwante zaken?
ja, halal geslacht !quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef Bensel het volgende:
@fokschaap: over je sig: 4 schaap word shoarma?
onze huismod is verdwenenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:34 schreef Bensel het volgende:
Fok! ALICEY!!!! tags please
Klinkt als een rustige week.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik werk maar liefst 7,5 uur per week. Plus 8 uur college maakt 15,5 uur.![]()
sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
In twee-en-een-half-uur hebben jullie een topic volgebaggerd.
net m'n wekelijkse praatje gehad met m'n manager. hij vond dat ik het wel erg druk had gehad lately en dat we maar eens moesten gaan praten over vakantiedagen opnemenquote:
Rusten moet je ook zo nu en dan eens doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
net m'n wekelijkse praatje gehad met m'n manager. hij vond dat ik het wel erg druk had gehad lately en dat we maar eens moesten gaan praten over vakantiedagen opnemenheb er nog 36 staan voor dit jaar
Niet mijn smaak, maar als je het zelf maar lekker vindt.quote:en net even m'n lunch gehaald bij de keurslager, 2 broodjes filet americain
Neehoor, weer is ook een verschijnsel wat fysisch te verklaren is.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef pfaf het volgende:
Wát een weer!
Of ben ik dan verkeerd in de WFL-SC.
De FMF is de Fysisch-Mathematische Faculteitsvereniging hier in Grunnquote:FMF Lied
Als het heel mooi weer is
Trek ik het IWI in
Fluit een vrolijk wijsje
En ben heel blij van zin
Om toch nog kleur te krijgen
Zit ik bij het raam
Ik schuif achter mijn terminal
De airco staat al aan.
Want ik ga compileren...
Ik zoek een donker plekje
En zet mijn kijker neer.
Dan ga ik lekker turen
Mijn ogen doen al zeer
Ik zie geen sterren vallen
Toch doe ik een wens
Na een uurtje kijken
Haal ik het dopje van mijn lens
Want ik ga sterren kijken....
'k ben aan het bewijzen
Dat wat ieder weet
Het kost me nu al jaren
Maar dat boeit mij geen reet
De mensen in de wereld
Hebben er echt niets aan
Maar dat houdt mij niet tegen
Om toch maar door te gaan
Want ik ga integreren ...
Ik werk wat met mijn laser
In mijn dure lab
De mensen in de wereld
Vinden dat zo knap
Ik schiet met kleine deeltjes
Die je toch niet ziet
In feite is het spelen
Maar dat vertel ik niet
Want ik ga deeltjes schieten ...
Als ik hard studeer dan vinden alfa's mij maar stom
Ze zeggen dan beeeeeeta
Maar alfa's zijn maar dom
Al die vrije dagen
En grote glazen bier
Laat mij maar lekker nerden
Dat is pas echt plezier
Want wij zijn FMF'ers (bis)
Luchtvochtigheidsgraad, ik ben meer dan alleen mijn lucht.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:29 schreef Doffy het volgende:
En Alicey, ik denk niet dat ik iets wil weten over jouw vochtigheidsgraad![]()
De tag HFC schrikt af.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
na het snelst vol gespammede SC topic gaan we net zo makkelijk over in het langzaamst vol gespammede topic
Waar 2 uitersten elkaar vinden ontstaat niet zelden een middenweg.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:33 schreef Bensel het volgende:
Haha, vind het nog wel meevallen.. volgende word misschien een MFC
Of je bent lucht voor hemquote:Op maandag 21 maart 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luchtvochtigheidsgraad, ik ben meer dan alleen mijn lucht.
Zou ook nog kunnen. Het is tenslotte een Amsterdammer, en die hebben iets tegen inwoners van Rotterdam.quote:
welnee, het is juist andersom. Amsterdammers hebben tegen niemand wat, het is juist het minderwaardigheidscomplex van de anderen wat zij op ons projecteren. Net zoiets als wat belgen hebben met nederlandersquote:Op maandag 21 maart 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Het is tenslotte een Amsterdammer, en die hebben iets tegen inwoners van Rotterdam.
Andersom valt het mee hoor, ik zet mijn pijlen vooral in tegen Friezenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef Bensel het volgende:
en andersom?
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
welnee, het is juist andersom. Amsterdammers hebben tegen niemand wat, het is juist het minderwaardigheidscomplex van de anderen wat zij op ons projecteren. Net zoiets als wat belgen hebben met nederlanders
Op een enkele maal vrij forse vooroordelen t.a.v. drugsgebruik na heb ik anders niets gemerkt van enige negatieve gevoelens van onze zuiderburen.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, het is juist andersom. Amsterdammers hebben tegen niemand wat, het is juist het minderwaardigheidscomplex van de anderen wat zij op ons projecteren. Net zoiets als wat belgen hebben met nederlanders
ik hoorde laatst op de belgische radio 1 dat de presentator hollanders arrogant vondquote:Op maandag 21 maart 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op een enkele maal vrij forse vooroordelen t.a.v. drugsgebruik na heb ik anders niets gemerkt van enige negatieve gevoelens van onze zuiderburen.
Wat denken die achterlijke Belgen wel?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoorde laatst op de belgische radio 1 dat de presentator hollanders arrogant vond
Maar ik ben lijk niet zo arrogant, dus dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoorde laatst op de belgische radio 1 dat de presentator hollanders arrogant vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |