Je kunt er het beste wel zelf achteraan zitten. Wacht nooit dingen af bij schulden, maar neem zelf actie. Er is dan vaak ook veel meer te regelen dan wanneer je tot het laatste moment wacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee. heb 1x een brief gehad dat ik een schuld heb. ik wacht zo'n brief wel af. ik kan ook vragen of ze het willen vergeten omdat ik geen inkomen heb ook niet kan krijgen omdat ik dus therapie krijg..
Met zakelijke activiteiten kan het opbouwen van schulden erg hard gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een schuld gehad. Jaah, een keer een joet of zo en daar voelde ik me vreselijk schuldig over.
waar haal ik dat geld dan vandaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt er het beste wel zelf achteraan zitten. Wacht nooit dingen af bij schulden, maar neem zelf actie. Er is dan vaak ook veel meer te regelen dan wanneer je tot het laatste moment wacht.
Gadverdamme.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.. Ik was echt pissed, maar natuurlijkmgaf z het niet toe. ik heb haar toen de voordeel van de twijfel gegeven, boven m'n vrienden. Na een tijdje ging ze me beschuldigen van stalken (mhja, logisch, want ik wou nu persoonlijk met haar praten over verschillende dinge) en zo ging het steeds verder, maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.
!!!!! Dat is heel ergquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Bensel het volgende:
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.
quote:maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.
Ja, mij mag je het uitleggen hoor, als je het snapt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
en zo zijn we weer aangekomen bij de psychologie van de vrouw
Op alle anderen gebieden heb ik die geest, behalve in de liefde.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, mijn wil is dan toch vaak sterker dan mijn angst. Dan maar het risico lopen om op mijn bek te gaan, zo'n ramp is dat niet.
uhuhquote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef ReCreative het volgende:daar heb ik ook wel eens last van gehad
. Maandenlang met een ENORM bord voor je kop rondzwalken en alle hints zò draaien dat ze precies in je straatje passen
.
Vraag ze eerst wat ze willen en/of wat voor mogelijkheden er zijn. Ga pas daarna kijken wat je kunt doen.quote:
Ow ik doe zaken zat, maar ik verdien er alleen maar aanquote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
Met zakelijke activiteiten kan het opbouwen van schulden erg hard gaan.
volgens mij hebben we heir ook al begrepen dat jij niet helemaal standaard bent!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mij mag je het uitleggen hoor, als je het snapt.Ik zal nooit lullig reageren als iemand mijn vertelt dat 'ie me leuk vindt. Ik voel me dan alleen maar zeer gevleid.
* qu63 wordt RC-partnerquote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ik doe zaken zat, maar ik verdien er alleen maar aan.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef qu63 het volgende:
volgens mij hebben we heir ook al begrepen dat jij niet helemaal standaard bent!
Mannen daarentegen zijn gelukkig heel eenvoudig.quote:en vrouwen snappen?
zelfs Einstein snapte ze niet!
Als je alles kunt financieren met eigen geld loop je weinig risico idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ik doe zaken zat, maar ik verdien er alleen maar aan.
Vrouwen werken dan ook niet volgens de logica die Einstein verwachtte.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij hebben we heir ook al begrepen dat jij niet helemaal standaard bent!
en vrouwen snappen?
zelfs Einstein snapte ze niet!
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
[..]
Mannen daarentegen zijn gelukkig heel eenvoudig.![]()
E = MC2 is niet op ons van toepassing?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Vrouwen werken dan ook niet volgens de logica die Einstein verwachtte.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
E = MC[sup]2[/sub] is niet op ons van toepassing?
Ik doe van alles voor de lol, en dat verkoop ik dan voor veel geld. Dat is weinig risicovol inderdaad. Maar wil ik serieus voortbouwen op dit moet ik natuurlijk wel investeringen doen. Baah, we zien welquote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Als je alles kunt financieren met eigen geld loop je weinig risico idd.
Zeg, kun je mij dat ook eens leren? Dingen voor de lol doen en ze voor veel geld verkopen?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef ReCreative het volgende:
Ik doe van alles voor de lol, en dat verkoop ik dan voor veel geld. Dat is weinig risicovol inderdaad. Maar wil ik serieus voortbouwen op dit moet ik natuurlijk wel investeringen doen. Baah, we zien wel.
Hmmm, herkenbaar. Net bij mezelf overigens, mijn vorige relatie was meer een proces van een half jaar lang van het doorhebben dat we eigenlijk niet bij elkaar pastenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.. Ik was echt pissed, maar natuurlijkmgaf z het niet toe. ik heb haar toen de voordeel van de twijfel gegeven, boven m'n vrienden. Na een tijdje ging ze me beschuldigen van stalken (mhja, logisch, want ik wou nu persoonlijk met haar praten over verschillende dinge) en zo ging het steeds verder, maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.
heb jij nooit gedacht aan "ads-by-google"? Volgens mij kan je wel wat verdienen dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik doe van alles voor de lol, en dat verkoop ik dan voor veel geld. Dat is weinig risicovol inderdaad. Maar wil ik serieus voortbouwen op dit moet ik natuurlijk wel investeringen doen. Baah, we zien wel.
!!!! Ik val van de ene in de andere verbazingquote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Bensel het volgende:
Mja, die meid maakt ook eens de opmerking: had je maar meer complimentjes enzo moeten maken
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, kun je mij dat ook eens leren? Dingen voor de lol doen en ze voor veel geld verkopen?
Het grote probleem was ook nog dat een dag nadat ik kreeg te horen dat ze m'n meeltjes doorstuurde, m'n laatste grootouder overleed (m'n oma, waar ik redelijk close mee was.. ik was er een week daarvoor nog geweest, en toen zat ze nog gewoon te roken in haar stoel.. (ze had longkanker trouwens) Ik heb hier zo'n gigantisch psychische klap van gekregen.. Ik weet niet meer wat ik die 2 maanden allemaal heb gedaan..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, herkenbaar. Net bij mezelf overigens, mijn vorige relatie was meer een proces van een half jaar lang van het doorhebben dat we eigenlijk niet bij elkaar pasten
Een vriend van me heeft echter enorme psychische problemen gekregen omdat één meisje hem eigenlijk helemaal in haar greep had. En achteraf gezien had ik - of in ieder geval iemand - van het begin af aan tegengas moeten geven. Maar toen was me ook nog weinig bekend van haar gedrag... Heel onprettig, in ieder geval![]()
Het was dus gewoon een banga!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef ReCreative het volgende:
!!!! Ik val van de ene in de andere verbazing.
Het gevoel kan ik me heel goed voorstellenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het grote probleem was ook nog dat een dag nadat ik kreeg te horen dat ze m'n meeltjes doorstuurde, m'n laatste grootouder overleed (m'n oma, waar ik redelijk close mee was.. ik was er een week daarvoor nog geweest, en toen zat ze nog gewoon te roken in haar stoel.. (ze had longkanker trouwens) Ik heb hier zo'n gigantisch psychische klap van gekregen.. Ik weet niet meer wat ik die 2 maanden allemaal heb gedaan..
Iddquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een banga!
Zeg Bensel, die doos was het niet waard.
Dit vind ik best erg.. Ikzelf ben ook niet altijd even zeker van mezelf, maar ik zo heel erg veel bevestiging heb ik nou ook weer niet nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Bensel het volgende:
Mja, die meid maakt ook eens de opmerking: had je maar meer complimentjes enzo moeten maken (ik ben niet iemand die constant iemand anders vleit). Ik heb haar toen ook duidelijk gmaakt dat ik haar de grootste comilment he gegeven die ook ooit zou kunnen geven: dat ik verliefd op haar was
Mja.. achteraf is dat makkelijk..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een banga!
Zeg Bensel, die doos was het niet waard.
Ik verkoop bijvoorbeeld uit hobby gemaakte foto's voor commerciële tarievenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, kun je mij dat ook eens leren? Dingen voor de lol doen en ze voor veel geld verkopen?
aan wie/wat dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik verkoop bijvoorbeeld uit hobby gemaakte foto's voor commerciële tarieven.
nee hoor.. Biertje?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Maar ik ben dus niet de enige hier die hopeloos is met het versieren van iemand?
Ja...behalve dat dat niet zoquote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Maar ik ben dus niet de enige hier die hopeloos is met het versieren van iemand?
Uitgeverijen en musea, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
aan wie/wat dan?
hebbie wat adressen enzo danquote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uitgeverijen en musea, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan mensen die dat geld er voor neer willen leggen schat ik.
Hm, wat cool.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:22 schreef ReCreative het volgende:
Ik verkoop bijvoorbeeld uit hobby gemaakte foto's voor commerciële tarieven.
Daarom.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. De enige zijn die ergens slecht in is voelt ook zo alleen
Neuh, die melden zich bij mij vanzelf, ik heb niet echt een database van potentiële afnemers of zo. En verder zijn alle uitgeverijen potentiële afnemers, probeer eens kleine ansichtkaartenuitgeverijen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:25 schreef qu63 het volgende:
hebbie wat adressen enzo dan
dan ga ik ook wel foto's maken!
Waarom zou dat topic een rel opleverenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie kent Carel Blankwaardt?
Mijn laatste topic. Ik hoop dat dit geen rel gaat opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |