Ook daar zit ik niet echt op te wachten...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:48 schreef qu63 het volgende:
toch 3 maanden een vaag soort "we-hebben-wat-maar-we-doen-niks-en-niemand-weet-het"-relatie
Mja. het idee was dat ik al 3 jaar rnd liep met die gevoelens, en dat die er nu toch eindelijk uit moesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit vragen kun je ook op een subtiele manier doen.
Statistisch gezien schijnen er meer ongelukken te gebeuren met bezopen fietsers dan met bezopen automobilisten.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen, maar technisch gezien de enige reeele mogelijkheid was dat dit op de fiets was. Ook dat heb ik overleefd.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh ja. Je moet ook niet op de snelweg gaan fietsen natuurlijk, maar gewoon op het fietspad. Dan lijkt het me toch een stuk veiliger dan autorijden.
Eén troost: je hebt meer geld dan ik om de maand door te komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef qu63 het volgende:
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?
en laten we maar hopen dat het er dan is ja
Sommige vaste lasten kun je eventueel laten liggen voor een maandje.. Maar het levert wel een hoop stress op inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?
en laten we maar hopen dat het er dan is ja
Ja. Een beetje drank is goed voor het libido, maar te veel absoluut niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Als ik een flinke slok op heb (wat overigens haast nooit het geval is), denk ik eerder aan slapen dan aan vrouwen...
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja. het idee was dat ik al 3 jaar rnd liep met die gevoelens, en dat die er nu toch eindelijk uit moesten.
Je durft dat zelf niet eens, doos.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!
Bij mij ligt het er aan. Als ik echt dronken ben dan val ik eerder in slaap inderdaad. Flink aangeschoten zal ik het maar niet hebben over mijn gedachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Als ik een flinke slok op heb (wat overigens haast nooit het geval is), denk ik eerder aan slapen dan aan vrouwen...
Wat is een werkelijk oordeel? En waarvoor heb je dat nodig?quote:En leuk is ook een zeer vaag begrip bij mij. Ik heb heel vaak tegenstrijdige gevoelens over mensen die ik niet in een werkelijk oordeel kan vertalen...
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eén troost: je hebt meer geld dan ik om de maand door te komen.
Maar uitkeringen zijn een crime, ik weet het...
ik heb nu niet echt vaste lasten..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige vaste lasten kun je eventueel laten liggen voor een maandje.. Maar het levert wel een hoop stress op inderdaad.
Melig word ik er niet noodzakelijk van, maar wel assertiever. En dat is toch wel iets wat ik heel goed kan gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
een paar glaasjes helpt wel veel vind ik.. dan word ik ook wat assertiver, en zal ik ook sneller dingen zeggen die ik vind.. En ik word er meestal melig van, at ook weleens kan helpen bij versieren..
Shit, da's minder. Bij wie heb je die schulden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...
Ik weet dat het voorkomt, maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe hard ik het ook probeer, zo dronken word ik dus echt nooit.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen,
Ik denk niet dat er een volgende keer is met die meid. Dat is wel overgegaan nadat ik we een behoorlijke ruzie hebben gehad nadat ik m'n gevoelens voor haar geuit had..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!
pcies!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
een paar glaasjes helpt wel veel vind ik.. dan word ik ook wat assertiver, en zal ik ook sneller dingen zeggen die ik vind.. En ik word er meestal melig van, at ook weleens kan helpen bij versieren..
Komt vast omdat je dan meestal gaat fietsenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Statistisch gezien schijnen er meer ongelukken te gebeuren met bezopen fietsers dan met bezopen automobilisten.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen, maar technisch gezien de enige reeele mogelijkheid was dat dit op de fiets was. Ook dat heb ik overleefd.![]()
je leeft nog!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Komt vast omdat je dan meestal gaat fietsen![]()
Een paar glazen drank werkt absoluutquote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
Als ik zover kom dat ik iemand weet te vertellen dat ik hem leuk vind, dan is de rest ook zo gepiept.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je durft dat zelf niet eens, doos.
ouders, vriendin, ibgquote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit, da's minder. Bij wie heb je die schulden?
Bij hoeveel schuldeisers en wat voor soort schuldeisers?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |