Ook daar zit ik niet echt op te wachten...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:48 schreef qu63 het volgende:
toch 3 maanden een vaag soort "we-hebben-wat-maar-we-doen-niks-en-niemand-weet-het"-relatie
Mja. het idee was dat ik al 3 jaar rnd liep met die gevoelens, en dat die er nu toch eindelijk uit moesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit vragen kun je ook op een subtiele manier doen.
Statistisch gezien schijnen er meer ongelukken te gebeuren met bezopen fietsers dan met bezopen automobilisten.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen, maar technisch gezien de enige reeele mogelijkheid was dat dit op de fiets was. Ook dat heb ik overleefd.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh ja. Je moet ook niet op de snelweg gaan fietsen natuurlijk, maar gewoon op het fietspad. Dan lijkt het me toch een stuk veiliger dan autorijden.
Eén troost: je hebt meer geld dan ik om de maand door te komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef qu63 het volgende:
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?
en laten we maar hopen dat het er dan is ja
Sommige vaste lasten kun je eventueel laten liggen voor een maandje.. Maar het levert wel een hoop stress op inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
¤200 op 3 rekeningen in totaal, terwijl ik 2 maanden geleden nog ¤2000 had?
en laten we maar hopen dat het er dan is ja
Ja. Een beetje drank is goed voor het libido, maar te veel absoluut niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Als ik een flinke slok op heb (wat overigens haast nooit het geval is), denk ik eerder aan slapen dan aan vrouwen...
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja. het idee was dat ik al 3 jaar rnd liep met die gevoelens, en dat die er nu toch eindelijk uit moesten.
Je durft dat zelf niet eens, doos.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!
Bij mij ligt het er aan. Als ik echt dronken ben dan val ik eerder in slaap inderdaad. Flink aangeschoten zal ik het maar niet hebben over mijn gedachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Reya het volgende:
Als ik een flinke slok op heb (wat overigens haast nooit het geval is), denk ik eerder aan slapen dan aan vrouwen...
Wat is een werkelijk oordeel? En waarvoor heb je dat nodig?quote:En leuk is ook een zeer vaag begrip bij mij. Ik heb heel vaak tegenstrijdige gevoelens over mensen die ik niet in een werkelijk oordeel kan vertalen...
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eén troost: je hebt meer geld dan ik om de maand door te komen.
Maar uitkeringen zijn een crime, ik weet het...
ik heb nu niet echt vaste lasten..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige vaste lasten kun je eventueel laten liggen voor een maandje.. Maar het levert wel een hoop stress op inderdaad.
Melig word ik er niet noodzakelijk van, maar wel assertiever. En dat is toch wel iets wat ik heel goed kan gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
een paar glaasjes helpt wel veel vind ik.. dan word ik ook wat assertiver, en zal ik ook sneller dingen zeggen die ik vind.. En ik word er meestal melig van, at ook weleens kan helpen bij versieren..
Shit, da's minder. Bij wie heb je die schulden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...
Ik weet dat het voorkomt, maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe hard ik het ook probeer, zo dronken word ik dus echt nooit.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen,
Ik denk niet dat er een volgende keer is met die meid. Dat is wel overgegaan nadat ik we een behoorlijke ruzie hebben gehad nadat ik m'n gevoelens voor haar geuit had..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgende keer dus meteen vragen als je haar toch spreekt!
pcies!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
een paar glaasjes helpt wel veel vind ik.. dan word ik ook wat assertiver, en zal ik ook sneller dingen zeggen die ik vind.. En ik word er meestal melig van, at ook weleens kan helpen bij versieren..
Komt vast omdat je dan meestal gaat fietsenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Statistisch gezien schijnen er meer ongelukken te gebeuren met bezopen fietsers dan met bezopen automobilisten.. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel een paar keer heb gehad dat ik zoveel op had dat ik niet meer wist hoe ik ben thuisgekomen, maar technisch gezien de enige reeele mogelijkheid was dat dit op de fiets was. Ook dat heb ik overleefd.![]()
je leeft nog!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Komt vast omdat je dan meestal gaat fietsen![]()
Een paar glazen drank werkt absoluutquote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Bensel het volgende:
Als ik zover kom dat ik iemand weet te vertellen dat ik hem leuk vind, dan is de rest ook zo gepiept.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je durft dat zelf niet eens, doos.
ouders, vriendin, ibgquote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit, da's minder. Bij wie heb je die schulden?
Bij hoeveel schuldeisers en wat voor soort schuldeisers?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
er is alleen 1 puntje.. heb ook nogal wat schulden (3000 ongeveer)...
Het is ook een zeldzaamheid hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet dat het voorkomt, maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoe hard ik het ook probeer, zo dronken word ik dus echt nooit.
Wat zijn wij mensen toch een angsthazen hè? Feitelijk heb je niets te verliezen, alleen maar iets te winnen. En 99 van de 100 mensen zullen zich gevleid voelen, zelfs als ze je afwijzen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
Anders moet ik wel in een bijzonder moedige bij zijn om iets te vragen...
Ik bedoelde eigenlijk niet die meid, maar als je er weer een spreekt.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een volgende keer is met die meid. Dat is wel overgegaan nadat ik we een behoorlijke ruzie hebben gehad nadat ik m'n gevoelens voor haar geuit had..
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij hoeveel schuldeisers en wat voor soort schuldeisers?
quote:
maar de meeste zijn bang voor die afwijzingquote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zijn wij mensen toch een angsthazen hè? Feitelijk heb je niets te verliezen, alleen maar iets te winnen. En 99 van de 100 mensen zullen zich gevleid voelen, zelfs als ze je afwijzen.
Erg lastig. Ik kan je niet echt adviseren op dit punt, want ik heb eigenlijk nog nooit schulden gehad. Ben nu wel druk bezig een studieschuld van 20.000 op te bouwen, maar goed, da's van later zorg.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef qu63 het volgende:
ouders, vriendin, ibg
Nou an had ik 1 van die 100.. En ik heb na die 3 jaar eindelijk de moed gekregen om het te zeggen omdat een andere vriendin van mij zei: Als je haar echt leuk vind, waarom vraag je dan gewoon net? Wat heb je te verliezen, wie niet waagt wie niet wint..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zijn wij mensen toch een angsthazen hè? Feitelijk heb je niets te verliezen, alleen maar iets te winnen. En 99 van de 100 mensen zullen zich gevleid voelen, zelfs als ze je afwijzen.
Nouja, ik ben op de fiets heen gekomen, en mijn fiets stond toen ik wakker werd in de berging. Dus tja.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
ik heb nog niks afgelost.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn de IBG-schulden opeisbaar, of loop je bij met aflossen?
En toch ben ik helemaal niet openlijk in gevoelens van liefde. Vreemd, maar het is inderdaad heel veelvoorkomend.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dan weer ervaring genoeg op dat gebied, maar of je daar blij mee moet zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Erg lastig. Ik kan je niet echt adviseren op dit punt, want ik heb eigenlijk nog nooit schulden gehad. Ben nu wel druk bezig een studieschuld van 20.000 op te bouwen, maar goed, da's van later zorg.
Ja, dat snap ik, maar eígenlijk is er niks ergs aan zo'n afwijzing. Better to try and fail than not to try at all.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef qu63 het volgende:
maar de meeste zijn bang voor die afwijzing
Moet je nu aflossen, of mag je langer opbouwen? (Ik ben met studieschulden dan weer niet zo bekendquote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog niks afgelost.
1 jaar stufie en 1 jaar ov. 1600 ongeveer
probeer dat zelf maar eens te geloven als je het "eng' vindtquote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar eígenlijk is er niks ergs aan zo'n afwijzing. Better to try and fail than not to try at all.
Ik heb dat ook wel, en ergens baal ik er van, want ik weet dat ik niets te verliezen heb..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Een paar glazen drank werkt absoluut
Anders moet ik wel in een bijzonder moedige bij zijn om iets te vragen...
Welkom trouwens!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
[..]
geen idee. heb 1x een brief gehad dat ik een schuld heb. ik wacht zo'n brief wel af. ik kan ook vragen of ze het willen vergeten omdat ik geen inkomen heb ook niet kan krijgen omdat ik dus therapie krijg..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet je nu aflossen, of mag je langer opbouwen? (Ik ben met studieschulden dan weer niet zo bekend)
Ja, ik ook. Al weet ik dat het zinloos is.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar de meeste zijn bang voor die afwijzing
Goed, maar als je het niet gedaan had, dan was je altijd met die vraag blijven zitten. En kan het ook zijn dat dat meisje gewoon totaal niet wist wat ze ermee moest en dat ze daarom raar reageerde?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Bensel het volgende:
Nou an had ik 1 van die 100.. En ik heb na die 3 jaar eindelijk de moed gekregen om het te zeggen omdat een andere vriendin van mij zei: Als je haar echt leuk vind, waarom vraag je dan gewoon net? Wat heb je te verliezen, wie niet waagt wie niet wint..
Ik heb nog nooit een schuld gehad. Jaah, een keer een joet of zo en daar voelde ik me vreselijk schuldig overquote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dan weer ervaring genoeg op dat gebied, maar of je daar blij mee moet zijn.
mja, in het begin ging het nog el goed (de eerste maand ofzo). Ik stuurde haar weleens wat personlijke meeltjes enzo, waarin ik dingen uitlegde enzo. Maar ergens in januari kreeg ik te horen van vrienden dat ze die meeltjes doorgestuurd had.. Ik was echt pissed, maar natuurlijkmgaf z het niet toe. ik heb haar toen de voordeel van de twijfel gegeven, boven m'n vrienden. Na een tijdje ging ze me beschuldigen van stalken (mhja, logisch, want ik wou nu persoonlijk met haar praten over verschillende dinge) en zo ging het steeds verder, maar ik was nog te verblind door liefede om er een punt achter te zetten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk niet die meid, maar als je er weer een spreekt.
Wel vervelend dat er een ruzie op gevolgd is.
en zo zijn we weer aangekomen bij de psychologie van de vrouwquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goed, maar als je het niet gedaan had, dan was je altijd met die vraag blijven zitten. En kan het ook zijn dat dat meisje gewoon totaal niet wist wat ze ermee moest en dat ze daarom raar reageerde?
FCquote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef FokCrash het volgende:
Tja, mijn wil is dan toch vaak sterker dan mijn angst. Dan maar het risico lopen om op mijn bek te gaan, zo'n ramp is dat niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:59 schreef qu63 het volgende:
probeer dat zelf maar eens te geloven als je het "eng' vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |