oh jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Trouwen was toch juist om te mogen neuken?
Daarom. Die kerel krijgt te weinig waardering voor het harde werk dat hij doet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef Doffy het volgende:
Lijkt me een nogal ongemakkelijk zittend pakje
van mij mag ie het aanhoudenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Lijkt me een nogal ongemakkelijk zittend pakje
Mee eens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Daarom. Die kerel krijgt te weinig waardering voor het harde werk dat hij doet.
Dit is zijn ware gedaante. In zijn interactie met mensen verkleedt hij zich vaak als god of engel. Alleen aan zijn onwelriekende adem herken je hem dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:32 schreef Alicey het volgende:
Waarom ziet die Satan er zo gevaarlijk uit?
Maar waarom zou zijn adem zo slecht ruiken? Ik snap de logica er niet achter.. Het was een engel, en juist Satan geilt erg op uiterlijkheden als je het mag geloven..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is zijn ware gedaante. In zijn interactie met mensen verkleedt hij zich vaak als god of engel. Alleen aan zijn onwelriekende adem herken je hem dan.
In de hel verkopen ze geen Listerine.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom zou zijn adem zo slecht ruiken?
Ja, ik weet het ook niet hoor.quote:Ik snap de logica er niet achter.. Het was een engel, en juist Satan geilt erg op uiterlijkheden als je het mag geloven..
Bij Albert Heijn wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de hel verkopen ze geen Listerine.
Nee, maar het is toch gewoon niet logisch?quote:Ja, ik weet het ook niet hoor.![]()
Misvatting. Net zoals die wildroosters bij kerken, omdat men dacht dat-ie daar niet overheen kon wandelen met zijn bokkenpotenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom zou zijn adem zo slecht ruiken? Ik snap de logica er niet achter.. Het was een engel, en juist Satan geilt erg op uiterlijkheden als je het mag geloven..
Deden ze dat serieus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:39 schreef ReCreative het volgende:
Misvatting. Net zoals die wildroosters bij kerken, omdat men dacht dat-ie daar niet overheen kon wandelen met zijn bokkenpoten.
Nee, en bovendien is Satan ook bijna-almachtig en blijkt uit de Bijbel wel dat hij in verschillende gedaantes komt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Deden ze dat serieus?
Waar komen die voorstelling eigenlijk vandaan? Ik kan me niet herinneren dat er in de Bijbel erg veel staan over het uiterlijk van Satan.
Wat moet ik me voorstellen bij 'bijna-almachtig'?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Alicey het volgende:
Nee, en bovendien is Satan ook bijna-almachtig en blijkt uit de Bijbel wel dat hij in verschillende gedaantes komt..
Almachtig, maar god is almachtiger.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 'bijna-almachtig'?
Het kan haast niet anders.quote:Ik denk dat er veel heidense invloeden in die Satanmythe zitten.
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deden ze dat serieus?
Misschien heeft men hem in de Middeleeuwen vergeleken met de Saters uit de Griekse mythologie, die een dergelijk uiterlijk hadden.quote:Waar komen die voorstellingen eigenlijk vandaan? Ik kan me niet herinneren dat er in de Bijbel erg veel staan over het uiterlijk van Satan.
Ja, natuurlijk! Vraag me af of de klankovereenkomst toevallig is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef ReCreative het volgende:
Misschien heeft men hem in de Middeleeuwen vergeleken met de Saters uit de Griekse mythologie, die een dergelijk uiterlijk hadden.
Er is even niemand anders aanwezig om het te doen, en ik had er toch behoefte aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg. Ga jezelf even lopen beledigen!![]()
Ga je er ook tegenaan liggen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Mijn lievelingsbeeld. De Barberinifaun.Kwam ik tegen op zoek naar plaatjes van satyrs (een faun is hetzelfde als een satyr).
Nog een vrouwenlijstje:quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg. Ga jezelf even lopen beledigen!![]()
Ik wil wel foto's danquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in staat zou zijn om dat beeld te bespringen. Ik vind het zó erotisch.
Hmm... Ik vind het niet echt speciaal eik.quote:
Dan moet ik eerst naar München. Daar ligt hij zijn goddelijke slaapje te doen.quote:
Jawel! Hij ziet eruit alsof hij pas een orgasme heeft gehad en daarna tevreden in slaap is gevallen.quote:Hmm... Ik vind het niet echt speciaal eik.
Hij's mooiquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jawel! Hij ziet eruit alsof hij pas een orgasme heeft gehad en daarna tevreden in slaap is gevallen.Ik ben ervan overtuigd dat de kunstenaar zijn minnaar porttretteerde.
Onbekend.quote:
Ik heb 'm ook in het echt gezien.quote:Hij's corny, maar ik vind deze altijd nog erg krachtig:
[afbeelding]
In het echt iets meer dan op de foto
Hmm. Datering wel bekend?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Onbekend.
Pieta. Mooi, maar mij effe té. Jammer ook van de plaats waar-ie staat opgesteld; je kan 'm nauwelijks zienquote:Ik heb 'm ook in het echt gezien.Mooi, maar de Barberinifaun blijft mijn lieveling. Met de Pietà op een goede tweede plaats.
Tweehonderd v.C. ongeveer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:17 schreef Doffy het volgende:
Hmm. Datering wel bekend?
Dat glas is klote. Maar iemand is dat beeld eens met een hamer te lijf gegaanquote:Pieta. Mooi, maar mij effe té. Jammer ook van de plaats waar-ie staat opgesteld; je kan 'm nauwelijks zien
LOL Is dat historisch, of zomaar een verhaaltje? Die 'heilige' beelden zijn wel vaker een 'tikje' erotisch.quote:En als het over geilheid gaat:
[afbeelding]
De paus die dit beeld (De Extase van de Heilige Theresa, door Bernini) besteld had, zei, toen ie het zag: 'Hmm dat soort extase komt me bekend voor".
Mja, ik weet 't. Maar toch, dat ding staat veel te ver naar achteren, nog los van dat glas.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat glas is klote. Maar iemand is dat beeld eens met een hamer te lijf gegaanen toen hebben ze er glas voor gezet.
Dat weet je in Rome nooit helemaal zeker, natuurlijkquote:LOL Is dat historisch, of zomaar een verhaaltje? Die 'heilige' beelden zijn wel vaker een 'tikje' erotisch.
En da's dan weer het leuke van die stad. Al die verhalen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef Doffy het volgende:
Dat weet je in Rome nooit helemaal zeker, natuurlijk
Mjah het is niet echt representatief inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog even het gezicht van Theresa:
[afbeelding]
Tja
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En da's dan weer het leuke van die stad. Al die verhalen.
Wat moet temporaalkwabepilepsie toch heerlijk zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog even het gezicht van Theresa:
[afbeelding]
Tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |