Het is ivm een medische afspraak die ik heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hm. Maar is het eerder opstaan de moeite waard? Voegt het waarde toe aan je dag? Wat eigenlijk wil zeggen, is het eerder opstaan echt iets wat jij wil? Wat brengt het jou?
Niet altijd even praktisch nee.quote:Aargh spirimode.
Mkay, maar dat lekker komt meestal wel goed.quote:Ze zijn lekker?
Ik ben benieuwd.quote:Ik ga even voor je kijken..
We hopen er kliekvorming iets door tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef ReCreative het volgende:
Hoi. Wat een leuke OP trouwens, al een paar delen
.
Doe niet zo gekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Alicey het volgende:
Goh, wat thee met munt op, geheel tegen mijn principes in.
Thee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Is munt of thee tegen je principes?
Ik wil behalve mijn neefje, geen babies, dikke buiken, zwangerschapsgeklets, babytalk en wat voor gedoe dan ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier niet? Geen zin in het gezeur wat er bij komt? Of.. ?
Je hebt het er dus even mee gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil behalve mijn neefje, geen babies, dikke buiken, zwangerschapsgeklets, babytalk en wat voor gedoe dan ook.
Dat is ook erg vervelend ja.. Ik heb het ook wel eens wanneer het over zwangerschappen of kinderen gaat. Voor de meeste mensen is het inderdaad normaal.quote:Iedereen doet maar, krijgt maar babies, wordt maar zwanger, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.![]()
Hee. Maar ik schijn kliekvorming te stimuleren, dat was bij TRU SC ook al zo. Sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
We hopen er kliekvorming iets door tegen te gaan.
het is een geschenk god's !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen doet maar, krijgt maar babies, wordt maar zwanger, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.![]()
Dat nou ook weer niet.quote:
Ik krijg wel eens de indruk dat de vrouwelijke medeaardbewandelaars daar inderdaad zo rond een bepaalde leeftijd ietwat op gefocust zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen doet maar, krijgt maar babies, wordt maar zwanger, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.![]()
Ik ga maandag en dinsdag voor de 4e keer geloof ik hetzelfde examen doen. Wordt tijd da tik het haalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Moeten ken ik niet. Dat is zeker niet spiritueel?
In de volgende OP zullen we zetten "Let niet op RC".quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee. Maar ik schijn kliekvorming te stimuleren, dat was bij TRU SC ook al zo. Sorry.
ik ook dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee. Maar ik schijn kliekvorming te stimuleren, dat was bij TRU SC ook al zo. Sorry.
en ququote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de volgende OP zullen we zetten "Let niet op RC".
Dan moet ik het wel flink verziekt hebben bij God dat hij zelfs van te voren al wist dat hij het niet wilde schenken.quote:
me tooquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel flink verziekt hebben bij God dat hij zelfs van te voren al wist dat hij het niet wilde schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |