Wel gezond en gevarieerd hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had 'm al weggehaald, omdat het je niet interesseert.![]()
Ik ga naar mijn ouders om er te eten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef qu63 het volgende:
Uw resultaten
U varieert niet voldoende en daardoor kunnen op den duur tekorten aan vitamines en mineralen ontstaan. Ook al slikt u regelmatig een vitaminetablet dan nog is uw voedingspatroon verre van optimaal, omdat een goede voeding meer is dan alleen voldoende vitamines en mineralen. Kijk nog eens kritisch van welke productgroepen u weinig eet en met welke producten u dat zou kunnen compenseren.
Nu je zin?
Volgens mij best onzin. Ik eet normaal gesproken geen 2 ons groenten per dag. Alleen als ik uit eet of zelf eten maak, dan eet ik wel met gemak tegen een kilo groenten aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die 2 ons moet je wel zien als het minimum om gezond te blijven. Als je dan ook nog geen fruit eet, dan zou ik zeggen dat het heel goed zou kunnen dat je wél te weinig binnenkrijgt...
De meesten krijg je echter in overvloed binnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je het over calorieën. Ik geloof niet dat je behoefte aan vitaminen e.d. ook vermindert als je minder doet...
Ik denk wel dat proberen nooit kwaad kan. De een is denk ik ook gevoeliger voor een "verkeerd" dieet dan de ander.quote:Nee, maar dus wel depressiviteit... Je zou kunnen probéren of een echt gezond dieet werkt. Maar goed, ik wil niet pushy zijn ofzo, je moet het zelf weten. Maar wat je eet (of niet eet) heeft soms meer invloed dan je denkt.
Eet ze.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had 'm al weggehaald, omdat het je niet interesseert.![]()
Ik ga naar mijn ouders om er te eten.
Ik doe het voor de hele familiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is 't altijd daar. Wij zijn een heel gezonde familie.
Wordt bij mij ook gezegd ja.. Knap dat ze de variatie kunnen afleiden als ze alleen vragen naar hoeveel standaardvoedsel je eet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef Yosomite het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde: ik varieer niet voldoende.
Zelfde conclusies.
Nu gaat er bij mij een belletje rinkelen. Ik vertrouw het niet meer.
Nouja, vandaag valt het nog best mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
Leuk zo'n WFL Speed Chat.
Precies. En toen ging het belletje bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt bij mij ook gezegd ja.. Knap dat ze de variatie kunnen afleiden als ze alleen vragen naar hoeveel standaardvoedsel je eet.
Inderdaad, en sommige vragen worden ook verkeerd ingeschat qua gezondheid heb ik het idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Precies. En toen ging het belletje bij mij.
Die conclusie kun je niet trekken nav deze serie vragen.
Ik heb dezelfde uitslagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Uw resultaten
U varieert niet voldoende en daardoor kunnen op den duur tekorten aan vitamines en mineralen ontstaan. Ook al slikt u regelmatig een vitaminetablet dan nog is uw voedingspatroon verre van optimaal, omdat een goede voeding meer is dan alleen voldoende vitamines en mineralen. Kijk nog eens kritisch van welke productgroepen u weinig eet en met welke producten u dat zou kunnen compenseren.
Nu je zin?
Natuurlijk, kijk maar: Albert Hein / Etos (ons Nederlandse kruideniertje)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Alicey het volgende:
Die site is zeker van samenwerkende groenteboeren en vitaminepillenfabrikanten?
Altijd handig om af te vragen wie er belangen bij heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Natuurlijk, kijk maar: Albert Hein / Etos (ons Nederlandse kruideniertje)
Heel slim.
Hetzelfde. Lupa eet geen vlees, zeker geen 5 boterhammen, hooguit echt dagelijks 100 gram groenten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef qu63 het volgende:
iedereen krijgt dus gewoon dezelfde uitslag
Ik wil wel weten wat Lupa heeft!
Je moet maar echt honger hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:54 schreef ReCreative het volgende:
Wat een rare test, ik kreeg die uitslag ook al. Ik eet trouwens tenminste 8 boterhammen per dag, het liefst van dat zware oerbrood, daar worden kleine graven groot van
.
en jij bent niet grootquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:54 schreef ReCreative het volgende:
Wat een rare test, ik kreeg die uitslag ook al. Ik eet trouwens tenminste 8 boterhammen per dag, het liefst van dat zware oerbrood, daar worden kleine graven groot van
.
dan heeft dat ding dus maar 1 antwoordquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hetzelfde. Lupa eet geen vlees, zeker geen 5 boterhammen, hooguit echt dagelijks 100 gram groenten.
Ik wòrd grootquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef qu63 het volgende:
en jij bent niet groot<--> conclusie: RC is geen echte graaf!
![]()
![]()
Jij groeit allang niet meerquote:
5 boterhammetjes, zo'n 300 a 400 gram groentes, heel veel sinaasappelsap en appeltjes eten, en meestal vlees en soms vis. MMMMMMMMmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:36 schreef Yosomite het volgende:
Zoveel ik eet ik ook niet eens.
Aan bv 5 boterhammen per dag kom ik nooit
boter en margarine op brood: nooit
Ik eet wel wat groente en vis en wat fruit.
en ik voel me er ook uitstekend bij.
doe jij die test eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
5 boterhammetjes, zo'n 300 a 400 gram groentes, heel veel sinaasappelsap en appeltjes eten, en meestal vlees en soms vis. MMMMMMMMmmmmmmmmm.![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde: 5 (meestal bruine) boterhammen, 300 a 400 gram groentes (het liefst 400quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
5 boterhammetjes, zo'n 300 a 400 gram groentes, heel veel sinaasappelsap en appeltjes eten, en meestal vlees en soms vis. MMMMMMMMmmmmmmmmm.![]()
en wat heeft dat dan te maken met mannen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Algehele irritatie en frustratie, slecht gegeten, slecht geslapen en biologische factoren.
quote:[20:07] <alicey> alle mannen moeten dood.
[20:07] <alicey> Maar je hoeft niet dood als je chocola komt brengen.
Ik acht hen schuldig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en wat heeft dat dan te maken met mannen?
[..]
Ik eet juist in het weekend gezonder.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde: 5 (meestal bruine) boterhammen, 300 a 400 gram groentes (het liefst 400), elke dag 1 stuk fruit, af en toe een glas sinaasappelsap, geen vlees en af en toe eens vis. En ik voel me er ontzettend goed bij
.
Ik moet wel zeggen dat het makkelijker vol te houden is op de werkdagen, als ik zelf boodschappen doe. In de weekenden thuis in Friesland of bij mijn vriend schiet het er nog wel eens bij in.
heb je die test ook al gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde: 5 (meestal bruine) boterhammen, 300 a 400 gram groentes (het liefst 400), elke dag 1 stuk fruit, af en toe een glas sinaasappelsap, geen vlees en af en toe eens vis. En ik voel me er ontzettend goed bij
.
Ik moet wel zeggen dat het makkelijker vol te houden is op de werkdagen, als ik zelf boodschappen doe. In de weekenden thuis in Friesland of bij mijn vriend schiet het er nog wel eens bij in.
maar ik was onschuldig!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Algehele irritatie en frustratie, slecht gegeten, slecht geslapen en biologische factoren.
Was ik van plan, morgen ook weer een uur eerder wakker worden dan normaal.quote:
Wat is er speciaal aan witte druiven?quote:, geef je lichaam wat rust en koop vanavond of morgen een grote tros pitloze witte druiven ().
Gewoon even rustig aan doen denk ik..quote:Lees een inspirend boek of kijk naar de zonsondergang. Ga ons lastig vallen met een duizelingwekkende theorie zodat wij heel lang en hard moeten nadenken. Nouja zomaar wat ideetjes.
Dat klinkt wel leuk.quote:Ik kan ook een InnerChild kaartje voor je trekken als je dat leuk vindt?
Wat is er zo slecht aan dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef miss_sly het volgende:
En we hebben weer een zwangere in de omgeving
DAcht dat het even over zou zijn
Ik heb er even geen behoefte aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |