'Volgens de rechter is homoseksualiteit echter 'slechts een persoonlijkheidsstoornis'quote:
Gelukkig geldt dat voor ons allebei, Lupjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, face it. Je hebt een persoonlijkheidsstoornis. En je kunt maar beter niet autorijden.
Mjah. Ik heb zitten tellen, ik had gisteren tegen de 500 posts.quote:
Ik heb ook een persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb nooit het advies gekregen om geen auto te rijden.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat voor ons allebei, Lupje
Zeemeermin van Kopenhagen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Doffy het volgende:
Briljante TT btw
Alicey on the rocks doet me denken aan de zeemeermin van Kopenhagen
Ik dus ook niet. Heb toch al heel wat kilometers achter m'n kiezenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook een persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb nooit het advies gekregen om geen auto te rijden.
Ik heb geen rijbewijs.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Heb toch al heel wat kilometers achter m'n kiezen
Waar heb je 't over?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Bensel het volgende:
ik mis de bloeddonoren trouwens? Om nieuw bloed aan te trekken?
Kleine Zeemeermin.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, de Kleine Zeemeermin:
[afbeelding]
Reya denkt dat whiskey interessanter is dan bloed, wat ik op zich kan beamen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Bensel het volgende:
ik mis de bloeddonoren trouwens? Om nieuw bloed aan te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |