moet zeggen, dat toen ik in Lisse was (vanwege schots gedoe) dat daar ook goed geshonken werd (Murphys Red trouwens)quote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zo heeft ieder land/plaatsje wel weer wat
Hollands bier. Het was in Nederland. Goed, aan de andere kant was hij de volgende dag "ziek" en verscheen niet op kantoor, dat dan weer wel.quote:
Ik zoek wel een keer een speciaalzaak oid op. In het centrum van deze gemeente zit ook een grote natuurwinkel dacht ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof t niet. je kan het altijd aan zo'n gozertje vragen
pciesquote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hollands bier. Het was in Nederland. Goed, aan de andere kant was hij de volgende dag "ziek" en verscheen niet op kantoor, dat dan weer wel.
Toch vind ik het zwak. Ik heb ook het nodige gedronken, ik was tegen een uur of drie redelijk lam, maar was er de volgende ochtend wel op tijd.quote:
http://www.celestialseasonings.com/index_nofl.phpquote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef qu63 het volgende:
kijk of je celestial seasonings thee kan vinden. die zijn![]()
![]()
Als ik eens toevallig in het centrum hier ben (Wat ik zelden ben, omdat ik als ik iets nodig heb meestal meteen naar "het centrum" ga) zal ik er eens kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef qu63 het volgende:
kijk of je celestial seasonings thee kan vinden. die zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind bier alleen lekker als de mussen dood van het dak vallen, en dan moet het een speciaal bier zijn ook.
dat verkopen ze ook af en toe bij een Appie enzo hoor(dacht ik tenminste..)quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik eens toevallig in het centrum hier ben (Wat ik zelden ben, omdat ik als ik iets nodig heb meestal meteen naar "het centrum" ga) zal ik er eens kijken.
Witte droge wijn en whiskey, en verder wil ik best ook andere sterke dranken en mixen drinken.quote:
Appie zal ik dan ook eens in de gaten houden.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat verkopen ze ook af en toe bij een Appie enzo hoor(dacht ik tenminste..)
Engelse thee lijkt me iig qua sterkte iets beter.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef Bensel het volgende:
Hier niet al te ver vandaan (midwolda) zit een zaak (brody's) die HEEL veel engelse/schotse dingen verkoopt waaronder veel thee.. je kunt er ook eten ed.. best wel een leuke zaak
Volgens mij is Midwolda alleen een beetje ver van jou vandaanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Engelse thee lijkt me iig qua sterkte iets beter.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Midwolda alleen een beetje ver van jou vandaan
je was wel weggegaanquote:
ik heb em zelf uitgenodigdquote:
ik ben em nog niet tegengekomen.. kwam em wel op de FP tegen vandaag..quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Bensel het volgende:
Ik heb trouwens net ff de nieuwe CD van gorillaz gedowned.. Ben wel fan van de gorillaz, maar om blind een nieuwe CD te kopen, doe ik niet, vooral niet met zo'n band..)
hehe, nog niet echt geluisterd, ben nu bezigquote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben em nog niet tegengekomen.. kwam em wel op de FP tegen vandaag..
Hoe issie??
Gooi eens een balletje op ?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Haushofer het volgende:
Ik mis de wetenschappelijke nerdy gesprekken hier. Serieus.
begin maar danquote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Haushofer het volgende:
Ik mis de wetenschappelijke nerdy gesprekken hier. Serieus.
over een klein uurtje issie hier ook binnenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe, nog niet echt geluisterd, ben nu bezig
Zo, die brighteyesquote:Op maandag 6 juni 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
Ik mag niet meer zo vaak achter de computer van mijn vriendi
reltopic.
Incidenteel...maar het is wel lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben dus nog een whisky drinker in ons midden.
Mijn vader heeft een enorme voorraad aangelegd, voornamelijk door verjaardagen etc. Wat nu in de kast staat, krijgt hij voor zijn dood nooit meer op. En dan erf ik de rest en dat krijg ik voor mijn dood ook nooit opquote:
Of je gaat doordrinken.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een enorme voorraad aangelegd, voornamelijk door verjaardagen etc. Wat nu in de kast staat, krijgt hij voor zijn dood nooit meer op. En dan erf ik de rest en dat krijg ik voor mijn dood ook nooit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |