Oh, dan val ik nog reuze mee.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
euhm het is de bedoeling dat Misu naar ons leert luisteren, niet andersom
Jij hoeft niet naar zo'n cursus hoor; tenzij je de hele dag blaft, hondenpoep eet en helemaal niet luistert als iemand iets van je vraagt
de hele dag blaffen, en niet luisteren, uiteraardquote:
Gelukkig!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
de hele dag blaffen, en niet luisteren, uiteraard
Het had toch gekund dat je hondepoep lekker vond?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef Bensel het volgende:
[..]
de hele dag blaffen, en niet luisteren, uiteraard
In ieder geval overmeesteren we ze nog in Rotterdam.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef qu63 het volgende:
Omstanders overmeesteren gewapende overvallers
weer Rotterdam he
Succes!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef miss_sly het volgende:
En nu ga ik dus weg. Kijken of Misu een beetje wil luisteren vanavond
Tot straks
hopen dat het werkt hequote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Thanx. Ja, ik heb het in overweging maar het onderhoud staat momenteel wat stil ivm grooooote werkzaamheden elders
. Maar AdSense is een mooie mogelijkheid een compensatie te vinden voor de moeite die je er in steekt, dat is zeker zo
. Ik ben trouwens ook bezig met een ander concept waar AdSense inderdaad al ingebakken zit
.
* qu63 heeft er ook al een paar aangehoudenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval overmeesteren we ze nog in Rotterdam.
Waarmee wel?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 heeft er ook al een paar aangehouden
alleen waren die niet gewapend met pistooltjes..
schroevendraaier en de net gestolen pakken waspoederquote:
en??quote:Op maandag 6 juni 2005 19:50 schreef Alicey het volgende:
Het antwoord op de Alicey-prijsvraag was trouwens dat ik geen keuze kon maken, en nu dus 4 verschillende soorten heb.
Die net gestolen pakken waspoeder zijn wel gevaarlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
schroevendraaier en de net gestolen pakken waspoeder
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die net gestolen pakken waspoeder zijn wel gevaarlijk.
ik vraag toch ook wat jij nu hebt gewonnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie konden er iets mee winnen, maar jullie kenden Alicey niet goed genoeg.
Ik ken mezelf te goed, en ben daarom van deelname uitgesloten.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vraag toch ook wat jij nu hebt gewonnen?
Klopt ja. Ik vind het jammer dat het forum niet in wap beschikbaar is, dat zou nou leuk zijn in de trein.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Reya het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik de FP ook op mijn mobiele telefoon kan ontvangen
Ik laat de thee altijd maximaal trekken, en dan is het altijd wel redelijk op sterktequote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Alicey het volgende:
En ik blijf er bij dat thee op Nederlandse maatstaven is ingericht. Haast smakeloos, volgende keer gebruik ik denk ik maar 3 zakjes.
die thee bij de duvel was best sterk!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Alicey het volgende:
En ik blijf er bij dat thee op Nederlandse maatstaven is ingericht. Haast smakeloos, volgende keer gebruik ik denk ik maar 3 zakjes.
Echt kort is deze thee niet getrokken. Het lijkt gewoon echt op Nederlandse smaak.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik laat de thee altijd maximaal trekken, en dan is het altijd wel redelijk op sterkte
Het rook ook wel sterk ja.quote:
Ach ja, de Guinnees is hier weer sterker dan in Ierland en Groot-Brittanniequote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Echt kort is deze thee niet getrokken. Het lijkt gewoon echt op Nederlandse smaak.
je moet gewoon voor de wat exotischere smaken gaan!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Echt kort is deze thee niet getrokken. Het lijkt gewoon echt op Nederlandse smaak.
Wat heb ik daar nou aan, in het achterhoofd houdende dat ik in een jaar misschien 4 biertjes drink?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach ja, de Guinnees is hier weer sterker dan in Ierland en Groot-Brittannie
1,5 zakjequote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het rook ook wel sterk ja.
De thee van schaap was volgens mij best lekker, alleen die kilo suiker er in weer niet.
Kan ik de volgende keer dat ik bij AH ben ook nog wel meenemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet gewoon voor de wat exotischere smaken gaan!
zo'n AH excelent thee ofzo. met chocolade sinassappel
wel leuk idd als een Engelsman hier komt en lekker wil gaan drinkenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
1,5 zakje suiker bedoel ikquote:
dat was tijdelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan ik de volgende keer dat ik bij AH ben ook nog wel meenemen.
maar daar word het weer beter geschonken.. glas onder hoek van 45 graden, en dan LANGZAAM tappen.. Niet als hier, waar alles snel snel snel moet..quote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer gaan drinkenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan, in het achterhoofd houdende dat ik in een jaar misschien 4 biertjes drink?
Nouja, een Engelsman die ik ken kan toch echt lekker gieten. Dat ging erg rap, en bleef ook doorgaan tot ver in de ochtend.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel leuk idd als een Engelsman hier komt en lekker wil gaan drinken
Na een paar biertjes staan ze op hun kop
Ik vind bier alleen lekker als de mussen dood van het dak vallen, en dan moet het een speciaal bier zijn ook.quote:
en zo heeft ieder land/plaatsje wel weer watquote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar daar word het weer beter geschonken.. glas onder hoek van 45 graden, en dan LANGZAAM tappen.. Niet als hier, waar alles snel snel snel moet..
hollands bier, of eigen bier?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een Engelsman die ik ken kan toch echt lekker gieten. Dat ging erg rap, en bleef ook doorgaan tot ver in de ochtend.
ik geloof t niet. je kan het altijd aan zo'n gozertje vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |