Hij zit met ons te fokkenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Je geeft er zelf een perfect voorbeeld van, grapjas
quote:
Dat is het dus niet...quote:Retorische vraag - Een stijlfiguur waarbij een mededeling in de vorm van een vraag wordt gegoten; het betreft dus een vraag waarop geen antwoord wordt verwacht, omdat dat al in de vraag zelf wordt gegeven ('Ben je nu helemaal gek!').
jawel,quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef Impry het volgende:
Dit is de verklaring van een Retorische vraag:
[..]
Dat is het dus niet...
Ik denk dat de TS het antwoord wel weet, maar dat wil niet zeggen dat ie het ook in zijn vraag verwerkt. Snappie. Zoiets als: Hoe duur is een pakje sigaretten? Terwijl hij weet dat het 4 euro is. Of heb ik het mis?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
jawel,
ben je nu helemaal gek? dat is een vraag, maar je verwacht geen antwoord als: nee, ik heb geen geestelijke aandoening.
Dat is het toch ook niet altijd?quote:
Nu ja, als je iets vraagt waarvan je het antwoord al weet.... Lijkt mij een typisch gevalletje van de bekende wegquote:Op maandag 6 juni 2005 19:54 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat is het toch ook niet altijd?![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:15 schreef Impry het volgende:
Hoe noem je dat ook al weer? Zit heel de tijd met Retorische vraag in m'n hoofd, maar dat klopt nietKan er echt niet opkomen!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |