We zijn flink bezig ja. Als we doorposten zijn er vandaag 2 topics volgekletst.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga het vorige topic niet meer helemaal lezen hoor. In een paar uur tijd weer volgekletst
Die kan ik niet vinden met de search...quote:Op maandag 6 juni 2005 18:45 schreef Alicey het volgende:
Waren dat wel dezelfde topics? Er zijn nl ook topics die niet in archieven zitten.
Ik denk je ER. miss_bleu of pluisje denk ik?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, bij wie moet ik hierover rellen?
Je kunt de WFL-index bekijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden met de search...
Ik ga dadelijk nog met Misu naar de cursus, dus ik doe nog maar een half uurtje meequote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn flink bezig ja. Als we doorposten zijn er vandaag 2 topics volgekletst.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef qu63 het volgende:
Luup, kan je deze wel zien? http://www.skateboarden-d(...)_posts.php?id=472428
dat is hetzelfde topicquote:
Vagelijk... Ik kreeg nu alleen wel een text-only versie.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:53 schreef qu63 het volgende:
dat is hetzelfde topic
als je dus gewoon de laatste cijfers veranderd kan je ieder topic zien!
dat is wel zo ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vagelijk... Ik kreeg nu alleen wel een text-only versie.
jaquote:Op maandag 6 juni 2005 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen weg, qu?
waar ga je heen dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er nog even; moet over 20 minuutjes ongeveer weg
als je die reden weet, doe je er dan ook wat aan? Of ga je gewoon door naar de volgende?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef Bensel het volgende:
Nog even pover het vorige topic: als meiden mij afwijzen, wil ik wel weten met welke reden dat gebeurt.. Opzich maakt me dan weinig uit wat die reden is (of het moet wel een rare reden hebben, in dat geval zeg ik: probeer het eens, ten minste, als ze me wel leuk vind, maar om andere reden niet willen/durfen). ik wil er in elk geval met diegene er fatsoenlijk over kunnen praten.... Dan voorkom je misstanden
Ik ga met Misu, de hond, naar cursusquote:
vaak krijg ik de reden niet eens te horen.. Al is bij de laatste iemand die ik duidelijk heb gemaakt dat ik wel wat voor haar voelde, de relatie nog steeds zo goed dat ik daar wel naar zou kunnen vragen. Erg veel contact heb ik echter niet met haar (zij zit in zwolle op kamers, en heeft een heel erg druk vereniging leven, net als ik... en via mail en telefoon wil ik dat soort dingen gewoon niet vragen)quote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je die reden weet, doe je er dan ook wat aan? Of ga je gewoon door naar de volgende?
hai RCquote:
Hee Bennie, ben jij iemand die altijd eerst tegen een meisje zegt dat je haar leuk vindt, of probeer je ook wel eens eerst heel voorzichtig haar te zoenen voordat je zegt dat je haar leuk vindt?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef Bensel het volgende:
vaak krijg ik de reden niet eens te horen.. Al is bij de laatste iemand die ik duidelijk heb gemaakt dat ik wel wat voor haar voelde, de relatie nog steeds zo goed dat ik daar wel naar zou kunnen vragen. Erg veel contact heb ik echter niet met haar (zij zit in zwolle op kamers, en heeft een heel erg druk vereniging leven, net als ik... en via mail en telefoon wil ik dat soort dingen gewoon niet vragen)
best logisch ja. zoiets moet niet via tel of mailquote:Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
vaak krijg ik de reden niet eens te horen.. Al is bij de laatste iemand die ik duidelijk heb gemaakt dat ik wel wat voor haar voelde, de relatie nog steeds zo goed dat ik daar wel naar zou kunnen vragen. Erg veel contact heb ik echter niet met haar (zij zit in zwolle op kamers, en heeft een heel erg druk vereniging leven, net als ik... en via mail en telefoon wil ik dat soort dingen gewoon niet vragen)
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Miss. Je glanst wat meer dan vorige week
.
Ben ik al aan het overwegen, maar mijn site en Fok! zijn twee verschillende dingen, dat weet je he?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef qu63 het volgende:
maar RC, is AdSense niks voor jouw site? Ik zie dat je toch wel veel bezoekers hebt per dag.. Je kan er wel aardig aan verdienen!
Nou.. niet dat ik veel ervaring heb, maar ik denk dat ik gerust een keer met een meid kan zoenen voordat ik zeg dat ik haar leuk vind. Echter ligt dat echt aan de omstandigheden.. Als ik diegene niet vaak tegenkom, dan zeg ik sneller dat ik haar leuk vind (mits ik er zeker van ben) dan dat ik haar ga zoenen..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee Bennie, ben jij iemand die altijd eerst tegen een meisje zegt dat je haar leuk vindt, of probeer je ook wel eens eerst heel voorzichtig haar te zoenen voordat je zegt dat je haar leuk vindt?
i know. vandaar dat ik het zo zeiquote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben ik al aan het overwegen, maar mijn site en Fok! zijn twee verschillende dingen, dat weet je he?
Wat zeg je dat lief.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Miss. Je glanst wat meer dan vorige week
.
standaard thee?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
Ik heb ook kruidenthee gehaald, en de echte Alicey-kenners weten vast wel waar Alicey mee is thuis gekomen.
Elementaire gehoorzaamheidquote:
Chocolade? Magnums?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Je kent Alicey wel heel slecht.
Okquote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef Bensel het volgende:
Nou.. niet dat ik veel ervaring heb, maar ik denk dat ik gerust een keer met een meid kan zoenen voordat ik zeg dat ik haar leuk vind. Echter ligt dat echt aan de omstandigheden.. Als ik diegene niet vaak tegenkom, dan zeg ik sneller dat ik haar leuk vind (mits ik er zeker van ben) dan dat ik haar ga zoenen..
euhm het is de bedoeling dat Misu naar ons leert luisteren, niet andersomquote:Op maandag 6 juni 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Straks zijn er nog mensen die mij ook naar zo'n cursus willen sturen.
Euhmm.. ik doe 2 van de 3.. is dat slecht?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
euhm het is de bedoeling dat Misu naar ons leert luisteren, niet andersom
Jij hoeft niet naar zo'n cursus hoor; tenzij je de hele dag blaft, hondenpoep eet en helemaal niet luistert als iemand iets van je vraagt
Ligt er aan welke 2quote:Op maandag 6 juni 2005 19:44 schreef Bensel het volgende:
[..]
Euhmm.. ik doe 2 van de 3.. is dat slecht?
Thanxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |