al staat de nieuwe nieuwe er nu best mooi bij !quote:Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees blij dat je de nieuwe schouwburg niet moest try-outen
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
ik riep net keihard "KOEKENPAN" en nu woont er een groene dildo naast me
originele tvp!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
ik riep net keihard "KOEKENPAN" en nu woont er een groene dildo naast me
Hij's best ok, zolang ie niet instortquote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
al staat de nieuwe nieuwe er nu best mooi bij !
zag hem vanmiddag nog.
Enjoy!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even eten en dan richting de musical![]()
Veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even eten en dan richting de musical![]()
Mjah inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
snel verkleden in de coulissen...
Bij mij was het geloof ik ook in een schouwburg. Wel leuk om dat vanaf de andere kant van het podium te zien.quote:het enige leuke hieraan was dat het eindresultaat gespeeld mocht worden in de plaatselijke schouwburg "het Park" in Hoorn. leuk rondrennen achter de coulissen en in de officiële kleedkamers zitten.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Lupa, als je zo doorgaat schat ik dat TM zo in tranen uitbarst. Dan mag ik haar zeker weer troosten?
Sinds gisterenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef DionysuZ het volgende:
sinds wanneer staat er een fotoboek icoontje rechts bij de users die een fotoboek hebben?
Mutheequote:Op maandag 6 juni 2005 18:22 schreef Alicey het volgende:
Weet er iemand hier lekkere theesmaken? (Uit de categorie [i]sterke[i] kruidenthee)
Nee, het verschil zit hem er in dat SOMMIGE mensen, waaronder ik het icoontje veel later zagen dan anderen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:23 schreef DionysuZ het volgende:
is er een verschil tussen het gisteren in: Sinds gisteren staat er een fotoboek icoontje bij de users
en het [gisteren] in: Sinds gisteren ziet iedereen een fotoboek icoontje bij de users
?
Nee, het heet eigenlijk hatsieflatsiepoepsiedoepsiethee, maar dat is zo lang.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Alicey het volgende:
Heet dat zo?
En hebben ze die zooi bij Albert Heijn? En wat "doet" Mu?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, het heet eigenlijk hatsieflatsiepoepsiedoepsiethee, maar dat is zo lang.
Muthee hebben ze alleen bij de Natuurwinkel.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:26 schreef Alicey het volgende:
En hebben ze die zooi bij Albert Heijn? En wat "doet" Mu?
Ik wil juist iets wat een beetje verfrissend is. Zeg maar een subtituut voor koffie.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Muthee hebben ze alleen bij de Natuurwinkel.Het is geloof ik rustgevend.
Tja, gewone zwarte thee bevat cafeïne. Maar da's geen kruidenthee.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
Ik wil juist iets wat een beetje verfrissend is. Zeg maar een subtituut voor koffie.
Ik moest zelf echt heel erg lachen om dit grapje.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, het heet eigenlijk hatsieflatsiepoepsiedoepsiethee, maar dat is zo lang.
Dus dat is weer niet te drinken.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, gewone zwarte thee bevat cafeïne. Maar da's geen kruidenthee.
Ik ook wel een beetje, het is alleen zoooo Lupa-achtig.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moest zelf echt heel erg lachen om dit grapje.
Ik weet het. Het is een beetje ... droog.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:31 schreef Alicey het volgende:
Ik ook wel een beetje, het is alleen zoooo Lupa-achtig.
Droog is niet het juiste woord.. Ik denk nog wel even hoe ik het wel wil noemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is een beetje ... droog.
Bij welke topic krijg je dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee Alicey, ik zocht die topics over de filosofieprijsvraag, van Koekepan. Maar ik krijg de melding: "Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken".
Extreem flauw?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef Alicey het volgende:
Droog is niet het juiste woord.. Ik denk nog wel even hoe ik het wel wil noemen.
Ik zocht op 'filosofie-prijsvraag':quote:
Oh.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Nee, ook niet.. Bijdehand.Dat is het woord wat ik zocht.
Dit zijn er voorbeelden van.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zocht op 'filosofie-prijsvraag':
http://forum.fok.nl/showtopic.php/472428
http://forum.fok.nl/topic/474946/next
Zijn dit ze wel?
Ja, ze staan in gearchiveerde forums (De Rokershoek en Niet Roken). Misschien is er iets misgegaan bij het zetten van je rechten als reviewer?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die kan ik dus niet openen, jij wel?
Hm.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
Ja, ze staan in gearchiveerde forums (De Rokershoek en Niet Roken). Misschien is er iets misgegaan bij het zetten van je rechten als reviewer?
ik kan ze wel gewoon bekijken..quote:Op maandag 6 juni 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm.Maar toen jij me naar die topics linkte, kon ik er wel in. Da's nog niet zo lang geleden, toch?
Waren dat wel dezelfde topics? Er zijn nl ook topics die niet in archieven zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm.Maar toen jij me naar die topics linkte, kon ik er wel in. Da's nog niet zo lang geleden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |