Ah, ok. Misschien vanavond.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er missen er nog een paar. De "echte" 1-8 ontbreken.
- 2 flessen colaquote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb het volgende gekocht:
- 1 pakje 'Gehakt Dagschotel' van Maggi
- 1 bakje vegetarisch gehakt
- 1 zakje zoete uien
- 1 rode paprika
- 1 pak chocoladevla
Zo, ben jij ook weer op de hoogte.
dat gaat je niet echt lukken denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ah, ok. Misschien vanavond.Ik dacht dat je al die topics bedoelde die vroegtijdig gesloten zijn omdat iemand anders er net eerder al één geopend had.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
straks moeten we hem nog aanspreken met excellentie
Je hebt geen zin om moeilijk te doen zo te zien.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
- 2 flessen cola
- 1 fles vieux
- 1 pak kant-en-klare pannenkoeken
- 1 blikje zalm
- 1 schaar
- 1 pak diepvriesspinazie
- wat broodbeleg..
Neej dus, alleen de stuk of 8 voorlopers van de reeks.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ah, ok. Misschien vanavond.Ik dacht dat je al die topics bedoelde die vroegtijdig gesloten zijn omdat iemand anders er net eerder al één geopend had.
iddquote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om moeilijk te doen zo te zien.
Nee, ik heb geen OV nodig. Sowieso als ik naar Rotterdam-Zuid ga gebruik ik de metro omdat dat efficienter is vanaf hier.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd
moet jij langs Rotterdam-Zuid met de trein? Het treinverkeer ligt daar nl stil..
LOL. Toen ik in Lombardijen nog een opleiding volgde gebeurde het inderdaad best vaak dat op last van de brandweer de blaaktunnel gesloten werd.quote:16:24 uur Rotterdam<->Dordrecht/Den Haag Centraal Op last van de brandweer rijden er tussen Rotterdam C. en Rotterdam Lombardijen geen treinen en tussen Rotterdam Lombardijen en Dordrecht minder treinen. Intercity's rijden niet tussen Den Haag Centraal en Dordrecht. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Reizigers tussen Den Haag C./R'dam C. -Eindhoven omreizen via Utrecht. * Reizigers tussen R'daal/Breda en A'dam C. omreizen via Den Bosch. volgende nieuws index sport
Niets bijzonders voor zover ik weet. Er zijn alleen regelmatig brandmeldingen of bommeldingen, en die worden altijd serieus genomen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat doen ze daar in die Blaaktunnel dan?
Kan je even vertellen wat er in zat ?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even mijn prullenbakken legen.
Jullie mogen echt álles van me weten.
PIN en rekeningnummer. Creditcard gegevens ook aubquote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, dat zou wat bewerkelijk zijn eik...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Kan je even vertellen wat er in zat ?
Behalve m'n pincode natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef qu63 het volgende:
PIN en rekeningnummer. Creditcard gegevens ook aub
Een verrassingsavond!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ga vanavond naar het Nieuwe de la Mar theater...uitgenodigd door een vriendin van me. Alleen geen idee wat er vanavond te doen is...
http://www.theaterbellevue.nl/_programma/voorst/show.html?id=783&datum=2005-06-06%2020:15:00quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ga vanavond naar het Nieuwe de la Mar theater...uitgenodigd door een vriendin van me. Alleen geen idee wat er vanavond te doen is...
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Behalve m'n pincode natuurlijk.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
aaaaargh....het heet "All the way" en is van de Frank Sanders academie...een musical![]()
Ik denk dat iedere tunnel er wel onder lijdt hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, waarom zou juist die tunnel vaak doelwit zijn dan?
Inderdaad ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oeps. Dat valt dan weer een beetje tegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
aaaaargh....het heet "All the way" en is van de Frank Sanders academie...een musical![]()
de Coentunnel niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere tunnel er wel onder lijdt hoor.
misschien kan ik Doffy vragen ipv mij te gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeps. Dat valt dan weer een beetje tegen.
dat zal die vriendin niet leuk vinden danquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kan ik Doffy vragen ipv mij te gaan
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
Jij denkt dat hij van musicals houdt omdat hij homo is?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien wel omdat het gaat over 7 mannen die zich bloot gevenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij van musicals houdt omdat hij homo is?
nou ja, Jos Brink...Jamai...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij van musicals houdt omdat hij homo is?
het is maandag!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
nou ja, Jos Brink...Jamai...
maar het is wel een beetje generaliserend ja
Ik ken het ja. Ik kreeg zelfs een dubbele rol.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nooit naar musicals...heb er alleen ooit aan één meegedaan als afsluiting van een schooljaaren de rollen werden uitgedeeld en ik kreeg een soort van hoofdrol
"effe" wachten..quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je de ftp gegevens nog hebt, staat het klaar.
anders moet je effe msn'en
En t gaat helemaal vanzelfquote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even eten maken!
download duurt nog een half uurtje ofzo
Ik speelde Julius Caesar in zo'n musical.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nooit naar musicals...heb er alleen ooit aan één meegedaan als afsluiting van een schooljaaren de rollen werden uitgedeeld en ik kreeg een soort van hoofdrol
mja, ik speelde een conciërge op een school ofzo...weet het eigenlijk niet eens meer precies...ik heb het verdrongenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik speelde Julius Caesar in zo'n musical.
snel verkleden in de coulissen...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken het ja. Ik kreeg zelfs een dubbele rol.
eerste eten maken hequote:
Wees blij dat je de nieuwe schouwburg niet moest try-outenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef het_fokschaap het volgende:
snel verkleden in de coulissen...
het enige leuke hieraan was dat het eindresultaat gespeeld mocht worden in de plaatselijke schouwburg "het Park" in Hoorn. leuk rondrennen achter de coulissen en in de officiële kleedkamers zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |