'Volgens de rechter is homoseksualiteit echter 'slechts een persoonlijkheidsstoornis'quote:
Gelukkig geldt dat voor ons allebei, Lupjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, face it. Je hebt een persoonlijkheidsstoornis. En je kunt maar beter niet autorijden.
Mjah. Ik heb zitten tellen, ik had gisteren tegen de 500 posts.quote:
Ik heb ook een persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb nooit het advies gekregen om geen auto te rijden.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat voor ons allebei, Lupje
Zeemeermin van Kopenhagen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Doffy het volgende:
Briljante TT btw
Alicey on the rocks doet me denken aan de zeemeermin van Kopenhagen
Ik dus ook niet. Heb toch al heel wat kilometers achter m'n kiezenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook een persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb nooit het advies gekregen om geen auto te rijden.
Ik heb geen rijbewijs.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Heb toch al heel wat kilometers achter m'n kiezen
Waar heb je 't over?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Bensel het volgende:
ik mis de bloeddonoren trouwens? Om nieuw bloed aan te trekken?
Kleine Zeemeermin.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, de Kleine Zeemeermin:
[afbeelding]
Reya denkt dat whiskey interessanter is dan bloed, wat ik op zich kan beamen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Bensel het volgende:
ik mis de bloeddonoren trouwens? Om nieuw bloed aan te trekken?
Ik drink liever bloed dan whisky.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Reya denkt dat whiskey interessanter is dan bloed, wat ik op zich kan beamen.
Werk te doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef Bensel het volgende:
Ey, alicey, volgens mij heb je nog werk te doen
Vampieren kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik drink liever bloed dan whisky.
[afbeelding]
mijn oude nieuwe slowchat staat nog open.. die kan volgens mij wel dicht..quote:
Men is bezig de schade in te halen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer een nieuw topic
Niet bij te houden hier!
Ik zag het al ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Bensel het volgende:
[..]
mijn oude nieuwe slowchat staat nog open.. die kan volgens mij wel dicht..
je uiteraard, en mijn postaantal mag ook wel weer eens omhoog..quote:
Als je de boeken over vampiers leest van Anne Rice wordt vampier zijn ineens erg aantrekkelijk. He tis erg mooi en min of meer erotisch beschreven.quote:
Ja, ze zuipen bloed.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom? Slechte ervaringen mee?
Is dat niet vaker het geval bij boeken en films over vampieren, dat het vol zit met erotiek?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je de boeken over vampiers leest van Anne Rice wordt vampier zijn ineens erg aantrekkelijk. He tis erg mooi en min of meer erotisch beschreven.
We zijn indd weer in een HFC-fase belandquote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer een nieuw topic
Niet bij te houden hier!
De mijne eigenlijk niet, ik heb al geen leven als je naar mijn postaantal kijkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
je uiteraard, en mijn postaantal mag ook wel weer eens omhoog..
Dan hoef je me niet helemaal door te strepenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We zijn indd weer in een HFC-fase beland
Dit is haast VHFC of UHFC.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
We zijn indd weer in een HFC-fase beland
Ja maar.. Jij bent Mod.. die horen (waarom schreef ik hier bijna hoeren?) bijna geen leven te hebben..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
De mijne eigenlijk niet, ik heb al geen leven als je naar mijn postaantal kijkt.
Er zit niet echt erotiek in in de zin van sexuele passages ofzo, maar de beschrijving van het drinken van het bloed, de dans met de aanstaande slachtoffers wordt op een dusdanige manier beschreven dat er toch wel een erotisch tintje aan zit. Maar er komt geen sex in voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat niet vaker het geval bij boeken en films over vampieren, dat het vol zit met erotiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |