Schiet 'ns een beetje opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hier verder OP komt eraan.
Kinderen mag je al stenigen als ze iets minder goed opvoedbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, je mag je vrouw alleen stenigen als ze iets héél ergs heeft gedaan (seks met een varken bijvoorbeeld).Hetzelfde geldt voor het stenigen van je kinderen.
En de dorpsoudsten moeten er achter staan.
Nee, nee, dat heb je niet goed gelezen. Het mag alleen als ze herhaaldelijk ongehoorzaam zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
Kinderen mag je al stenigen als ze iets minder goed opvoedbaar zijn.
Ik ken hemquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, nee, dat heb je niet goed gelezen. Het mag alleen als ze herhaaldelijk ongehoorzaam zijn.
The Brick Testament heeft hier een hilarische verbeelding van gemaakt: http://www.thebricktestam(...)ildren/dt21_18a.html
Ja, en ook die 90% die het niet heeft maar waarvan de ouders niet weten wat opvoeding is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezien de teksten in de bijbel denk ik dat we in principe ieder kind met ADHD wel kunnen stenigen.
Moet je dan niet eigenlijk die ouders stenigen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, en ook die 90% die het niet heeft maar waarvan de ouders niet weten wat opvoeding is.
Dat is wel efficienter, anders heb je in no time weer een stel van die kinderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je dan niet eigenlijk die ouders stenigen?
Leef je uit, geniet ervan zolang het duurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik ben vandaag ook al ongekend hard.. Wat is er toch met me.
Ik zit suf werk te doen, dus ik ben inmiddels zelf te suf om te genieten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Leef je uit, geniet ervan zolang het duurt.
Ik haal wel eens wat door elkaar bij spreekwoorden, maar niet zo erg als dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik interpreteerde dit als SEX. Maar de wens is de vader van de gedachte die een kuil heeft gegraven voor een zojuist gedempte put
Inmiddels onder voorbehoud van alle rechten en weren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zet je onder aan een formele brief aan iemand met wie je zo ongeveer op voet van oorlog leeft?
Niet voor mij, hoor.
Min of meer dat je niets impliciet beweert of toezegt tenzij expliciet anders blijkt, en dat je nadrukkelijk geen afstand doet van enige rechten die je hebt, zoals bijvoorbeeld het recht om iemand voor de rechter te sleuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat betekent dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |