We maken er gewoon een orgie van.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij moeten dan natuurlijk ook ergens mee over de brug komen, anders is het niet eerlijk.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, open jij een nieuwe SC?
We zijn trouwens in de minderheid, dus het gaat dan inderdaad wel de nodige energie kosten als we het zouden willen verdelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, daar ben ik dan eik net weer te ouderwets voor. Ik hou vooral van 1 op 1 seks.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
We zijn trouwens in de minderheid, dus het gaat dan inderdaad wel de nodige energie kosten als we het zouden willen verdelen.
Voor jou kunnen we nog wel wat leuke mannen zoeken hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af van deze kansloze meet
Je hebt commercieel inzicht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan kunnen we het meteen filmen, dat levert geld op.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef Doffy het volgende:
Ik meld me bij deze af van deze kansloze meet
Nee dank je. I've had my share. En daarbij, ik wil geen Hagenezenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:03 schreef Alicey het volgende:
Voor jou kunnen we nog wel wat leuke mannen zoeken hoor.
Lupa neemt er wel een paar uit Friesland mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee dank je. I've had my share. En daarbij, ik wil geen Hagenezen
Is dat een probleem?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
Als er niemand komt moeten Lupa en ik het straks met elkaar doen.
Eh... Eh... Eh...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef Maethor het volgende:
Is dat een probleem?
Ja, en ik studeer bedrijfskunde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd de serieusheid zelve?
Er komen ook serieuze mensen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
Na wat ik gelezen heb durf ik niet meer naar de meet te komen
Tuuwk wel! In werkelijkheid ben ik helemaal niet zo eng, en bovendien erg zwak en meegaand.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
Hausquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, en ik studeer bedrijfskunde.
[..]
Er komen ook serieuze mensen!
En terechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
We gaan je sowieso niet meer slaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Ik zal anders braaf zijn en braaf me schikken naar Doffy, Maethor en Reya, mkay?
Ik mag niets meer van jullie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En je mag ook tijdens de meet geen sterke drank nuttigen.
Verder niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Is er iets wat ik nog wel mag van jullie? Zijn er nog dingen die ik moet van jullie?
Lief zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Is er iets wat ik nog wel mag van jullie? Zijn er nog dingen die ik moet van jullie?
Moeten: Mijn drank halen (+betalen)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig het verwijt dat ik te lief ben, dus dat zal vast wel goed zitten.
Wat geemancipeerd liv.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moeten: Mijn drank halen (+betalen)
Niet mag: Hierover klagen
Oh en dat woord moet verboden worden. Verder stel ik een sms service voor zodat ik je, waar je ook bent, kan verzoeken om drank van plek A naar blek B te krijgen.quote:
Neem zelf maar een touw en/of ketting mee, dan kun je daaraan gewoon een ruk geven als je iets nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh en dat woord moet verboden worden. Verder stel ik een sms service voor zodat ik je, waar je ook bent, kan verzoeken om drank van plek A naar blek B te krijgen.![]()
Ja, ik ook wel, al willen jullie me allemaal kort houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef livEliveD het volgende:
Overigens heb ik er best veel zin in eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |