Hausquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, en ik studeer bedrijfskunde.
[..]
Er komen ook serieuze mensen!

En terechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
Na wat ik gelezen heb durf ik niet meer naar de meet te komen

We gaan je sowieso niet meer slaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Ik zal anders braaf zijn en braaf me schikken naar Doffy, Maethor en Reya, mkay?

Ik mag niets meer van jullie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En je mag ook tijdens de meet geen sterke drank nuttigen.

Verder niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Is er iets wat ik nog wel mag van jullie? Zijn er nog dingen die ik moet van jullie?

Lief zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Is er iets wat ik nog wel mag van jullie? Zijn er nog dingen die ik moet van jullie?

Moeten: Mijn drank halen (+betalen)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:

Mooi zoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig het verwijt dat ik te lief ben, dus dat zal vast wel goed zitten.

Wat geemancipeerd liv.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moeten: Mijn drank halen (+betalen)
Niet mag: Hierover klagen

Oh en dat woord moet verboden worden. Verder stel ik een sms service voor zodat ik je, waar je ook bent, kan verzoeken om drank van plek A naar blek B te krijgen.quote:

Neem zelf maar een touw en/of ketting mee, dan kun je daaraan gewoon een ruk geven als je iets nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh en dat woord moet verboden worden. Verder stel ik een sms service voor zodat ik je, waar je ook bent, kan verzoeken om drank van plek A naar blek B te krijgen.![]()

Ja, ik ook wel, al willen jullie me allemaal kort houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef livEliveD het volgende:
Overigens heb ik er best veel zin in eigenlijk

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het valt voor Alicey doorgaans niet mee om van plek A naar plek B te komen. Laat staan met drank.

Das een win-win situatie. Wij prefereren jou in een dwangbuis. Jij vindt dat lekker. Lijkt me dus een prima plan. Overigens ga ik als WFL wel met me tijd mee en dus wordt het sms i.p.v. een ketting.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik ook wel, al willen jullie me allemaal kort houden

Dat haalt nou de hele lol er weer af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das een win-win situatie. Wij prefereren jou in een dwangbuis. Jij vindt dat lekker. Lijkt me dus een prima plan. Overigens ga ik als WFL wel met me tijd mee en dus wordt het sms i.p.v. een ketting.

Ze krijgt voldoende gelegenheid om te oefenen denk ik zoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het valt voor Alicey doorgaans niet mee om van plek A naar plek B te komen. Laat staan met drank.

Ohquote:

Het gaat hier om kansberekening. Als het niet lukt om van A naar B te komen, drink ik uiteindelijk zelf het drankje op omdat ik anders uitdroog. Een bekend effect van alcohol is dat diverse geestelijke vermogens aangetast worden. De mogelijkheid bestaat dat ik uiteindelijk dan ook niet meer weet waar ik vandaan kom. Aan de andere kant bestaat ook de mogelijkheid dat ik feilloos van A naar B kom daarna.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze krijgt voldoende gelegenheid om te oefenen denk ik zoAan het einde van de avond moet het lukken.

Gewoon ouderwetsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh
Nou ik sta als moderne man open voor suggesties

Het onzekerheidsprincipe van Alicey. Puik!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
Het gaat hier om kansberekening. Als het niet lukt om van A naar B te komen, drink ik uiteindelijk zelf het drankje op omdat ik anders uitdroog. Een bekend effect van alcohol is dat diverse geestelijke vermogens aangetast worden. De mogelijkheid bestaat dat ik uiteindelijk dan ook niet meer weet waar ik vandaan kom. Aan de andere kant bestaat ook de mogelijkheid dat ik feilloos van A naar B kom daarna.

Dat wordt discussiemateriaal voor morgen ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het onzekerheidsprincipe van Alicey. Puik!![]()

Tussen welke tijden mag ik praten?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil toch even een opbouwende doch corrigerende opmerking plaatsen. Gezien je de taak op je hebt genomen om mijn vochtgehalte op pijl te houden is het noodzaak om je hier volledig op te concentreren. Nu kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je neigt naar het hebben van het laatste woord tijdens het proces wat volwassen mensen classificeren als communicatie. Ik zou het dan ook wenselijk vinden om je slechts te richten op het gekozen takenpakket om op die manier je werkzaamheden te optimaliseren. Voor vragen kun je formulier A16 inleveren tussen 21:00 en 21:15 bij de centrale administratie.

*zucht*quote:

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Mijn vriendin kijkt nu naar de slinger van Haushofer.
Maar ik kan ook alvast melden dat Geartsjuh en ikke morgen gewoon op de meet aanwezig zijn.

U bent te goed voor mij weledele excellentie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
*zucht*
Voor dit soort dingen moet je dus formulier 16A hebben die je kunt verkrijgen door formulier 45C in te vullen en deze is op te halen bij Annet van de administratie. Breng wel 10F mee voor de goedkeuring. Die goedkeuring kun je krijgen door 10F plus 67L bij mij in te leveren. 67L ligt in het kantoor van Gerda en daarvoor heb je alleen je toegangspas nodig (die je hopelijk niet weer bent kwijtgeraakt).
Maar omdat ik zo modern ben zal ik je vraag beantwoorden. Mocht je de indruk krijgen dat ik tegen je praat en daarbij termen gebruik als:
"Je mag de komende 10 seconden geluid produceren met je mond" waarna je 10 seconden lang tot 55 decibel mag produceren. Verder heb je nog wel je standaardteksten zoals "Alstublieft, hoogheid","Mijn nederige excuses" en "Wat is het toch fijn om voor u te werken". Die eerste gebruik je als je me iets geeft, die tweede als ik weer eens tot mijn grote ongenoegen je bij moet sturen en de laatste als ik in een groep ben zodat de rest het kan horen. Voor verdere vragen weet je de procedure.
Gezien de tijd die ik kwijt ben om je ervaring op te laten doen in de grote mensenwereld, vind ik het wenselijk om je arbeidsuren te vergroten en daarom trek ik twee vrije dagen in (totaal is nu 11 per jaar).

dan ben ik nog 1 minuut laterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef Doffy het volgende:
Ik wil even melden dat ik te laat ga komen.
3 Minuten wel te verstaan. Anders moet ik een half uur eerder weg, en zo snel ben ik nooit op zaterdagochtend. Ik ben er dus om 12.03u. Onder allerhande voorbehouden, want volgens dienstregeling.

welke trein heb je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef Reya het volgende:
En ik moet overstappen in Amersfoort. En gezien mijn ervaringen met de NS ben ik er niet gerust op

Ah waahhhh liefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:08 schreef Alicey het volgende:
U bent te goed voor mij weledele excellentie.

U bent de goedheid zelfde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah waahhhh lief![]()
Ik geef je spontaan morgen vrij

*notitie maaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef Doffy het volgende:
Voor Amsterdammers die niet in dezelfde trein willen zitten als ik: ik heb de sneltrein van Amsterdam CS naar Den Haag CS van 11.13u, spoor 13a.

* livEliveD gooit een Scooby snackquote:

Volledige telecom-voorzieningquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:06 schreef Omkron het volgende:
Hoi.. ben ik weer.. vannuit het ziekenhuis bed +laptop+wireless internet..
Beterom, alles zonder problemen gelukt?quote:Viel allemaal reuze mee gelukking... en de zusters zijn erg leuk..

Braaf zo. En na de koffie mag je naar de meet?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:12 schreef Omkron het volgende:
Ja.. is wel gelukt.. maar ik moet nog wel een nachtje blijven.. en voordat ik koffie krijg moet ik eerst plassen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |