quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het zal wel komen doordat ik Firefox heb ofzo.
Inderdaad alleen een gelegenheid bij het Omniversum zelfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Omkron het volgende:
En ow ja.. ik las ergens dat jullie eerst de kaartje wilden ophalen en daarna wat gaan drinken ofzo.. maar er zit niet echt wat in de buurt ofzo..
Ah, daar heb ik een goeie gevonden. Routemaster.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef Omkron het volgende:
http://www.vakantiesites.com/routeplanners.htm
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
Desnoods drinken we wat in het Gemeentemuseum, en kunnen we ook eens Victory Boogie Woogie bekijken
[afbeelding]
Een routekaartje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Omkron het volgende:
En..? Kunnen ze voor een echt Omiversum toegangskaartje doorgaan..?![]()
Je kunt morgen de proef op de som nemen. Ik zal de leiding nemen. Komen we er niet, dan heb jij gelijk.quote:
Dan zullen we elke God nodig hebben die we nog niet tot op het bot gekrenkt hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt morgen de proef op de som nemen. Ik zal de leiding nemen. Komen we er niet, dan heb jij gelijk.
Den Haag is een grote enge drukke stad!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou stenen doen als ik jullie was.
Zeg, ik heb 4000 kilometer door Texas gecrosst vorig jaar zonder ook maar één keer te verdwalen. Den Haag moet ook lukken.
Nou, iets liever mag wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan zullen we elke God nodig hebben die we nog niet tot op het bot gekrenkt hebben
en die anderen ook
Maar lang niet ze erg als Rotterdam..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Den Haag is een grote enge drukke stad!
Het zou best kunnen, ik ken Den Haag niet zo erg goed.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Omkron het volgende:
Mensen.. ik ga ervandoor.. even mijn tas inpakken en dan op naar het ziekenhuis..
Veel plezier alvast.. mocht ik er niet zijn..
Hee te gek!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Mijn vriendin kijkt nu naar de slinger van Haushofer.
Maar ik kan ook alvast melden dat Geartsjuh en ikke morgen gewoon op de meet aanwezig zijn.
Je loopt natuurlijk de kans dat ze gewoon niet meer terugkomt. Zo'n enorme slinger is niet niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Net nu ik er niet ben...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
Nee daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt natuurlijk de kans dat ze gewoon niet meer terugkomt. Zo'n enorme slinger is niet niks.
Gaan jjj en Haushofer op de meet showen wie de grootste slinger heeft?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook een beetje bang voor. Hoewel ik redelijk mee kan in de concurrentie denk ik
.
God, jij bent echt in een erge bui vandaag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan jjj en Haushofer op de meet showen wie de grootste slinger heeft?
God, ik ben echt in een erge bui vandaag.![]()
Is dat zo vermoeiend dan, die uitleg geven?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef Maethor het volgende:
Net nu ik er niet ben...![]()
Ik heb er dinsdag- en woensdagmiddag gestaan (uitleg geven, zorgen dat iedereen er met zn vingers afblijft) maar was er nu wel weer even zat van.
Nee, eigenlijk is het juist heel erg leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Is dat zo vermoeiend dan, die uitleg geven?
Mits niemand daar bezwaar tegen heeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
Gaan jjj en Haushofer op de meet showen wie de grootste slinger heeft?
Nou, hier is er al één om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mits niemand daar bezwaar tegen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |