Ja, ik doe er 3 kwartier over. Lupa doet er volgens mij echter niet zo lang ove.r.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:37 schreef Doffy het volgende:
Miss!
Lupa staat te douchen... doen vrouwen daar altijd zo lang over?
Ik hoop het wel ja! Het biedt op dit moment geen enkele garantie, maar mijn kansen worden blijkbaar beter.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Ach, je weet toch niet waarom mensen een woning afwijzen. Er kan allerlei oopervlakkigs zijn wat geen ramp is maar mensen toch tegenhoudt. Of gewoon geen goed gevoel bij een woning ofzo.
Anyway, binnenkort werk aan de winkel?
Ja hoor.quote:
Te gek!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik weet niet hoeveel hulp je hebt, maar als je iemand nodig hebt, wil ik wel helpen hoor.
Ik weet uit ervaring dat het met de hulp nogal eens tegen kan vallen en dat het in je eentje toch wel overweldigend veel kan liken te worden
Je hoort het wel, alvast bedankt!quote:Dus als het zover is, geef je maar een gil
Als ik in Dordt heb gewerkt, ben ik zo in R'dam en vanuit Den Bosch is het ook niet zo ver!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Te gek!
Ik heb wel wat hulp, maar dat is alleen in weekends, en ik hoop ook in de avonduren het nodige te kunnen doen.
quote:Je hoort het wel, alvast bedankt!
Als een van deze woningen doorgaat, ga ik niet tot september wachten, dan het liefst zo snel mogelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik in Dordt heb gewerkt, ben ik zo in R'dam en vanuit Den Bosch is het ook niet zo ver!
Komt helemaal goed
[..]
Ow, alvast even bij voorbaat, zodat je niet denkt dat het gemakkelijke smoes is: ik weet niet wanneer je dan aan de slag zou gaan, maar de maand september zal ik ongeveer op vakantie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |