ik kijk wel even om, maar dat is denk ik meer omdat het geen alledaags verschijnsel isquote:op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef qu63 het volgende:
dat knuffelen vind ik best "normaal", zoenen vind ik alleen te ver gaan als het zo lekker uitgebreid op straat gedaan wordt
quote:maar dat heb ik nu met alle stelletjes![]()
je bent misschien geen roze beertje, maar je bent wel net zo knuffelbaar heb ik de indruk.quote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
euhm, niet zo moeilijk zo laat op de warme avond
je wilt gewoon een keer knuffelen met een lief roze beertje...are you in for a surprise
geen idee. ik heb wel eens gedacht dat het abnormaal is in samenlevingen waar mannelijke homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, maar ik weet niet of dat hout snijdt. in veel niet-westerse samenlevingen 'bestaat homoseksualiteit niet' en dus hoeven mannen er niet 'bang' voor te zijn.quote:op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef recreative het volgende:
dat weet ik wel, maar ik wil weten waarom het bij ons niet normaal is/was.
uiteraard, dit was slechts een test om jouw buitengewone gave om het verschil tussen op en tt te zien. u bent geslaagd met vlag en wimples, gij zijt gegroet, gij boerenkinkelquote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef qu63 het volgende:
je bedoelt de op
op= openingspost
tt= topictitel
hmmm, ik zou best eens in het openbaar met een leuke man willen zoenen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet bang dan als homo bestempeld te wordenquote:op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
geen idee. ik heb wel eens gedacht dat het abnormaal is in samenlevingen waar mannelijke homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, maar ik weet niet of dat hout snijdt. in veel niet-westerse samenlevingen 'bestaat homoseksualiteit niet' en dus hoeven mannen er niet bang voor te zijn.
persoonlijke theorie.
quote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef reya het volgende:
nee, maar ik vind het dan ook heel normaal om mannen te knuffelen
ik heb maar een half jaar in twente gewoond!quote:op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
uiteraard, dit was slechs een test om jouw buitengewone gave om het verschil tussen op en tt te zien. u bent geslaagd met vlag en wimples, gij zijt gegroet, gij boerenkinkel![]()
maar bèn je homo of biseksueel?quote:op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef reya het volgende:
hmmm, ik zou best eens in het openbaar met een leuke man willen zoenen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet bang dan als homo bestempeld te worden
quote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef recreative het volgende:
ik kijk wel even om, maar dat is denk ik meer omdat het geen alledaags verschijnsel is.
geen idee, ik weet zelf ook niet alles meerquote:
ik denk omdat knuffelen gewoon lekker is. ik zie het zelf ook niet als een sexuele handeling, maar jij blijkbaar wel?quote:
ik zie graag mannen die met elkaar zoenen.quote:op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef reya het volgende:
hmmm, ik zou best eens in het openbaar met een leuke man willen zoenen,
hij heeft het nu over zoenenquote:op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef alicey het volgende:
ik denk omdat knuffelen gewoon lekker is. ik zie het zelf ook niet als een sexuele handeling, maar jij blijkbaar wel?
hmmm, omdat het in mijn ogen een not done imago heeft dat twee hetero-mannen ook maar iets met elkaar doen, terwijl ik daar helemaal niet het probleem van inzie. ik zou het best eens willen proberenquote:
soms wel, als ik me lief en knuffelig voelquote:op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef alicey het volgende:
[..]
je bent misschien geen roze beertje, maar je bent wel net zo knuffelbaar heb ik de indruk.
ik vind het niet eens zo vergezocht eigenlijk.quote:op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
geen idee. ik heb wel eens gedacht dat het abnormaal is in samenlevingen waar mannelijke homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, maar ik weet niet of dat hout snijdt. in veel niet-westerse samenlevingen 'bestaat homoseksualiteit niet' en dus hoeven mannen er niet 'bang' voor te zijn.
persoonlijke theorie.
ja en jij en haushofer en de rest waren ook dronken toen jullie me tegenspraken in mijn topics over singulariteitenquote:
ah, ok.quote:
komt op fok dan best vaak voor.quote:op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
soms wel, als ik me lief en knuffelig voel
dat was dus ook mijn discussiepunt, ik vraag me af waarom dat in onze maatschappij zo isquote:op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef alicey het volgende:
ah, ok.dat is van een iets andere orde inderdaad. hoewel vreemd genoeg vrouwen het wel met elkaar mogen tot op zekere hoogte, en mannen niet.
kom je op de volgende meet?quote:op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef #ANONIEM het volgende:
wie wil met mij knuffelen?
ikke. waar woon je?quote:op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef #ANONIEM het volgende:
wie wil met mij knuffelen?
het is zelfs hip tegenwoordig om als meisje met andere meiden te zoenen, maar dan volgens mij vooral als een soort opgeiler voor kerels.quote:op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef alicey het volgende:
ah, ok.dat is van een iets andere orde inderdaad. hoewel vreemd genoeg vrouwen het wel met elkaar mogen tot op zekere hoogte, en mannen niet.
over die vorm heb ik het ook niet zo zeer.quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
het is zelfs hip tegenwoordig om als meisje met andere meiden te zoenen, maar dan volgens mij vooral als een soort opgeiler voor kerels.
dat is helemaal niet vreemd. vrouwen waren vroeger meer samen terwijl de mannen meer individueel op jacht gingen. ook wel in troepen maar het was toch individueel werk grotendeels terwijl de vrouwen dicht bij elkaar zaten en meer sociaal met elkaar werden. daarom zijn er soms ook vrouwen die vrouwen mooier vinden omdat die liever zijn in plaats van de man (als ze daar nare ervaringen mee hebben). je zal niet snel een man naar een man zien gaan omdat de vrouwen hem slecht hebben behandeld hehe. is dus wat mij betreft wel normaal dat homo's anders worden behandeld dan lesbienes.quote:op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef alicey het volgende:
als nederlander wel..quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef reya het volgende:
maar is het echt abnormaal om wel eens met een andere man te willen zoenen?
geef mij maar douwequote:op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik zie graag mannen die met elkaar zoenen.![]()
in friesland zie je het zelden.
als het me zo uitkomt heb ik er geen problemen mee om in het openbaar te knuffelen, maar ik ben geen type dat demonstratief hand in hand door de leidsestraat gaat lopen. ik hou niet van die showkeezerij bij anderen (hetero of homo), dus ook niet bij mezelf.quote:doffy, ik weet niet of je het openbare-knuffel-type bent, maar durf jij op straat gewoon je genegenheid te tonen naar je, of wordt dat tegenwoordig gevaarlijk in de grote steden?
nee, natuurlijk niet. het is alleen iets minder geaccepteerd dan een vrouw die dat wil, alleen dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. het lijkt me een gezonde vorm van nieuwsgierigheid.quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef reya het volgende:
maar is het echt abnormaal om wel eens met een andere man te willen zoenen?
grootegast.quote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef recreative het volgende:
ikke. waar woon je?
iddquote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef lupa_solitaria het volgende:
het is zelfs hip tegenwoordig om als meisje met andere meiden te zoenen, maar dan volgens mij vooral als een soort opgeiler voor kerels.
dat heeft daar bij mij niets mee te maken. ik vind vrouwen mooier in elkaar zitten, maar dat komt niet omdat ze liever zijn. juist het niet-lieve trekt me aan in een man.quote:op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
daarom zijn er soms ook vrouwen die vrouwen mooier vinden omdat die liever zijn in plaats van de man (als ze daar nare ervaringen mee hebben).
vergis je hier ook niet in. genoeg mannen met een slechte relatie die daar over praten met een andere man.quote:je zal niet snel een man naar een man zien gaan omdat de vrouwen hem slecht hebben behandeld
anders wel, want het is iets anders. maar waarom het not done is vind ik dan weer niet normaal.quote:hehe. is dus wat mij betreft wel normaal dat homo's anders worden behandeld dan lesbienes.
nee, daar hou ik ook niet van. maar ik zou het wel erg vervelend vinden om me belemmerd te voelen in het spontaan uitdrukken van mijn genegenheid voor iemand.quote:op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef doffy het volgende:
als het me zo uitkomt heb ik er geen problemen mee om in het openbaar te knuffelen, maar ik ben geen type dat demonstratief hand in hand door de leidsestraat gaat lopen. ik hou niet van die showkeezerij bij anderen (hetero of homo), dus ook niet bij mezelf.
quote:wat dat verhaal over 'tegenwoordig gevaarlijk in de grote steden': ik geloof niets van dat verhaal, ik vind het opgeklopte media-aandacht voor iets dat er niet is. tolerantie voor homo's is nog altijd gebrekkig, en dat is het ook altijd geweest. het is vandaag de dag niet onveiliger dan een paar jaar geleden, het is nooit algemeen geaccepteerd geweest. je kon 5 jaar geleden ook in elkaar gemept worden, dat kan vandaag ook. ik weet dan ook altijd wel waar ik mij bevind, en als het niet zo uitkomt, dan doe ik ook niets.
je hoort er anders niet meer bijquote:op zondag 19 juni 2005 22:47 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
9 juli is je volgende kans.quote:op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
grootegast.
en alicey ik ben wel van plan om een keertje te komen.
ow ik heb mijn ongegeneerde momenten gehad hoorquote:op zondag 19 juni 2005 22:51 schreef lupa_solitaria het volgende:
nee, daar hou ik ook niet van. maar ik zou het wel erg vervelend vinden om me belemmerd te voelen in het spontaan uitdrukken van mijn genegenheid voor iemand.
ik zit er niet zo mee. het is vandaag de dag nog altijd stukken beter dan 20 a 30 jaar geledenquote:
vtel!quote:op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef doffy het volgende:
ow ik heb mijn ongegeneerde momenten gehad hoor![]()
quote:op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef doffy het volgende:
ow ik heb mijn ongegeneerde momenten gehad hoor![]()
okee, maar ik vind het zo jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. dat ze iets kunnen hebben tegen twee mensen die van elkaar houden.quote:ik zit er niet zo mee. het is vandaag de dag nog altijd stukken beter dan 20 a 30 jaar geledenb
heel jammer iddquote:op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
![]()
[..]
okee, maar ik vind het zo jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. dat ze iets kunnen hebben tegen twee mensen die van elkaar houden.
dat heb ik nu welquote:op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
okee, maar ik vind het zo jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. dat ze iets kunnen hebben tegen twee mensen die van elkaar houden.
veel mensen zijn bang voor alles wat afwijkt van hun norm.quote:op zondag 19 juni 2005 22:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |