ik kijk wel gewoon of het met minimale kleding zonder bedekking is uit te houden.quote:op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn kamer ook, maar ik heb een laken voor mijn raam gehangen dus had nergens last van!
allèèn mannen en vrouwen mogen met elkaar knuffelenquote:
uhuhquote:op zondag 19 juni 2005 22:29 schreef doffy het volgende:
ik knuffel graag
dus bij jou is 't wel fris qu?![]()
quote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
allèèn mannen en vrouwen mogen met elkaar knuffelen. of twee vrouwen
.
uit 1854 bedoel je zekerquote:zo, de ouderwetse rc is ook weer terug. soms schemert het gewoon door dat ik inmiddels 54 ben
.
maar zelfs ik heb doffy een vlugge knuffel op de meet gegevenquote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
[..]
.
zo, de ouderwetse rc is ook weer terug. soms schemert het gewoon door dat ik inmiddels 54 ben
.
2 mannen ook, amders is het lullig voor doffelquote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
[..]
.
zo, de ouderwetse rc is ook weer terug. soms schemert het gewoon door dat ik inmiddels 54 ben
.
quote:op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef recreative het volgende:
[..]
.
.
quote:
quote:
quote:op zondag 19 juni 2005 22:30 schreef recreative het volgende:
neej, da's mijn vorige leven. toen was ik lesbienne met een hertenfetish.
ik geloof dat ik het er zelf zo neer had gezet?quote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef #ANONIEM het volgende:
topictitel nog snel even aangepast zie ik![]()
sylquote:op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef miss_sly het volgende:
![]()
mannen mogen elkaar toch ook wel knuffelen?
grouphug!quote:op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
moeten er alleen wel mensen zijn om mee te knuffelen![]()
alleen als je ook echt ongelovig bent hoorquote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef alicey het volgende:
[..]
altijd al met je willen knuffelen, en nu mag het.
hmmm, in sommige culturen is het weer best normaalquote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef recreative het volgende:
het blijft een raar verschijnsel, dat mannen niet zouden mogen zoenen of knuffelen. hoe is dat ooit ontstaan eigenlijk?
quote:
quote:
in veel niet-westerse samenleveingen is het wel normaal.quote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef recreative het volgende:
het blijft een raar verschijnsel, dat mannen niet zouden mogen zoenen of knuffelen. hoe is dat ooit ontstaan eigenlijk?
tuurlijk kan datquote:op zondag 19 juni 2005 22:34 schreef miss_sly het volgende:
![]()
slechte eigenschap
maar er zijn echt wel mensen die dat vinden, dus je weet niet of jij tot die groep behoort, toch? zou kunnen, misschien?
quote:op zondag 19 juni 2005 22:30 schreef reya het volgende:
maar zelfs ik heb doffy een vlugge knuffel op de meet gegeven
dat weet ik wel, maar ik wil weten waarom het bij ons niet normaal is/was.quote:op zondag 19 juni 2005 22:34 schreef lupa_solitaria het volgende:
in veel niet-westerse samenleveingen is het wel normaal.
dat laatste had ik dan weer niet serieus genomen, gelukkigquote:op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef recreative het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat. maar ik ben de eerste die er bij is om dat te ontkrachten
, maak je daar maar geen zorgen over.
en ik ben ook geen 54
wat is dan echt ongelovig?quote:op zondag 19 juni 2005 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
alleen als je ook echt ongelovig bent hoor
nee in het begin stond er alleen: 'ofzo'.quote:op zondag 19 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
ik geloof dat ik het er zelf zo neer had gezet?
dat knuffelen vind ik best "normaal", zoenen vind ik alleen te ver gaan als het zo lekker uitgebreid op straat gedaan wordtquote:op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef recreative het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar ik wil weten waarom het bij ons niet normaal is/was.
en dat is toch één van mijn hardnekkigst volgehouden voorwendselenquote:op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
dat laatste had ik dan weer niet serieus genomen, gelukkig
euhm, niet zo moeilijk zo laat op de warme avondquote:
je bedoelt de opquote:op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee in het begin stond er alleen: 'ofzo'.
neequote:op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef doffy het volgende:
[..]
ik had 't tegen reya
of hebben wij ook geknuffeld soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |