Daar kan het altijd nog toeval zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan via het raam ook; ineens oogcontact via het raam
Leuker zou zijn bij iemand die je wel terugziet, maar dat gebeurt niet vaak.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd
Voornamelijk omdat ik diegene daarna ws toch niet meer terugzie
Ho eens even meneertje! Als je een topic opent, dan ook die lijst updaten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik wil rellen, dan rel ik.
Een paar posts vond ik toch zwak, dat kan beter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik wil rellen, dan rel ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef Bensel het volgende:
maar niet hier.. de rest van het forum mag van mij wel ..
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
Een paar posts vond ik toch zwak, dat kan beter.
Maar we zitten dicht, en ik ga geen deel 2 openen.
uiteraard is er geen vrijheid van meningsuiting.. er zijn hier immers mods die toezien op de inhoud van de posts..quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
Verder rellen over vrijheid va meningsuiting?
owquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het vond ook niet hier plaats.
De vrijheid van meningsuiting is op het forum kleiner dan op straat. Ikzelf maak wel onderscheid tussen een mening en zomaar iets schreeuwen. Dit zou je echter de vrijheid om te kunnen zeggen wat je wilt kunnen noemen, en die is inderdaad beperkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
uiteraard is er geen vrijheid van meningsuiting.. er zijn hier immers mods die toezien op de inhoud van de posts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |