Vanochtend verkeerde ik ook in die veronderstelling.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:22 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook weer terug in het land.ik dacht dat het hier ook mooi weer was
Die zijn er in Amsterdam te weinig?quote:op Aeropuerto Madrid Barajas kwam er nog één of andere Miss langslopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, gelukkig. Dan gaat het vanzelf weer over.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
Niet dat ik kan bedenken. Gewoon een algemene baaldag icm flink wat slaapgebrek.
nee, maar ik moet zeggen dat ik op één of andere manier altijd erg onder de indruk ben van de vrouwen op vliegveldenquote:
Zou best kunnen. Ik ga in de trein ook altijd naar vrouwen kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar ik moet zeggen dat ik op één of andere manier altijd erg onder de indruk ben van de vrouwen op vliegvelden
misschien omdat ik me verveel daar en de vrouwen me nog enig vertier bieden
Ja, kan iets langer slapen vannacht, dus dat helpt vast.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Dan gaat het vanzelf weer over.
Dus ik kan indruk op je maken door naar een vliegveld te gaan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar ik moet zeggen dat ik op één of andere manier altijd erg onder de indruk ben van de vrouwen op vliegvelden
misschien omdat ik me verveel daar en de vrouwen me nog enig vertier bieden
In de trein naar mensen kijken is leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ga in de trein ook altijd naar vrouwen kijken
wie weetquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus ik kan indruk op je maken door naar een vliegveld te gaan?
Wat doe je weer ingewikkeld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie weet
dan moet ik daar natuurlijk ook zijn
Ik ook. En buiten de trein net zoveel. Naar mijn mening zijn vrouwen de kroon op de schepping. Krijg ik nou een pluspuntje ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ga in de trein ook altijd naar vrouwen kijken
Vooral vrouwen in de trein zeker?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
Ik ook. En buiten de trein net zoveel. Naar mijn mening zijn vrouwen de kroon op de schepping. Krijg ik nou een pluspuntje ?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook. En buiten de trein net zoveel. Naar mijn mening zijn vrouwen de kroon op de schepping. Krijg ik nou een pluspuntje ?![]()
Van mij heb je een positieve note.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Volgens de minister is ID best bespreekbaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Trouwens, schepping? Wat nou schepping? We zitten hier in WFL!
Dat durven ze niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef Reya het volgende:
Vrouwen in de trein mogen trouwens best wat meer oogcontact maken...![]()
Ik doe het wel altijd anders. Niet dat ik het altijd in de gaten heb, want ik heb tijdens de WFL-meet dus onbewust in RATMEN zijn ogen gekeken.quote:
Ik doe het niet. Als ik in de trein zit wil ik meestal gewoon met rust gelaten worden. Ik heb slechte ervaringen. Om de een of andere reden word ik in treinen nogal eens 'versierd' door opdringerige negers.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Ik doe het wel altijd anders. Niet dat ik het altijd in de gaten heb, want ik heb tijdens de WFL-meet dus onbewust in RATMEN zijn ogen gekeken.
Ik heb dat met Antillianen en Indonesen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Als ik in de trein zit wil ik meestal gewoon met rust gelaten worden. Ik heb slechte ervaringen. Om de een of andere reden word ik in treinen nogal eens 'versierd' door opdringerige negers.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral vrouwen in de trein zeker?![]()
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik begrijp niet waarom die lui zo 'vrijpostig' zijn. Gewoon dertig keer opnieuw om je telefoonnummer vragen.Is dat de normale gang van zaken waar zij vandaan komen?
Nee, want daar hebben ze geen telefoon.
Wat ben ik lekker politiek incorrect vandaag.
Jij bent ook geen neger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef Bensel het volgende:
Ik ga nooit in een trein iemand lopen versieren.. als ik dan iemand leuk vind, waarvan ik weet dat ik die waarschijnlijk nooit weer zie, dan vraag ik haar mSN/telefoon nr.. als ze me die niet wil geven, dan ga ik er ook niet verder op in..
Dat heb ik nou nog nooit durven vragen...... mijn respect heb jequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef Bensel het volgende:
Ik ga nooit in een trein iemand lopen versieren.. als ik dan iemand leuk vind, waarvan ik weet dat ik die waarschijnlijk nooit weer zie, dan vraag ik haar mSN/telefoon nr.. als ze me die niet wil geven, dan ga ik er ook niet verder op in..
Ik zal je echt niet in elkaar slaan als je mijn telefoonnummer vraagt en ik vind je niet leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit durven vragen...... mijn respect heb jeTerwijl ik toch best wel es een leuke meid in de trein ben tegengekomen waar ik wel iets mee zou willen afspreken.
ik voel alweer een reactie van Luupje op me afkomen
Interessant zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Bensel het volgende:
Ik ben trouwens wel eens vals beschuldigt van staren naar een meid in de trein.. komt omdat ik tegenover haar zat (aan de zijkant), waardoor ik uit het raam keek aan haar kant.. blijkbaar leek het dus alsof ik haar aan keek.. hoorde ik haar later, toen ze uitstapte zeggen: er zat steeds een jongen naar me te staren.. sorry meid, maar zo bijzonde was je nou ook weer niet.
ik heb het ook nog nooit gedaan (behalve dan bij een meid die ik al een beetje kende, en die heel enthousiast naast me kwam zitten, waarna bij mij ineens een kwartje viel (ik had al hints gekregen uit m'n omgeving), waardoor ik toch maar haar MSN gevraagd heb.. uiteindelijk een paar keer gedate, maar niks geworden.. Ze was volgens haar niet verliefd op mij (beetje raar, aangezien ik ook weleens een vriendin van haar sprak, en die zei dat ze maar bleef kleppen over mij).. maar goed, we zijn nog steeds goed bevriend, ook al zien we elkaar niet zo heel veel meer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit durven vragen...... mijn respect heb jeTerwijl ik toch best wel es een leuke meid in de trein ben tegengekomen waar ik wel iets mee zou willen afspreken.
er kwam op het station een keer een jongen o me af en die zei: Ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef Reya het volgende:
Ik heb ooit een meisje vanaf Amersfoort tot Deventer zitten aanstaren. Maar dat was omdat ze achteraf bij mij in de klas bleek te hebben gezeten
Vooral dat "Alles goed?" doet het 'm ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
LOL
Zo opdringerig ken ik ze dan niet. Maar ik vind het al niet zo tof dat ongeveer 5 minuten nadat je naast een combinatie van pepermunt en sigarettenrook geurende Antilliaan hebt gezeten, je wordt aangesproken met "Alles goed?" en het betreffende figuur gewoon met je meeloopt.
Ik ga het niet doen! Ik ga het niet doen! Nee, Lupa, nee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Haushofer het volgende:
Bij deze had ik dat dus best kunnen doen. Alhoewel ze heel onaantrekkelijk isquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
er kwam op het station een keer een jongen o me af en die zei: Ken ik jou niet ergens van?
Ik lachte een keer spottend en zei dat ik dat een hele slechte openingszin vond.
Zegt ie: ja, jij gaat ook altijd naar die ene kroeg
En dat klopte
enzo hb je er toch nog op gereageerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen! Ik ga het niet doen! Nee, Lupa, nee!
Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral dat "Alles goed?" doet het 'm ja."Nee, nu niet, want jij zit naast me."
ik heb ook weleens gehad dat naar mij gestaard werd.. en ik dus gewoon terugstarenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's niet leuk. Het is ook leuk om te staren met het risico betrapt te worden.
Dat kan via het raam ook; ineens oogcontact via het raamquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's niet leuk. Het is ook leuk om te staren met het risico betrapt te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |