Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij gevoelige borsten, dus dat spelen is wel ok
Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.quote:Verder kunnen borsten ook wel erg mooi zijn!
Meer iets voor Doffy misschien?quote:Ieuw
Er is een grens dus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, zo erg nou ook weer niet. 'Wat hoekig' betekent niet 'vierkant'
Dat bedoel ik dus. Ik geloof best dat het voor vrouwen lekker en opwindend is, maar het ontgaat mij waarom zoveel mannen al staan te steigeren bij de idee 'borsten'.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.
Ze zijn er indd wel: dat vind ik mooi, ja. Maar niet 'opwindend'.quote:Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.
Ik hoef niet van die overgespierde types, ben meer into iets 'normaals'. Mijnquote:
de idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik geloof best dat het voor vrouwen lekker en opwindend is, maar het ontgaat mij waarom zoveel mannen al staan te steigeren bij de idee 'borsten'.
Ok, het kwam namelijk anders over.quote:Ze zijn er indd wel: dat vind ik mooi, ja. Maar niet 'opwindend'.
Dat valt onder hetzelfde kopje als oorlelletjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.
Klopt, maar bij mannen is dat nog zeldzamer, imo.quote:Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.
Een beetje zoals jezelf?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik hoef niet van die overgespierde types, ben meer into iets 'normaals'. Mijnis ook niet echt groot en breed, en dat is precies goed zo
![]()
Have funquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Reya het volgende:
* Reya gaat even naar de bibliotheek en van de zon genieten
Je hebt zelf best een mooi gespierd lichaam namelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnis slanker dan ik. Verder even groot ongeveer.
Het is me duidelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het blijft een WFL-topic
[..]
Niet zo bedoeld
Bij sommige onderwerpen moet je niet inzoomen op individuen. In dit geval zie ik ook geen gevaar daarin . Ik stel gewoon dat ik over het algemeen nergens discriminatie kan ontdekken in sollicitaties als het het geslacht aan gaat. Tenzij een bedrijf daar letterlijk aan zou doen ook al hebben ze er zelf nadeel van. Tja das simpelweg een kut bedrijfsvoering. Niet meer niet minder. Het verandert me stelling ook niet.quote:Je kijkt naar een groep, en niet naar individuen. Het gevaar daarvan is dat individuen die niet voldoen
aan de criteria van je groep daar alsnog de nadelen van ondervinden.
Het zijn wel uitzonderingsgevallen waarin het een logische manier is lijkt mij. Verder denk ik dat in de meeste gevallen sowieso gekeken zal worden naar ervaring, en wanneer er gelijke geschiktheid is wordt pas verder gekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bij sommige onderwerpen moet je niet inzoomen op individuen. In dit geval zie ik ook geen gevaar daarin . Ik stel gewoon dat ik over het algemeen nergens discriminatie kan ontdekken in sollicitaties als het het geslacht aan gaat. Tenzij een bedrijf daar letterlijk aan zou doen ook al hebben ze er zelf nadeel van. Tja das simpelweg een kut bedrijfsvoering. Niet meer niet minder. Het verandert me stelling ook niet.
Nou is toch mooi zo dan? Niks denkfoutquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Het zijn wel uitzonderingsgevallen waarin het een logische manier is lijkt mij. Verder denk ik dat in de meeste gevallen sowieso gekeken zal worden naar ervaring, en wanneer er gelijke geschiktheid is wordt pas verder gekeken.
Ik ben breed maar om mezelf nou gespierd te noemen... nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Je hebt zelf best een mooi gespierd lichaam namelijk.
Je spieren zijn duidelijk genoeg zichtbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben breed maar om mezelf nou gespierd te noemen... nee.![]()
Maar dat is dus niet de manier zoals jij het beschrijft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou is toch mooi zo dan? Niks denkfout![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
3 sterren - kinderdagverblijfgroepsleid(st)ers
3 sterren - voorman hout
3 sterren - medewerker orde en bewaking
3 sterren - medewerker riolen
Of kaaklijn/kin/halsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
..
Dat valt onder hetzelfde kopje als oorlelletjes
Of onderlip?
zulke dingen
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |