Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij gevoelige borsten, dus dat spelen is wel ok
Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.quote:Verder kunnen borsten ook wel erg mooi zijn!
Meer iets voor Doffy misschien?quote:Ieuw
Er is een grens dus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, zo erg nou ook weer niet. 'Wat hoekig' betekent niet 'vierkant'
Dat bedoel ik dus. Ik geloof best dat het voor vrouwen lekker en opwindend is, maar het ontgaat mij waarom zoveel mannen al staan te steigeren bij de idee 'borsten'.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.
Ze zijn er indd wel: dat vind ik mooi, ja. Maar niet 'opwindend'.quote:Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.
Ik hoef niet van die overgespierde types, ben meer into iets 'normaals'. Mijnquote:
de idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik geloof best dat het voor vrouwen lekker en opwindend is, maar het ontgaat mij waarom zoveel mannen al staan te steigeren bij de idee 'borsten'.
Ok, het kwam namelijk anders over.quote:Ze zijn er indd wel: dat vind ik mooi, ja. Maar niet 'opwindend'.
Dat valt onder hetzelfde kopje als oorlelletjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat ik niet direct inzie wat de fun is aan het spelen met de borsten van iemand anders. Indirect is dat plezier er inderdaad wel wanneer de dame in kwestie dat lekker vindt.
Klopt, maar bij mannen is dat nog zeldzamer, imo.quote:Een echte mooie borstenpartij vind ik echter best zeldzaam.
Een beetje zoals jezelf?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik hoef niet van die overgespierde types, ben meer into iets 'normaals'. Mijnis ook niet echt groot en breed, en dat is precies goed zo
![]()
Have funquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef Reya het volgende:
* Reya gaat even naar de bibliotheek en van de zon genieten
Je hebt zelf best een mooi gespierd lichaam namelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnis slanker dan ik. Verder even groot ongeveer.
Het is me duidelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het blijft een WFL-topic
[..]
Niet zo bedoeld
Bij sommige onderwerpen moet je niet inzoomen op individuen. In dit geval zie ik ook geen gevaar daarin . Ik stel gewoon dat ik over het algemeen nergens discriminatie kan ontdekken in sollicitaties als het het geslacht aan gaat. Tenzij een bedrijf daar letterlijk aan zou doen ook al hebben ze er zelf nadeel van. Tja das simpelweg een kut bedrijfsvoering. Niet meer niet minder. Het verandert me stelling ook niet.quote:Je kijkt naar een groep, en niet naar individuen. Het gevaar daarvan is dat individuen die niet voldoen
aan de criteria van je groep daar alsnog de nadelen van ondervinden.
Het zijn wel uitzonderingsgevallen waarin het een logische manier is lijkt mij. Verder denk ik dat in de meeste gevallen sowieso gekeken zal worden naar ervaring, en wanneer er gelijke geschiktheid is wordt pas verder gekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bij sommige onderwerpen moet je niet inzoomen op individuen. In dit geval zie ik ook geen gevaar daarin . Ik stel gewoon dat ik over het algemeen nergens discriminatie kan ontdekken in sollicitaties als het het geslacht aan gaat. Tenzij een bedrijf daar letterlijk aan zou doen ook al hebben ze er zelf nadeel van. Tja das simpelweg een kut bedrijfsvoering. Niet meer niet minder. Het verandert me stelling ook niet.
Nou is toch mooi zo dan? Niks denkfoutquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Het zijn wel uitzonderingsgevallen waarin het een logische manier is lijkt mij. Verder denk ik dat in de meeste gevallen sowieso gekeken zal worden naar ervaring, en wanneer er gelijke geschiktheid is wordt pas verder gekeken.
Ik ben breed maar om mezelf nou gespierd te noemen... nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Je hebt zelf best een mooi gespierd lichaam namelijk.
Je spieren zijn duidelijk genoeg zichtbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben breed maar om mezelf nou gespierd te noemen... nee.![]()
Maar dat is dus niet de manier zoals jij het beschrijft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou is toch mooi zo dan? Niks denkfout![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
3 sterren - kinderdagverblijfgroepsleid(st)ers
3 sterren - voorman hout
3 sterren - medewerker orde en bewaking
3 sterren - medewerker riolen
Of kaaklijn/kin/halsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
..
Dat valt onder hetzelfde kopje als oorlelletjes
Of onderlip?
zulke dingen
....
psies!quote:
klinkt als leuke banenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zijn bijpassende banen die een vacaturesite deze week voor me heeft gevonden.
Ja, en vooral medewerker orde en bewaking is echt iets voor mij. Ik heb een natuurlijk overwicht, en ben gespierd en sterk.quote:
Ik hou het eerder op een interpretatie verschil. Kan zijn dat ik duidelijker moet wezen ja. Aan de andere kant lees jij soms dingen tussen de regels die er niet staan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Maar dat is dus niet de manier zoals jij het beschrijft.
Maar waar komt dat dan vandaan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hou het eerder op een interpretatie verschil. Kan zijn dat ik duidelijker moet wezen ja. Aan de andere kant lees jij soms dingen tussen de regels die er niet staan.
Ja dat hoor ik ook wel eens van vrouwen. Fascinerend waar ze soms op lettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Of kaaklijn ...
Wat preciesquote:
En is het wat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aan Doffy hebben we niks.
Maar ik heb 'm wel in zijn onderbroek gezien.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aan Doffy hebben we niks.
Maar ik heb 'm wel in zijn onderbroek gezien.![]()
Is moeilijk te bepalen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Die dingen die ik tussen regels door lees die er niet staan.
Ok.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het er best op kunnen.
I'm just big bonedquote:
Ik weet het niet maar je moet alles een keer proberenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou het er best op kunnen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:50 schreef livEliveD het volgende:
Ik weet het niet maar je moet alles een keer proberen![]()
Dat wordt mijn dood.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef Doffy het volgende:
Ik zal 'ns vragen of m'nklaar is voor z'n beloofde trio
![]()
Dat is meestal. Er kijken er 2, en wie ziet er scherp en wie niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is moeilijk te bepalen.
Ik post Z
Jij hebt een beeld van mij en interpreteert daarmee mijn post. Interpretatie Z' Dus reactie X
Ik heb een beeld van jou en interpreteer daarmee jou post. Ik lees X'
en zo gaat het door. Wie van ons twee dat meer doet of wie van ons twee het beste beeld van de ander heeft lijkt me moeilijk te bepalen.
Het is niet de hardheid van de mening denk ik. De vraag is vaak of de verschillende facetten van de onderliggende kwestie voldoende uitgediept zijn en op waarde geschat worden.. Hoewel ik niet echt radicaal ben, heb ik zelf op sommige gebieden toch ook wel een minder genuanceerde mening. Vaak wordt die mening echter wel door emotie gevoed, en vaak kan ik daar zelf ook wel de vinger op leggen.quote:Dat ik nogal, hoe zal ik zeggen, 'direct' post (altijd eerlijk zeg wat ik vind zeg maar) zal vast niet altijd meehelpenEn tja sommige vinden dat ik nogal een harde mening heb op sommige gebieden en ik vind dat anderen weer overdreven veel emoties laten meespelen. Verschil is ok
![]()
Als het niks is dan stoppen we toch gewoon?quote:
Ik zal vragen of ie je zacht wurgtquote:
Mijnquote:Ik is trouwens wel nieuwgierig naar jouw. Jij bent erg leuk, dus dan is hij vast ook erg leuk.
Neej je bent mijn type niequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Als het niks is dan stoppen we toch gewoon?![]()
Wurgseks.quote:
Dan ben ik zeker nieuwsgierig.quote:Mijnis veeeel leuker dan ik
![]()
![]()
Zou 'ie niet meewillen op de rondleiding in Tuschinski?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef Doffy het volgende:
Ik denk alleen niet dat jesnel op een fok-meet zal zien
Hmm... misschien wel, zal 't 'm 'ns voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou 'ie niet meewillen op de rondleiding in Tuschinski?
ook niet bij een meet bij jou thuis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef Doffy het volgende:
Ik denk alleen niet dat jesnel op een fok-meet zal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |