de volgorde is wel veranderd..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar die zijn helemaal niet veranderd. Niet bij mij in elk geval.
Dat moet je gewoon weten en ze er dan zelf bij zetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, die staan nog niet in Alicey's copy-en-paste-tekst.
Jij bent dan ook onze professionele topicopener. Maar ik ben daar te lui en te dom voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
Dat moet je gewoon weten en ze er dan zelf bij zetten.
Een échte pro (like me) weet dat, en doet dat gewoon
Alicey heeft er meer geopend geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onze professionele topicopener. Maar ik ben daar te lui en te dom voor.
zal nog wel bij z'nquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar zijn alle anderen? Verzaken zij hun plicht? En Doffy heeft zeker weer een leven, die hebben we de hele dag al niet gezien.
Vind het ook een wat vaag topic...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee, dieren zijn geen mensen! <- is dit van ONZ hierheen getrapt ofzo?
Dat komt wel meer voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:18 schreef ATuin-hek het volgende:
Tis van dat kansloze geruzie...
Ik heb even wat broodjes gepakt enzit weer hierquote:
Ik zit ook met m'n bordje voor de comp. Maar het is errug rustig op Fok...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:
Ik heb even wat broodjes gepakt enzit weer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |