de volgorde is wel veranderd..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar die zijn helemaal niet veranderd. Niet bij mij in elk geval.
Dat moet je gewoon weten en ze er dan zelf bij zetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, die staan nog niet in Alicey's copy-en-paste-tekst.
Jij bent dan ook onze professionele topicopener. Maar ik ben daar te lui en te dom voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
Dat moet je gewoon weten en ze er dan zelf bij zetten.
Een échte pro (like me) weet dat, en doet dat gewoon
Alicey heeft er meer geopend geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onze professionele topicopener. Maar ik ben daar te lui en te dom voor.
zal nog wel bij z'nquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar zijn alle anderen? Verzaken zij hun plicht? En Doffy heeft zeker weer een leven, die hebben we de hele dag al niet gezien.
Vind het ook een wat vaag topic...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee, dieren zijn geen mensen! <- is dit van ONZ hierheen getrapt ofzo?
Dat komt wel meer voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:18 schreef ATuin-hek het volgende:
Tis van dat kansloze geruzie...
Ik heb even wat broodjes gepakt enzit weer hierquote:
Ik zit ook met m'n bordje voor de comp. Maar het is errug rustig op Fok...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:
Ik heb even wat broodjes gepakt enzit weer hier
Vet cool.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
thx
ding is echt stoer![]()
http://www.grand-illusions.com/dragon.htm
Staat ook een filmpje tussen
Zin wel, geld niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Schoenen niet gekocht, ze waren wel leuk, maar bleken voor geen meter te lopen.
Heeft er ook iemand zin om naar Leeuwarden te komen en met mij tot in de kleine uurtjes op een terras te zitten?
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt om mij vanavond op de bank te nestelen voor 8 mm metNicholas Cage
.
Ik heb deze ooit half in elkaar gezet, maar bij gebrek aan Pritt stift niet vervolgd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[afbeelding]
ben dat ding aan het bouwenOnderdeel van m'n kado voor de verjaardag waar ik straks heen ga.
hij is idd wel cool!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
thx
ding is echt stoer![]()
http://www.grand-illusions.com/dragon.htm
Staat ook een filmpje tussen
Ik denk dat je dan meer succes hebt ja, helemaal als je het in SEX plaatstquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
Als ik nou eens een topic open "Wie woont er in Friesland en heeft zin..."
Ik zou het doen als het niet zo slecht voor mijn reputatie was.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik denk dat je dan meer succes hebt ja, helemaal als je het in SEX plaatst
Dat laatste maakt niet uit, dan heb je de hele nacht nog voor je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:45 schreef Alicey het volgende:
Je vraagt het gewoon op een precies verkeerd moment, anders had ik het theoretisch wel gedaan
Praktisch gezien was ik pas rond middennacht in Fryslan geweest![]()
Over reputatie gesproken.. Wat Slarioux vanochtend zei is uitgekomen.. Ook van crewleden zijn nu de notes zichtbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het doen als het niet zo slecht voor mijn reputatie was.
Ook weer zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste maakt niet uit, dan heb je de hele nacht nog voor je.
Hey ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
Over reputatie gesproken.. Wat Slarioux vanochtend zei is uitgekomen.. Ook van crewleden zijn nu de notes zichtbaar.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Over reputatie gesproken.. Wat Slarioux vanochtend zei is uitgekomen.. Ook van crewleden zijn nu de notes zichtbaar.
Welke reputatiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het doen als het niet zo slecht voor mijn reputatie was.
Het aantal notes staat achter je username. Bijv. qu63 (12). Op de plaats waar bij crewleden het tagje staat dus. Vroegah kon je dus voor crewleden niet het aantal notes zien. Nu is het er achter gezet en zie je het dus wel.quote:
ah!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het aantal notes staat achter je username. Bijv. qu63 (12). Op de plaats waar bij crewleden het tagje staat dus. Vroegah kon je dus voor crewleden niet het aantal notes zien. Nu is het er achter gezet en zie je het dus wel.
Jij bent lui.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:48 schreef qu63 het volgende:
Lupa, kan jij niet hierheen komen?
Da is veel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |