wat? waar? wanneer? waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:07 schreef DionysuZ het volgende:
ik eis gerechtigheid
Ja en schoenen en sokkenquote:
Met dit weer mag je ook zonder sokken!quote:
gerechtigheid. hier. nu. daaromquote:
True truequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Net even de uitwerkingen van de examens nagekeken: ik heb er echt wederom niets van gebakken. Einde van deze opleiding, for sure!
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
Zelfs ik kon het vinden zonder kaarten of wat dan ook.
Ik kan prima kaartlezenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberen![]()
Het zou best kunnen dat juist kaarten roet in het eten gooien ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
Zo op de fiets eens de buurt verkend. Het was een stuk dichterbij dan ik dacht. Ik had gegokt op 5 kwartier-anderhalf uur fietsen, maar het was drie kwartier.Op een intellectuele uitdaging bij de Maastunnel en de verkeerde kant op na de maastunnel na was het ook behoorlijk straight-forward. Zelfs ik kon het vinden zonder kaarten of wat dan ook.
Werkelijk alles wat je zo ongeveer kunt bedenken zit op loopafstand, dus dat is allemaal prima in orde.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En was het ook leuk? Winkels in de buurt van je nieuwe huisje?
Ow, da's fijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Werkelijk alles wat je zo ongeveer kunt bedenken zit op loopafstand, dus dat is allemaal prima in orde.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, da's fijn!
Het komt ook al dichterbij; vrijdag krijg je de sleutel toch?
Haus!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:06 schreef Haushofer het volgende:
Hoi,ik steek ook ff mn kop uit de zon en laat me hier zien
quote:Echte bezetenheid kenmerkt zich door verklaarbare én onverklaarbare symptomen, zoals een buitengewone krachtontwikkeling, pupilverwijding en het uitkramen van een taal die men niet verondersteld wordt te kennen.
quote:
Het is lekker weer buiten ja, absoluut.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
![]()
Ga zo weer in het zonnetje zitten hoorEn mn vriendin moet verder met haar werkstukje.
Wauw, wat een taal weer dus dat is wat ergs zo te zien?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:26 schreef qu63 het volgende:
@#$%^&*()_)*(&@#$%^&*![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet meer inloggen op mijn back-end gedeelte van mn site
zegt dat er geen administrator gedefineerd is
Volgens mijn sql-tabel is die er nog wel gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://qu63.nl/index/administrator/index.php Daar moet ik inloggen.. maar dat werkt dus nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:33 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Wauw, wat een taal weer dus dat is wat ergs zo te zien?![]()
Je web icoon lag er wel uit net, zag ik...
Dat laatste lijkt mij wel. Ik kan ook meer tillen dan ik hebben kan, maar het kost me wel dagen of weken spierpijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:28 schreef Bensel het volgende:
een onmenselijk grote kracht kan ook op andere manieren komen.. zo schijnt er een man geweeest te zijn, die is gaan slaapwandelen.. Echter kreeg hij hier ook allerlei rare andere effecten bij, zoals een enorme kracht.. hij schijnt zelfs een bed boven z'n hoofd te hebben gelicht.. met z'nn vrouw er nog op.. wat ik me dan wel afvraag is of hij de volgende morgen geen enorme spierpijn heeft gehad
jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:38 schreef FokCrash het volgende:
Kewl, da's knap lastig dan, ut is notabene je eigen site.![]()
moet je je voorstellen dat je de kracht van n mier hadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij wel. Ik kan ook meer tillen dan ik hebben kan, maar het kost me wel dagen of weken spierpijn.
Een mier kan geen auto optillenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:41 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat je de kracht van n mier haddan kon je een auto met het grootste gemak optillen
Hoezo is dat verkeerd dan???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:43 schreef DionysuZ het volgende:
dat cms van jou gebruikt tabellen voor layout
Die wil ik niet tegenkomenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
als een mier zo groot was als alicey wel hoor
Ik ben als de verkeerde soort geboren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
als een mier zo groot was als alicey wel hoor
Why avoiding tables (for layout) is importantquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo is dat verkeerd dan???
Het werkt wel aardig vind ik
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik dan nog wel terug komquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Schoenen niet gekocht, ze waren wel leuk, maar bleken voor geen meter te lopen.
Heeft er ook iemand zin om naar Leeuwarden te komen en met mij tot in de kleine uurtjes op een terras te zitten?
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt om mij vanavond op de bank te nestelen voor 8 mm metNicholas Cage
.
Ik ben onlangs van mijn vegetarisme afgestapt. Dat is de reden dat ik het zo zeg. Het zijn nu eenmaal dooie beestjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:52 schreef FokCrash het volgende:
Hmm, dat van die garnalen klonk toch beter dan dat van die dooie beestjes![]()
Dan gaan we de volgende tóch naar dat steakhouse!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben onlangs van mijn vegetarisme afgestapt. Dat is de reden dat ik het zo zeg. Het zijn nu eenmaal dooie beestjes.
Ik heb een extra bed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik dan nog wel terug kom
vandaag dan..
Ben je nu al dronken?quote:-edit
waarom hebben ze die knopjes verplaatst?
quote, edit, fotoboek, etcquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een extra bed.
[..]
Ben je nu al dronken?Welke knopjes?
Ik denk dat ik Jill's toch beter vond. Een steakhouse vind ik toch vaak een soort veredelde snackbar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
Dan gaan we de volgende tóch naar dat steakhouse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |